Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Lurer på hvordan den nederste vesken på denne siden ser ut? Er det en diger sommerfugl som henger på..? Hvis noen vet hva vesken heter blir jeg glad Og forresten, jeg liker bladet og har vurdert abonnement en stund
lillesky Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Lurer på om det kan være en gammel modell, for den ligger ikke på internettsidene til Friis Company. Eller det kan være en spesialversjon? Du kan jo sende en mail eller ringe Woman og spørre. De må jo vite det.
Søtpotita Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Mottok nettopp bagen i posten, som eg fekk fordi eg meldte meg inn som abonnent. Den var kjempefin Masse glittersteinar og stor, kjempefornøyd! Dumt eg akkurat bestilte Spider Bagen frå nbags...
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Mottok nettopp bagen i posten, som eg fekk fordi eg meldte meg inn som abonnent. Den var kjempefin Masse glittersteinar og stor, kjempefornøyd! Dumt eg akkurat bestilte Spider Bagen frå nbags... ← Oh, var den fin? Du bestilte brun? Nå fikk jeg lyst på den igjen, hadde glemt hele vesken
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Oj...jeg bestilte den. Det er din feil :blunke:
Søtpotita Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 Eg syntes den var fin, ja. Treng akkurat ei slik veske/bag til å ha ting og tang i Det var fine glittersteinar på metalldingsane og greier Men eg fekk altså den øverste veska (i beige) ikkje den nederste med sommarfugl på...
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #8 Skrevet 22. september 2005 Håpa du ikkje misforsto meg ← Gjorde det, men ikke så farlig.. 235 kroner er uansett kjempebillig for 6 blader og en veske Blir spennende å se hvordan den er
Søtpotita Skrevet 22. september 2005 #9 Skrevet 22. september 2005 Beklagar...eg var så ivrig at eg ikkje skreiv kva veske det var snakk om Men eg trur den veska der også er fin..har lyst på begge, eg:) Og bladet er greit Håpar du blir fornøyd
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #10 Skrevet 22. september 2005 Beklagar...eg var så ivrig at eg ikkje skreiv kva veske det var snakk om Men eg trur den veska der også er fin..har lyst på begge, eg:) Og bladet er greit Håpar du blir fornøyd ← Ingen fare Synes bladet er nokså underholdende..bedre enn DetNye som jeg har gått lei av.
Gjest Brunetten_ Skrevet 22. september 2005 #11 Skrevet 22. september 2005 Er det ikke to rundinger på, da? er forresten uttallige mennesker sprade rundt med denne vesken. Tror DetNye hadde den som abonementsgave før.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #12 Skrevet 22. september 2005 Er det ikke to rundinger på, da? er forresten uttallige mennesker sprade rundt med denne vesken. Tror DetNye hadde den som abonementsgave før. ← To rundingar? Har ikkje sett andre med denne veska...men men
Gjest Fruktfat Skrevet 22. september 2005 #14 Skrevet 22. september 2005 jeg fikk den i grønn jeg! bestilte i beige da, men... (den med rundinger på)
BlackBerry Skrevet 22. september 2005 #15 Skrevet 22. september 2005 Er den med rundinger på fin? Er så lite bildet, så jeg synes det er litt vanskelig å se.
Gjest gjest e.j. Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 Fikk også min veske i dag, så litt grønnlig ut men var kjempe fin Elsker vesker med dill og dall på.
Søtpotita Skrevet 22. september 2005 #17 Skrevet 22. september 2005 Ja, det er sant at den kan sjå litt grønaktig ut, men syns den var kjempefin med glitter å stas på, og så romma den utrulig masse. Me like
Annevenn Skrevet 22. september 2005 #18 Skrevet 22. september 2005 Kan noen gi meg ca målene på både vesken i midten og den nederste? Jeg vil gjerne vite hvor lange stropper det er på de også.... Hadde tenkt å tegne abo, og veskene var kule begge to, likte best den nederste, men er redd den er ganske liten? Takker for alle innspill!
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2005 #19 Skrevet 22. september 2005 Kan noen gi meg ca målene på både vesken i midten og den nederste? Jeg vil gjerne vite hvor lange stropper det er på de også.... Hadde tenkt å tegne abo, og veskene var kule begge to, likte best den nederste, men er redd den er ganske liten? Takker for alle innspill! ← Hvis ingen svarer før meg, så skal jeg måle når jeg får den Forhåpentligvis snart.. Hvilken dag i måneden kommer woman..?
Gjest Moonbeam i.i. Skrevet 22. september 2005 #20 Skrevet 22. september 2005 Den i midten er ca 40 cm brei og 30 cm høg. Håndtaka er ca 28 cm høge (målt i frå midten av der dei begynna og til toppen). Eg fekk blad idag, og neste kjem 31.oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå