AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Er det sannsynlig at ting er litt mer tilbake til normalen i oktober? Slik at far kan være med på hele fødselen. Anonymkode: ccd2f...fce
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det sannsynlig at ting er litt mer tilbake til normalen i oktober? Slik at far kan være med på hele fødselen. Anonymkode: ccd2f...fce Spørs vel hvor i landet du bor. Jeg fødte på sykehuset Innlandet i februar 2021, og her fikk far være med under hele fødselen og hele barseloppholdet. Anonymkode: 403a0...644
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det sannsynlig at ting er litt mer tilbake til normalen i oktober? Slik at far kan være med på hele fødselen. Anonymkode: ccd2f...fce Nei. Det er usannsynlig. Myndighetene lover oss ting 3-4 måneder frem i tid konstant for å ikke ta fra oss motet. Sannheten er at Corona vil vare i en del år til. Anonymkode: 05088...61d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 Jeg føder i oktober og regner med at far kan være med på fødselen. Han har hittil vært med på tidlig ultralyd, og skal snart være med på ordinær ultralyd. Anonymkode: 82011...f9a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det sannsynlig at ting er litt mer tilbake til normalen i oktober? Slik at far kan være med på hele fødselen. Anonymkode: ccd2f...fce I min by som er «storby» så har far alltid fått være med Anonymkode: 715f0...8c1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Slik det ser ut nå mener jeg at det er veldig sannsynlig at ting er ganske tilbake til normalen i oktober. Før det vil nok alle som kan og skal få vaksinen være vaksinerte, planen er jo at de under 45 skal begynne å vaksineres til sommeren. Anonymkode: 15385...333 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå