AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg dater ei helt herlig og fantastisk jente. Vi har møttes i snart 6 måneder nå og jeg føler jeg er klar for å ta steget videre og har hatt denne samtalen med hun. Men hun sier hun blir stresset om det går for fort og at hun ikke er klar enda og di gangene jeg har datteren min så vil hun ikke komme på besøk etter at hun har lagt seg pga hun blir stresset og er redd for at hun skal våkne. Hun har ingen barn fra før og har ikke møtt datteren min enda. Jeg vil jo gjerne at hun skal møte hun men hun syns det er for tidlig. Noen som har tips og råd? Anonymkode: d0377...9f3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Hvilket steg vil du ta? Anonymkode: de246...efa
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg dater ei helt herlig og fantastisk jente. Vi har møttes i snart 6 måneder nå og jeg føler jeg er klar for å ta steget videre og har hatt denne samtalen med hun. Men hun sier hun blir stresset om det går for fort og at hun ikke er klar enda og di gangene jeg har datteren min så vil hun ikke komme på besøk etter at hun har lagt seg pga hun blir stresset og er redd for at hun skal våkne. Hun har ingen barn fra før og har ikke møtt datteren min enda. Jeg vil jo gjerne at hun skal møte hun men hun syns det er for tidlig. Noen som har tips og råd? Anonymkode: d0377...9f3 Helt enig. Burde gå nærmest 1 år med barn i bildet! Ventet 10 mnd her.. Anonymkode: 7f663...add 6
Lacy Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Dere er jo egentlig enige da, så jeg ser ikke det helt store problemet 😊 Du kjenner jo ditt eget barns sovehjerte så du vet jo at hun sjeldent våkner, men for en person uten barn er det vanskelig å se for seg 😊 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvilket steg vil du ta? Anonymkode: de246...efa Gå videre som kjærester og introdusere henne for min familie, men respekterer jo hun og vil ikke presse henne Anonymkode: d0377...9f3 1
Skyblue7 Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Dere kan jo bli kjærester og introdusere henne, men holde datteren din unna ei stund til? Jeg møtte tidlig min kjæreste sin familie og venner, men gikk ett år før han møtte barna mine. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Ta det i hennes tempo. Bare positivt at hun tenker på barnet og ønsker å være sikker. 😊 Gi det tid 👍 Anonymkode: 13497...256 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 Kan dere ikke bare møtes som venner? Så slipper hun kanskje å bli så stresset? Anonymkode: 0bf4e...b33
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan dere ikke bare møtes som venner? Så slipper hun kanskje å bli så stresset? Anonymkode: 0bf4e...b33 Vi møtes jo annenhver uke å liker jo hverandre veldig godt, virker jo som hun vil mere men det er vell bare det at vi tar det sakte men vil jo gjerne at hun skal komme seg over den kneika på en måte og ikke føle at hun blir stresset Anonymkode: d0377...9f3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 Føler hum at det går for raskt er det ikke mye å gjøre med. Noen bruker tid på å kjenne på følelsene sine. Etter min mening er det for tidlig å involvere noe barn i dette, da dere ikke en gang virker å ha definert dere som noe og deretter vært sammen en god stund. Synest heller ikke noe om å besøke en med barn for en date og potensielt sex ved å komme etter at barn er lagt. Selv om sjansen er er størst for at de sover, er enda sjansen der for at de våkner og vi står i en situasjon jeg ikke vil være i. Det er ikke slikt man vil stå i med noen man dater useriøst, og det er heller ikke slik jeg vil møte barn til noen jeg ser for meg noe seriøst med. Jeg ser jo at det er en fordel at barna møter personen man treffer før man blir sammen for å se om det er noe hakkende galt der, men jeg har langt bedre tro på å finne noen man er kjæreste med over lengre tid som man kjenner på seg er oppegående nok til å involvere barna med over tid, enn å stadig introdusere nye mennesker som "venner"/date/kjæreste etter kort tid. Anonymkode: 3191d...4d3 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #12 Skrevet 12. april 2021 Hun virker fornuftig. Vent med å introdusere barn for kjærester før det er bunnsolid Anonymkode: 5ccc1...020 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #13 Skrevet 12. april 2021 Skogsalv skrev (5 timer siden): Hva er din intensjon med henne ? Intensjonene er jo å bli kjærester å eventuelt flytte sammen på sikt, kjenner jo det er kjedelig annenhver uke at jeg ikke får møtt henne å sitte alene om kveldene. Anonymkode: d0377...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #14 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Intensjonene er jo å bli kjærester å eventuelt flytte sammen på sikt, kjenner jo det er kjedelig annenhver uke at jeg ikke får møtt henne å sitte alene om kveldene. Anonymkode: d0377...9f3 Vil du gå videre med henne fordi hun er fantastisk, eller fordi du ikke vil sitte alene når du har barnet? Anonymkode: f9d54...750 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #15 Skrevet 12. april 2021 Min mann har et barn fra før. Jeg falt pladask ganske tidlig for å si det mildt. Det ble offisielt etter første date og han introduserte meg til barnet uken etter. Dette er tre år siden. Vi er nå gift og prøver få et barn sammen. Så her må det føles an på hva man ønsker. Hvis du vet hva du vil så ta beslutningen og gå for det. Gjør det klart for henne hva du ønsker deg i et forhold og ikke få henne til å føle seg usikker på ditt ståsted og hennes plass i ditt liv. Anonymkode: a16c0...d44 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #16 Skrevet 12. april 2021 Det at hun sier hun vil ta det rolig er en av tre ting. 1) hun er usikker på deg/dere og redd for avvisning. 2) hun er ikke interessert i deg. 3) hun vet ikke hva hun vil og da trenger du å gå videre. 6 måneder er lenge! Anonymkode: a16c0...d44
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #17 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vil du gå videre med henne fordi hun er fantastisk, eller fordi du ikke vil sitte alene når du har barnet? Anonymkode: f9d54...750 Fordi hun er fantastisk og herlig. Hun har en god utstråling og mye å by på Anonymkode: d0377...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #18 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min mann har et barn fra før. Jeg falt pladask ganske tidlig for å si det mildt. Det ble offisielt etter første date og han introduserte meg til barnet uken etter. Dette er tre år siden. Vi er nå gift og prøver få et barn sammen. Så her må det føles an på hva man ønsker. Hvis du vet hva du vil så ta beslutningen og gå for det. Gjør det klart for henne hva du ønsker deg i et forhold og ikke få henne til å føle seg usikker på ditt ståsted og hennes plass i ditt liv. Anonymkode: a16c0...d44 Akkurat det som er litt vanskelig hvordan man skal stille seg, første gang jeg er singel med ett barn fra før 😅 Har jo prøvd å inkludere henne men vil samtidlig ikke presse hun om hun ikke er klar for det og det respekterer jeg. Anonymkode: d0377...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det at hun sier hun vil ta det rolig er en av tre ting. 1) hun er usikker på deg/dere og redd for avvisning. 2) hun er ikke interessert i deg. 3) hun vet ikke hva hun vil og da trenger du å gå videre. 6 måneder er lenge! Anonymkode: a16c0...d44 Ja hun er usikker på oss men hun virker interresert og vi finner på noe hele tiden, drar på weekendturer, aktiviteter, ut og spiser og har det veldig koslig sammen. Men er jo villig tilnångibdet tid for å se hvor det fører hen. Men det må jo komme en dag til slutt der hun eventuelt må møte min datter Anonymkode: d0377...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #20 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min mann har et barn fra før. Jeg falt pladask ganske tidlig for å si det mildt. Det ble offisielt etter første date og han introduserte meg til barnet uken etter. Anonymkode: a16c0...d44 Oi sann... Anonymkode: de246...efa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå