AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Ser jeg kan dra på utveksling 3. Året i bachelor graden min. Og jeg har tenkt meg litt ut LA, men det er jo en stor by med store avstander til alt. Men samtidig vil jeg til LA. Hvordan var ditt år på utveksling? Anonymkode: 190f6...029
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Jeg syntes LA var en stygg og farlig by som jeg aldri ville ha bodd i selv. Jeg bodde i en mindre studentby på østkysten, og det var et flott år. Mye jobbing med studiene, nye venner, festing, litt slit og litt reise. Anonymkode: 17c25...f12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg syntes LA var en stygg og farlig by som jeg aldri ville ha bodd i selv. Jeg bodde i en mindre studentby på østkysten, og det var et flott år. Mye jobbing med studiene, nye venner, festing, litt slit og litt reise. Anonymkode: 17c25...f12 Hva studerte du? Anonymkode: 190f6...029
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #4 Skrevet 12. april 2021 LA er kun kult på TV, makan til drittby. Velg heller Santa Barbara, San Diego eller San Francisco om du skal til California. Ellers er Seattle, New York og Austin kule studentbyer. Anonymkode: df1a7...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå