AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg lurer på hvordan kvaliteten er på softshell dressene til Nordsjøen? Dette er jollyrom sitt eget merke. Jeg trenger en softshell dress eller parkdress til barnet mitt som begynner i barnehage til høsten. Lurer også på om vi trenger foret regntøy. Jeg har vanlig uforet regntøy. Anonymkode: 7729a...024
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Vet mange liker nameit sin softshelldress😄 Anonymkode: 3626c...971
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vet mange liker nameit sin softshelldress😄 Anonymkode: 3626c...971 Men er ikke den fryktelig dyr? Anonymkode: 7729a...024
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Har ikke erfafing med softshelldressene til Nordbjørn. Men som vedkommende over sier, Name it sine er veldig bra. Mange som selger brukt eller kjøpe på salg. Det holder med vanlig regntøy, også ulldress/ullbukse og jakke til mellomlag. Det forede regntøyet trekker så veldig til seg vann oppover ben/armer om barnet bader i vanndammene 😅 Også tørker det jo saktere. Når det er sagt så valgte jeg ifjor (da vinteren var så innmari våt på Østlandet, null snø) å kjøpe inn foret regntøy til min på 5 for å spare vinterdressen litt. Da syns jeg det fungerte fint. Men man MÅ ikke ha det. Anonymkode: e76a5...cf5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Det forede regntøyet jeg har hatt disse to vintrene har vært fra Nordbjørn forresten, vært veldig fornøyd med de. Anonymkode: e76a5...cf5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Bhg ansatt her. Plis unngå foret regntøy! Blir fort tungt, stinker og tørker sakte. Anonymkode: fb9d7...6e4 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men er ikke den fryktelig dyr? Anonymkode: 7729a...024 600 for en dress er ikke fryktelig dyrt akkurat. Den er også fullt mulig å finne på kampanje/tilbud Ofte så er det også sånn at man får det man betaler for. Det som er ulempen med softshell er at det kan puste dårlig. Men velger man et bedre merke og legger i litt mer penger kan man få en softshelldress med bedre pusteevne og høyere vannsøyle enn de billige. Nå opplyser ikke Nordbjørn om verken pusteevne eller vannsøyle, noe som gjør at det er et merke jeg styrer unna. Produktene deres ser bra ut, men så er de glade i å kopiere de kjente merkene på utseende, kvaliteten legger de ikke fullt så mye i. De minste barna er ikke alltid så mye ute. Så hvis du vil spare penger hadde jeg styrt unna sofshell og heller valgt en parkdress med høy vannsøyle, da kan det hende du ikke trenger vanlig regntøy med det første. Anonymkode: c5f98...bfb 1
261010 Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 Nordbjørn er et skikkelig godt merke! De er et av jollyrooms mest populære merkevarer når det kommer til klær og sko. Har ikke dressen, men har hatt flere jakker og sko. Kjempe bra kvlitet!
Slaskepott Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 Softshell blir fort tett, klamt og ubehagelig. Jeg ville heller kjøpt skalltøy med god pusteevne og minst 10.000 i vannsøyle. Om du f.eks kjøper dress, jakke og bukse (gjerne høy med seler), har barnet skift, og mange variasjonsmuligheter for yttertøyet. Det fungerer på både våte og tørre dager, og du trenger derfor ikke regntøy i tillegg. I stedet for fôr i selve tøyet, er det mer hensiktsmessig og behagelig å heller regulere antall lag og tykkelse på mellomlaget etter temperaturen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #10 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men er ikke den fryktelig dyr? Anonymkode: 7729a...024 600 også får du 10% rabatt ved å melde deg inn i noe kundegreier. Anonymkode: 3626c...971
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #11 Skrevet 12. april 2021 Synes Nordbjørn softshelldress er helt ok jeg, men jeg har heller ikke erfaring med andre tynne dresser. Bra nok til prisen. En anelse liten i størrelse. Anonymkode: db78f...ef8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #12 Skrevet 12. april 2021 Liker ikke softshell. Puster ikke i det hele tatt, blir klamt og varmt. Har brukt det på ungene, helt til jeg kjøpte en Bergans jakke til meg selv. Brukte den en gang og aldri mer, og aldri mer softshell til barna. Her går vi for teknisk stoff som puster, det finnes jo så mange gode alternativer til disse softshelldressene! Anonymkode: 3ad80...5a0 1
Ny Bruker Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 (endret) Jeg har skalldressen, foret regndress og softshelldress fra Nordbjørn. I flere størrelser. Går for dette merket bevist siden jeg har prøvd deres yttertøy for første gang. Imponerende kvalitet for denne prisen. Blir brukt av 3 barn og ser fortsatt som nye ut. Anbefaler på det sterkeste. Har også kjøpt Name It sine. Ser ikke så stor/ ingen betydelig forskjell. Endret 12. april 2021 av Ny Bruker
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 Ikke fornøyd med det meste fra nordbjørn, dressen blir klissvåte, samme med hanskene😩 Anonymkode: b9641...f41
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #15 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Liker ikke softshell. Puster ikke i det hele tatt, blir klamt og varmt. Har brukt det på ungene, helt til jeg kjøpte en Bergans jakke til meg selv. Brukte den en gang og aldri mer, og aldri mer softshell til barna. Her går vi for teknisk stoff som puster, det finnes jo så mange gode alternativer til disse softshelldressene! Anonymkode: 3ad80...5a0 Kan du komme med forslag på gode alternativer? Anonymkode: 52990...e7b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #16 Skrevet 12. april 2021 Feks denne fra Reima; https://www.reima.com/no/Småbarn/Ytterklær/Parkdresser/Parkdresser-småbarn/Parkdress-mellomsesong-småbarn-Hauho/p/510356-2400 Her får du mye dress for pengene, super både på vanntetthet og pusteevne, godt stoff. Mye bedre enn softshell dresser Anonymkode: 3ad80...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå