Gå til innhold

Hvor mange parfymer har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er helt hekta på parfymer og liker å ha et utvalg å bruke til enhver tid og enhver anledning. Har 12 ulike parfymer og er fornøyd med det. Hvor mange har du?

Anonymkode: 2bde3...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt hekta på parfymer og liker å ha et utvalg å bruke til enhver tid og enhver anledning. Har 12 ulike parfymer og er fornøyd med det. Hvor mange har du?

Anonymkode: 2bde3...84a

Har 1 aftershave. Den er nok gått ut på dato nå 🙈

Bruker aldri rene «duftprodukter» som aftershave etc. kun deo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 7-8 stykk og bruker bare tre.  Nå har jeg nylig bestilt 3 nye uten å ha testet, det blir spennende.  Liker jeg de ikke blir de gitt bort i gaver eller noe.  Måtte ha noe nytt. 

Anonymkode: 492dc...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial

Har 4stk, men bruker bare den ene for tiden. 
2 av de kunne nok vert kastet, men synes det ser litt flottere ut med ett lite utvalg 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Har 4stk, men bruker bare den ene for tiden. 
2 av de kunne nok vert kastet, men synes det ser litt flottere ut med ett lite utvalg 😅🙈

Jeg har  noen som jeg elsket da jeg kjøpte de men som jeg nå ikke klarer som denne, var helt besatt men nå kommer den til å bli gitt bort.

https://www.blivakker.no/product/3130315?gclid=CjwKCAjwvMqDBhB8EiwA2iSmPPWEzixTSLhDDAX3f37fbPWlqG7Vauk4BFStnHMB9h4j-L7DxPXYixoCH8wQAvD_BwE#reviews

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har  noen som jeg elsket da jeg kjøpte de men som jeg nå ikke klarer som denne, var helt besatt men nå kommer den til å bli gitt bort.

https://www.blivakker.no/product/3130315?gclid=CjwKCAjwvMqDBhB8EiwA2iSmPPWEzixTSLhDDAX3f37fbPWlqG7Vauk4BFStnHMB9h4j-L7DxPXYixoCH8wQAvD_BwE#reviews

Har også to Armani parfymer som bare står. Har nesten brukt opp den ene og den har enorm sentimental verdi, kommer nok til å ja den helt til den lukter vondt. Den andre er bare blitt litt for sterk. 

Den jeg har som jeg ikke tåler lukten til lengre  er denne: image.thumb.jpeg.efe43f48d69ddb39bda66e44c48be2fe.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Elder Millennial skrev (15 minutter siden):

Har også to Armani parfymer som bare står. Har nesten brukt opp den ene og den har enorm sentimental verdi, kommer nok til å ja den helt til den lukter vondt. Den andre er bare blitt litt for sterk. 

Den jeg har som jeg ikke tåler lukten til lengre  er denne: image.thumb.jpeg.efe43f48d69ddb39bda66e44c48be2fe.jpeg

Åh den parfymen hadde jeg, luktet søtt og godt og brukte den til fest.  Minner fra tidlig 2000 tallet tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 stk. Hovedsakelig i 30ml-flasker. 
Følgende:

YSL Black Opium EdP,

Joop! pour Homme,

Gucci Flora Gorgeous Gardenia Lavender EdT,

Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique EdP,

Burberry London,

Lacôme La Nuit Trésor à la Folie,

Guerlain Insolence EdT

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har én parfyme. Bruker den hver dag og kommer til å kjøpe samme når den blir tom. Jeg er veldig kresen og synes nesten alle parfymer lukter "billig". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen! Har kun noen mister fra Hawaiia Tropic ☺️ Ikke så glad i parfymelukt (fikk skikkelig avsmak når jeg gikk gravid for 5 år siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Liker ikke parfymer. Synes de fleste folk har en sånn lei tendens til å overdrive bestandig, og dynker seg med stanken, istedenfor en lett god duft.

Er mulig jeg har en liten flaske jeg fikk av en venninne, men den vet jeg ikke hvor er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

30+. Men burde nok gått gjennom de eldste som jeg er lei av. Har gått fra å kjøpe de typiske parfymene, til dufter fra Byredo, Tom Ford, Jo Malone, med fler, så er på tide med en opprydning. 

Anonymkode: a231d...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...