Gå til innhold

Malingsfargetips..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger litt tips til malingsfarge.

har en ganske åpen leilighet med mye veggplater der alt nesten er synlig samtidig. Har frostrøyk på noe av veggene, denne tar seg fint ut,men jeg vil ha en annen farge på noen av veggene. 
vil ha en varm farge, men helst ikke for mørk og «mettet». Har forsøkt blushing peach og støvrosa, men ingen av disse var noe fine.

soft touch var noe bedre, så jeg tenker evt noe i mer retning av beige, brunt, men må være varm og lun, men samtidig  lys/ikke for mettet i uttrykket. Og passe med frostrøyk og svarte møbler.

noen tips til farger fra Jotun?

Anonymkode: 3c86c...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Washed linnen er en fin beige farge👍🏻

Anonymkode: 8e35a...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Washed linnen er en fin beige farge👍🏻

Anonymkode: 8e35a...313

Ja den er fin! Men jeg synes washed linen er veldig sånn betonggrå på den veggen jeg har den.(et annet sted i huset).  Men det er jo sånn fargene er, de oppfører seg veldig forskjellig på ulike vegger og rom.

frostrøyk som jeg har to steder ser gulbeige ut på den ene veggen og veldig grå ut på en annen.

jeg er ute etter en beige som er lun og varm, syns det er supervanskelig. Åpen for andre farger også, så lenge den passer frostrøyk og er ganske lys, men gyllen og varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tilps. Noen som har erfaring med muskatnøtt eller Marrakesh?

Jeg har et spann med en farge jeg har lyst å teste, men den malingen er for tre og panel. Er det krise å prøve den på en slett gipsvegg? Bare for å se fargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 16.39):

Takk for tilps. Noen som har erfaring med muskatnøtt eller Marrakesh?

Jeg har et spann med en farge jeg har lyst å teste, men den malingen er for tre og panel. Er det krise å prøve den på en slett gipsvegg? Bare for å se fargen?

Testet Marrakesh på en vegg, men den ble for mørk hos oss. Skulle være i et rom som er vestvendt. 

Anonymkode: ba5b8...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...