AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 I dag er det 5 uker siden ks og jeg ble sydd med sting som skulle bli borte av seg selv. Selve såret er pent og ikke hovent, har heller ikke vondt. Men det er igjen sting/svarte tråder ser det ut som. Når blir de borte? Skulle de egentlig ha blitt borte til nå eller tar det lenger tid? På sykehuset fikk jeg kun beskjed om å ta av bandasjen etter 10 dager også skulle stingene bli borte av seg selv, men fikk ingen tidsestimat for når dette skulle skje. Skulle kun ringe dersom jeg hadde feber og fryktet infeksjon men det er det ingen tegn til Anonymkode: aa6b7...c9d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Jeg vet ikke hva som er "riktig", men jeg så aldri noe til mine sting, utenom en liten bit. Den lille biten forsvant først etter ca.8 uker. Anonymkode: ee2c5...cfe
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Jeg husker jeg tenkte det samme, men plutselig en dag var ikke stingene på enden av såret lenger. Anbefaler forresten å bruke sårteip, selv om sykehuset sier bandasjen kan tas av. Gir enda finere arr, om det skulle bety noe Anonymkode: 52895...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Noen ganger tar knutene lenger tid, kan det være det? Anonymkode: e7e88...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå