Gå til innhold

Smerter i korsryggen tidlig graviditetstegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har googlet dette, med varierende/uklart resultat. Det kan visst være et tegn på graviditet, mens også på eggløsning. Men tror jeg hadde eggløsning for noen dager siden.

Noen som har blitt gravide og merket tidlig, altså en uke eller mer før positiv test, smerter i korsryggen? Det er ikke uutholdelige smerter, men en slags jevn, mild smerte jeg normalt sett ikke har med mindre jeg har ligget for lenge i sengen eller beveget meg i uheldig posisjon for brått ved trening e.l.

Anonymkode: 7d822...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en uke før IKM begynte jeg å få øm korsrygg og sov med pute under knærne. Er i 5.-6. uke nå og dette er fortsatt det mest merkbare symptomet jeg har, ved siden av luft i magen, litt ømme pupper og murringer. Krysser fingrene for deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
selma89 skrev (1 time siden):

Ja, en uke før IKM begynte jeg å få øm korsrygg og sov med pute under knærne. Er i 5.-6. uke nå og dette er fortsatt det mest merkbare symptomet jeg har, ved siden av luft i magen, litt ømme pupper og murringer. Krysser fingrene for deg 😍

Takk. Tror kanskje jeg innbiller meg en del symptomer. Men kjente ikke på smerter/ømhet i korsryggen i forrrige prøveperiode. Har også hatt en del halsbrann, som jeg har hatt i tidligere graviditet. Blir litt sprø av å kjenne etter symptomer. :)

Anonymkode: 7d822...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...