Gå til innhold

Ingen input for ihphone lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det flere enn meg som har kjøpt ny iphone, og sett at det mangler input til høyttaler/øretelefoner osv? Finnes det en løsning? Nå får jeg ikke spilt av musikk fra iphone til høyttaleren f eks, noe jeg gjorde på min forrige...

AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (8 minutter siden):

ER det flere enn meg som har kjøpt ny iphone, og sett at det mangler input til høyttaler/øretelefoner osv? Finnes det en løsning? Nå får jeg ikke spilt av musikk fra iphone til høyttaleren f eks, noe jeg gjorde på min forrige...

Du får kjøpt en overgang slik at du kan koble til hodetelefoner/høyttalere. Det fulgte med da jeg kjøpte min iPhone 7, men tror ikke det fulgte med på iPhone 11.

Ellers er det jo veldig greit med bluetooth-høyttaler/hodetelefoner.

Anonymkode: dae08...003

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du får kjøpt en overgang slik at du kan koble til hodetelefoner/høyttalere. Det fulgte med da jeg kjøpte min iPhone 7, men tror ikke det fulgte med på iPhone 11.

Ellers er det jo veldig greit med bluetooth-høyttaler/hodetelefoner.

Ja, dårlig dekning så Bluetooth går dessverre ikke. Jeg googler uten å finne overgang (og det fulgte ikke med noe ved kjøp). Er du sikker...?

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du vil ha ørepropper med ledning, så har de slike med den type inngang til rundt 300 på Clas Ohlson 

Anonymkode: 7eb48...86d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom du vil ha ørepropper med ledning, så har de slike med den type inngang til rundt 300 på Clas Ohlson 

Apple sine, altså. Samme Apple store og på nett. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er helst høytalere jeg vil koble til, for den står fast. Jeg har Bluetooth til øretelefoner, men nylig kjøpt høyttalere...

AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (5 minutter siden):

Ja, dårlig dekning så Bluetooth går dessverre ikke. Jeg googler uten å finne overgang (og det fulgte ikke med noe ved kjøp). Er du sikker...?

Det var en slik som fulgte med min iPhone 7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymLala skrev (3 minutter siden):

Det er helst høytalere jeg vil koble til, for den står fast. Jeg har Bluetooth til øretelefoner, men nylig kjøpt høyttalere...

Skjønner. Her er overgangen jeg fikk med da jeg fikk min iPhone X for noen år siden. Funker fjell det. 

4CFF52C4-DA7C-44F9-A6F3-CE64D15007C7.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overgang. Koster en hundrings på power/elkjøp.

Anonymkode: fb89c...042

• Liker 1
Skrevet

Ah, sånn ja. TAKK!

AnonymBruker
Skrevet

Mye skal ha mer, du må ha ytterligere produkter for å få det til.

Anonymkode: 60598...026

Gjest Laffatus
Skrevet

De har sluttet med og følge med .neste iphone  kan kun lades trådløs  og kun airpods de skal slutte med lightning hull skal bort om de spår riktig noe jeg håpper de gjør. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...