AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Del Skrevet 11. april 2021 Hei. Vi har prøvd lenge å bli gravide uten å lykkes. En ferilitetssjekk hos både mannen og meg har ikke avdekket noen grunn til at vi ikke får det til. Jeg får svært sjelden orgasme, kan det ha noe å si? Man hører jo om at sammentrekningene skal hjelpe spermen oppover. Noen som har blitt gravide uten kvinnelig orgasme? Når har dere som har lyktes med graviditet hatt samleie ift positiv eggløsningstest? Dette begynner virkelig å tære på psyken, så hvis noen har noen tips eller positive historier, kjør på. På forhånd takk for svar❤️ Anonymkode: 0f95a...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg har prøvd å bli gravid i ca 9 mnd nå uten hell.. Men jeg pleier å komme utpå klitoris før vi har sex. Jeg får ikke orgasme under samleie og det er veldig vanlig at kvinner ikke får det. Men har hørt at det hjelper for kvinnen å få orgasme først så det åpner seg skikkelig opp før sex. Det skal ikke ha noe å si om du får orgasme eller ikke på om du blir gravid. Anonymkode: 841f2...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Vi også har sjekket oss og ingenting tyder på at vi ikke skal klare å bli gravide naturlig.. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 841f2...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 Får aldri orgasme, men har fått 3 planlagte barn. Ble gravid første måneden vi prøvde alle 3 gangene. Anonymkode: 5ed4a...328 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 11. april 2021 #5 Del Skrevet 11. april 2021 Akkurat under de samleiene hvor vi har unnfanga, er jeg altfor stressa til å tenke på orgasme, men jeg har blitt gravid likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg har blitt gravid på 2 ulike one night stand uten å få orgasme, og gravid en gang i forhold uten orgasme. Så ja en skal kunne bli gravid uten å få orgasme. Anonymkode: 8f479...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Del Skrevet 11. april 2021 Skaff deg en womanizer, så skal du se du får orgasme 👍🏻 Jeg bruker det samtidig som vi har sex og jeg får mange orgasmer på eg samleie Anonymkode: dd719...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Del Skrevet 11. april 2021 Har tre barn. Fikk ikke orgasme ved unnfangelse av disse. Anonymkode: ecbd2...9cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Del Skrevet 11. april 2021 Når vårt første skudd satt, hadde jeg eggløsning på en fredag. Da hadde vi sex mandag, onsdag, fredag, og søndag den uken(hehe, så psyko som jeg er skrev jeg ned dette i almanakken min for å ha til neste prøverunde)... allerede søndagen etter fikk jeg positiv test. Det var altså vår første prøvemåned. Nå er vi igang igjen, PP1, og jeg håper det går like smertefritt denne gangen. Lykke til! vet ikke om det kan ha noe å si, men vi prøvde litt forskjellig sex den uken. Både på sofaryggen, på bordet, på badet og i sengen. I sengen lå vi «tilkoblet» til penis falt ut selv(som også er et råd på alle sider man leser om)... vi tenkte at hvis vi «krydret» sexlivet litt ville det være litt mer spennende enn bare «sex for å få baby»-opplegg.. kanskje det også er et «triks»? Lykke til!:) Anonymkode: 54a7e...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når vårt første skudd satt, hadde jeg eggløsning på en fredag. Da hadde vi sex mandag, onsdag, fredag, og søndag den uken(hehe, så psyko som jeg er skrev jeg ned dette i almanakken min for å ha til neste prøverunde)... allerede søndagen etter fikk jeg positiv test. Det var altså vår første prøvemåned. Nå er vi igang igjen, PP1, og jeg håper det går like smertefritt denne gangen. Lykke til! vet ikke om det kan ha noe å si, men vi prøvde litt forskjellig sex den uken. Både på sofaryggen, på bordet, på badet og i sengen. I sengen lå vi «tilkoblet» til penis falt ut selv(som også er et råd på alle sider man leser om)... vi tenkte at hvis vi «krydret» sexlivet litt ville det være litt mer spennende enn bare «sex for å få baby»-opplegg.. kanskje det også er et «triks»? Lykke til!:) Anonymkode: 54a7e...8f0 Glemte jo det du egt spurte om. Han kom inni meg først, så masserte vi klitoris til orgasme etterpå. Anonymkode: 54a7e...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 11. april 2021 #11 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg ble gravid seks ganger uten orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå