Gå til innhold

Anbefalte innlegg

https://discussions.apple.com/thread/250896003

https://www.google.no/amp/s/appletoolbox.com/allergic-airpods-pro/amp/

https://www.saintlad.com/allergic-to-airpod-pro-eartips/

har selv hatt dette problemet samt min bror som jeg faktisk snakket med om dette imorges og hadde selv samme problem.

Er ikke noe med dårlig renhold å gjøre, desverre mange som sliter med allergi, noe som suger for jeg elsker pro og lyden og helle pakken, men null problemer å bruke forrige AirPods. 

Apple har god service om ikke annet, fikk full refusjon selv om de var over et år gamle. 

Men hvis en ikke har allergi problemer så er det verdt med pro vs vanlige, er stor forskjell på lyd men ville bare nevne dette siden det er et kjent problem.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hatt mine AirPods Pro i 1,5 år nå, er kjempefornøyd. Er også en av de personene som kjøpte massevis av billige varianter tidligere, men kommer definitivt til å kjøpe nye AirPods igjen dersom disse blir ødelagte eller borte. 

Anonymkode: f3f84...855

AnonymBruker

Jeg har 1.generasjons AirPods og er kjempefornøyd, et av mine beste kjøp som jeg bruker ofte. Jeg har hatt de i snart to år og de er like gode som alltid.  Jeg går ikke tilbake til propper med ledning igjen! Hvis du har behov for støykansellering eller reiser mye til og fra jobb ville jeg vurdert AirPods pro. 

1. de er små og praktiske å ta med seg

2. de fungerer sømløst. I alle fall med iPhone

3. de har god brukstid og lader i oppbevaringsboksen

4.de er trådløse! 

Anonymkode: 1b213...395

AnonymBruker

Jeg ønsker meg AirPods. Men leser at de kun skrus av når de puttes tilbake i boksen. Stort problem når man bruker de når man sovner om kvelden, batteriet tømmes bare i løpet av natten😅

Anonymkode: 11196...1d0

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ønsker meg AirPods. Men leser at de kun skrus av når de puttes tilbake i boksen. Stort problem når man bruker de når man sovner om kvelden, batteriet tømmes bare i løpet av natten😅

Det er nok ikke et stort problem. Airpods lader hurtig, spesielt fra 0-50%.
På den tiden du bruker på å stå opp, gå i dusjen og gjøre deg klar på morgenen, så er podsene ladet. Bare å hive de i etuiet. 

"AirPods Pro kan gi opptil 4,5 timer med lyttetid3 eller opptil 3,5 timer med taletid på én lading. Hvis du lader AirPods Pro i etuiet i 5 minutter, får du ca. 1 time med lyttetid5"

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

De slår seg på når du putter dem i ørene, og av (og pauser musikken) når du tar dem ut. Når de er tomme for strøm lader de lynkjapt i etuiet sitt.

Om du vil ha pro eller vanlig er en smakssak. Jeg foretrekker vanlig da de sitter mye bedre i ørene mine enn pro.

Vil faktisk si at AirPods er det beste produktet Apple har kommet med på mange år. Elsker dem!

Anonymkode: 449a6...0bd

• Liker 3
AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

De slår seg på når du putter dem i ørene, og av (og pauser musikken) når du tar dem ut. Når de er tomme for strøm lader de lynkjapt i etuiet sitt.

Om du vil ha pro eller vanlig er en smakssak. Jeg foretrekker vanlig da de sitter mye bedre i ørene mine enn pro.

Vil faktisk si at AirPods er det beste produktet Apple har kommet med på mange år. Elsker dem!

Har sett at de automatisk skrur seg på i øret, men har lest på nett at folk som gjør det samme som meg alltid våkner med tomt batteri 🤔 Greit at de lader så fort da, men litt kjedelig å kaste strøm ut av vinduet! Men kanskje jeg skal vurdere det likevel 😅 Syns de vanlige Apple øretelefonene har veldig god passform i øret mitt, så hadde nok gått for vanlig jeg også. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har sett at de automatisk skrur seg på i øret, men har lest på nett at folk som gjør det samme som meg alltid våkner med tomt batteri 🤔 Greit at de lader så fort da, men litt kjedelig å kaste strøm ut av vinduet! Men kanskje jeg skal vurdere det likevel 😅 Syns de vanlige Apple øretelefonene har veldig god passform i øret mitt, så hadde nok gått for vanlig jeg også. 

Mine slår seg i hvert fall av straks jeg tar dem ut av øret.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 22.06):

De fleste som har airpods vil selvsagt svare at de er superfornøyd fordi de ikke vil innrømme for seg selv at de har kastet bort penger på et produkt de egentlig ikke trengte. Reklame er ikke bare for å lokke nye kunder, men for å sørge for at de kundene som har kjøpt et produkt får en bekreftelse på at de har gjort et godt kjøp og dermed forblir kunder. Apple har vært gode på det.

Er det verdt pengene? Definitivt ikke. Et skapt behov som fint kan dekkes av noe billigere med ledning.

Anonymkode: 29e9b...ea6

Jeg fikk mine (pro) gratis og hadde ikke tenkt at jeg ønsket meg dem. Men er superfornøyd! 🙌🏻

Anonymkode: 21292...6b0

AnonymBruker

Det finnes mange alternativer til apple, som kjent betaler man en del for merket, i tillegg til å få god kvalitet.

Til nesten samme pris får du Sannheiser, som er overlegen på lyd. Skal du spare litt penger, så anbefaler jeg å se på testen her for inspirasjon og ikke-følelsesbasert informasjon ;)

https://www.tek.no/samletest/i/lAe8l7/traadloese-oerepropper-2020

Anonymkode: 1f80d...89a

Annonse

AnonymBruker

De er ett av mine beste kjøp. Bruker de mer enn mine Sony WM1000XM3, som er det eneste jeg har prøvd med bedre lyd. Og har aldri brukt noe med ledning eller mine tidligere trådløse plugger igjen etter at jeg kjøpte airpods. 

De vanlige sitter godt i mine ører, kan fint jogge med disse. 

Jeg pleier å rydde og vaske hus, lage mat, med mer, mens jeg snakker i telefonen, er i møte, eller hører på podcast, da er disse uvurderlige. 

Anonymkode: b7580...297

• Liker 1
AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes mange alternativer til apple, som kjent betaler man en del for merket, i tillegg til å få god kvalitet.

Til nesten samme pris får du Sannheiser, som er overlegen på lyd. Skal du spare litt penger, så anbefaler jeg å se på testen her for inspirasjon og ikke-følelsesbasert informasjon ;)

https://www.tek.no/samletest/i/lAe8l7/traadloese-oerepropper-2020

Anonymkode: 1f80d...89a

Det kunne ikke brydd meg mindre, da ingen slike runde propper er villig til å sitte i øret mitt. Kun den «gamle» Apple-formen som faktisk sitter. Alt annet er penger ut vinduet, hjelper ikke at lyden er bedre.

Samme greia med Sony vs Bose lydkansellerende hodetelefoner. Folk sa at jeg burde gått for Sony pga bedre lyd, men jeg kan jo ikke bruke dem over lengre tid fordi de er mye «strammere» enn Bose sine, slik at jeg får vondt i hodet. Hvorfor bruke penger på noe «bedre» om jeg ikke får brukt det?

Anonymkode: c49aa...76a

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 12.36):

Om du sovner med dem i, lades de opp igjen til 100% på et kvarter på morgenen :) Bare pass på at etuiet er oppladet

Anonymkode: 93e34...9cb

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 14.19):

Jeg har airpod pro, og er fornøyd. Jeg savner imidlertid litt at de ikke er vanntette. 

Anonymkode: 6cd6d...edd

At de ikke er vanntette er det eneste jeg også savner! Jeg vil bruke dem i dusjen!

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

At de ikke er vanntette er det eneste jeg også savner! Jeg vil bruke dem i dusjen!

Jeg bruker de i dusjen. Og på trening i regnet. Det fungerer utmerket. 

Anonymkode: b7580...297

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Uakseptabel skrev (På 11.4.2021 den 23.23):

du slipper den irriterende lyden når ledningen gnisser mot jakken når du går. Du slipper at ledningen fryser i kuldegradene og musikken stopper.
Du slipper at ledningen henger seg i dørhåndtaket sånn at nesten alt dras ut av hendene dine. 
Jeg har ikke invistert i det enda, men prøvd søsteren sine. Kunne tenkt meg selv, men jeg liker ikke å ha mange ting 😛 

What? Dette er noe jeg aldri har opplevd 😂

Anonymkode: 3373b...79b

AirPods er et eksempel på noe jeg trodde jeg ikke trengte, men som raskt rykket opp på popularitetsskalaen da jeg først fikk dem :fnise: . Det var så mange på jobb som skrøt av sine så jeg tenkte jeg ville prøve jeg også. Jeg hører lite musikk, men ved de få anledningene noen ringer meg privat så er de gjerne laaaaaaaaaangpratet så jeg pleier sysle med småting i huset mens jeg prater og da er det greit å være ledningsfri. 

Så jeg kjøpte et par vanlige (ikke Pro). Har jo hatt en del sett vanlige opp gjennom årene så jeg vet at vanlig Applefasong sitter ganske greit i mine ører. Storfornøyd, nå tasser jeg rundt og tørker støv og henger opp tøy og what not, mens jeg snakker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...