Gå til innhold

Blir rastløs og kjeder meg med ting som ikke fremmer karrieren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Jeg tar denne anonym siden temaet er så intimt for meg.

Usikker på om denne skal under kategorien karriere eller seksualitet? 

Det siste året har jeg forandret meg mye personlighetsmessig. Det kan nevnes at jeg er i midten av 20-årene. Jeg har begynt å fokusere mer på fremgang og karriere, jeg har et høyere aktivitetsnivå, jeg er mer tilstede i den fysiske verden. Jeg har mange prosjekter gående og koser meg med prosjektene. Jeg får gjort ting med én gang, jeg har fått mer selvtillitt og ser fremgang på så mange ting. Blant annet verv, studier, prosjekter, styrketrening og forbedring av mindset og relasjoner.

Før var jeg mye deprimert og lot ting mer skure og gå.. jeg levde ikke i nuet.. jeg hadde også lyst å ta livet mitt, jeg hadde i snitt slike episoder ca 3-4 ganger i året. Jeg hadde aldri tanker om å gjennomføre det, må jeg legge til, men jeg tenkte på at det hadde vært fint å være dø. 

Nå, med den nye personligheten er jeg ikke deprimert lenger. Jeg er mye mer positiv også!  Jeg er ikke apatisk lenger, har ikke tanker om selvmord, men jeg opplever mer sinne og drive. Og en ting til, jeg har mistet interessen for sex med denne nye personligheten min! Eller jeg er superinteressert, men så går ting tregt og så blir jeg rastløs. 

Før elsket jeg å bli begjært av andre, det var min kink nummer én. Nå.. nå bryr jeg meg ikke. Jeg blir mer giret av ting som gir meg fremgang. Jeg kjeder meg av dødtid. Under sex om det går sakte kan jeg begynne å tenke på hvordan jeg skal formulere meg i høringsnotatet jeg skal skrive senere. 

Jeg har også mistet interessen for å pynte meg selv for min egen del og for noen andre. Jeg tenker ikke over uteeendet mitt lenger mens jeg før sto 2 timer på badet og krøllet hår og sminket meg. Før tente jeg veldig på å bli begjært, det var viktig å få seksuelle blik og  bli flørter med, nå tenker jeg ikke på det mer. 

Hva har skjedd??? 

Seksualiteten min er borte. 

Jeg er heller oppslukt av karrieren. Jeh blir rastløs av alt som ikke går fremmover. 

Er hodet mitt på høygir med dopamin? Jeg føler meg bra og giret. 

Er dette bra? Er det en naturlig del av å bli eldre? Er det hormoner? Har noe lignende skjedd deg? 

Anonymkode: d61d7...d10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte også umiddelbart bipolar, men skal være forsiktig med å slenge ut diagnoser. Men, må høre om du var til behandling mens du var deprimert og hadde selvmordstanker? 

Det er ingen ting feil med å fokusere på karriere og ha mål. Men det høres ikke ut som du kjenner deg selv igjen og går på høygir. Dette kan være verdt å grunne over, og om du føler det går over styr bør du kontakte lege. 

Anonymkode: 0312e...622

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...