Gå til innhold

Min mor blir cat fishet, og hun nekter å høre på meg!😬

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor har et «forhold» til  en bangladeshisk mann via fb. Hun er 38 og han er 19. Alle bildene hans er helt urealistiske/filter/ser ikke ut som de er fra Bangladesh. Nå vil hun reise ned dit for å gifte seg slik at han kan komme hit. 

jeg er 22og er helt fortvilet! Det er SÅ tydelig for meg at dette er bare tull. Hun nekter for at hun sender han penger, men det tror jeg ingenting på. Hva gjør jeg!? 

Anonymkode: 0bcc8...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vis henne filmen "Catfish" med han der Nev 👍

Anonymkode: 210ac...2c0

• Liker 5
Skrevet

Kan du ta kontakt med han? Spill ivrig og gavmild. Evt kan du google bildene hans. Kan du bakvent googling? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er bakvendt googling? Lær oss! 😉

Anonymkode: cb889...947

Skrevet

Du må ta bildene hans på fb og søke med de i bilde search på google. Jeg kan evt hjelpe deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I stedet for å søke etter bilder, søker du med et bilde. Forstår du?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ahhh, ja! Men hvordan får man inn bildet i søkefeltet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min mor har et «forhold» til  en bangladeshisk mann via fb. Hun er 38 og han er 19. Alle bildene hans er helt urealistiske/filter/ser ikke ut som de er fra Bangladesh. Nå vil hun reise ned dit for å gifte seg slik at han kan komme hit. 

jeg er 22og er helt fortvilet! Det er SÅ tydelig for meg at dette er bare tull. Hun nekter for at hun sender han penger, men det tror jeg ingenting på. Hva gjør jeg!? 

Du må si til henne at han må vise seg live på web- kamera. Kommer han med unnskyldninger her og prøver å slippe unna, burde hun lukte lunta.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme med venninnen til min mor (som jeg også er god venn med),  bare at det er en mann fra Tunisia. Hun sender han penger hver gang han kommer med en "historie" som liksom skal ha skjedd. Hun tror at det er ekte kjærlighet. Jeg synes så synd på hun men hun vil ikke høre fordi hun er så forelsket. Jeg aner virkelig ikke hva du kan gjøre! Hun er sikkert blindt forelsket akkurat som hun jeg kjenner. Det er veldig trist å tenke på. Følger denne tråden for tips jeg også.

Anonymkode: 3f1a4...f96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har faktisk gjort det, og ingenting kommer opp. Altså det er ikke han, men noen han kjenner eller ikke et bilde fra Internett. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må si til henne at han må vise seg live på web- kamera. Kommer han med unnskyldninger her og prøver å slippe unna, burde hun lukte lunta.... 

Hun har 10 000 grunner til at det ikke går🙄 hun burde absolutt lukte lunta ha, huner relativt ung og ikke helt teknologisk idiot. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt Catfish MTV show

Anonymkode: be107...8f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun har 10 000 grunner til at det ikke går🙄 hun burde absolutt lukte lunta ha, huner relativt ung og ikke helt teknologisk idiot. 

ts

Hun var bare 16 år da hun fikk deg?

Anonymkode: d7e29...be6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hun er voksen og er i sin fulle rett til å la seg svindle. Alle på 38 vet i utgangspunktet bedre om de ikke vil la seg svindle.

Anonymkode: 84f2c...5b3

AnonymBruker
Skrevet

er hun litt kort? en på 38 burde vite bedre

Anonymkode: e7e61...842

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Webkamera og lyd. Det klassiske er at lyden ikke virker så de bare spiller en film som alltid matcher og at «han» skriver. 

Anonymkode: 6009d...2ec

Gjest Lunaris
Skrevet

Seriøst. Hva skal hun med en mann fra Bangladesh? Og hva vil en bengaler med en norsk kvinne? Han lurer henne. Vis henne 90 days to wed-serien. 70% av kvinnene blir lurt trill rundt og/eller utnyttet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du blokkere han på hennes telefon og sosiale medier uten at hun vet det? 

Anonymkode: 25746...56f

AnonymBruker
Skrevet

Er det via Facebook? Har du i så fall rapportert brukeren som falsk, til Facebook? 

Anonymkode: ba0b7...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En eller annen plass må han jo ha fått bildene, Så et omvendt bildesøk på Google burde gi noe utslag. 

Anonymkode: ba0b7...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...