AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg forstår ikke oppgave, har brukt over 1 time og ingen jeg har spurt forstår den heller 😭 Kan noen vær så snill hjelpe meg her? Anonymkode: 24e7e...7b7
Gjest Kastanjefrø Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Om du har geogebra velger du «regneark» og fyller inn solvavstandverdiene i kolonne 1 og omløpstid i kolonne 2, så markerer du tallene og velger «regresjonsanalyse». I analysevinduet velger du «potens». så kan du eksportere grafen til grafvindu og skriver x=5,91 i algebrafeltet så finner du skjæringspunktet mellom de to funksjonene og du har svaret på omløpstiden til pluto
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Kastanjefrø skrev (Akkurat nå): Om du har geogebra velger du «regneark» og fyller inn solvavstandverdiene i kolonne 1 og omløpstid i kolonne 2, så markerer du tallene og velger «regresjonsanalyse». I analysevinduet velger du «potens». så kan du eksportere grafen til grafvindu og skriver x=5,91 i algebrafeltet så finner du skjæringspunktet mellom de to funksjonene og du har svaret på omløpstiden til pluto Ååå du er gull verdt! tusen takk!!!! Anonymkode: 24e7e...7b7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Kastanjefrø skrev (16 minutter siden): Om du har geogebra velger du «regneark» og fyller inn solvavstandverdiene i kolonne 1 og omløpstid i kolonne 2, så markerer du tallene og velger «regresjonsanalyse». I analysevinduet velger du «potens». så kan du eksportere grafen til grafvindu og skriver x=5,91 i algebrafeltet så finner du skjæringspunktet mellom de to funksjonene og du har svaret på omløpstiden til pluto Jeg lagde liste med punkt men finner ikke det tegnet med regresjonsanalysen??! Anonymkode: 24e7e...7b7
Gjest Kastanjefrø Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lagde liste med punkt men finner ikke det tegnet med regresjonsanalysen??! Anonymkode: 24e7e...7b7 Du har ikke valgt regneark. bare følg denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå