Gå til innhold

Hvorfor finnes AB funksjonen?

Milky

Anbefalte innlegg

Alle er jo egt anonyme her uansett.. så anonym som man selv velger å være. Rart at man ikke kan være anonym under enkelte kategorier, mens andre steder er det greit

hvorfor ikke fjerne hele greia?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milky skrev (2 minutter siden):

Alle er jo egt anonyme her uansett.. så anonym som man selv velger å være. Rart at man ikke kan være anonym under enkelte kategorier, mens andre steder er det greit

hvorfor ikke fjerne hele greia?

Noen spørsmål vil man ikke ha knyttet til brukeren sin. Noen mennesker er gærne og kan finne ut hvem du er. Og da kan mye skje. Jeg vet at dette har skjedd på et annet forum. Det er nemlig ikke alle som eier nettvett. Og hva gjør det at man har en ab funksjon? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klott skrev (1 minutt siden):

Noen spørsmål vil man ikke ha knyttet til brukeren sin. Noen mennesker er gærne og kan finne ut hvem du er. Og da kan mye skje. Jeg vet at dette har skjedd på et annet forum. Det er nemlig ikke alle som eier nettvett. Og hva gjør det at man har en ab funksjon? 

Hm ja.. samtidig blir det mye mer trolling og useriøs debatt når folk kan være anonym

Men det jeg synes er merkelig er at enkelte steder er det ikke lov, mens andre steder er det lov

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...