Gå til innhold

Noen som har en SUV 2011-2017 modell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger en bil nr 2 og tenker på SUV. 
hva slags SUV har du og hva er du fornøyd med og ikke fornøyd med?

Anonymkode: ea4bf...756

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Nissan xtrail. Veldig veldig fornøyd. Og andre som har dyre flotte biler er veldig imponert over størrelse og gode løsninger. :)

Anonymkode: 21ec2...944

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi har en Nissan xtrail. Veldig veldig fornøyd. Og andre som har dyre flotte biler er veldig imponert over størrelse og gode løsninger. :)

Takk for svar. Noen ulemper med den da? God plass til barneseter bak? Hva slags årsmodell har dere?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Noen ulemper med den da? God plass til barneseter bak? Hva slags årsmodell har dere?

Alt er perfekt. Kanskje litt svak motor (men det har jeg aldri merket). God plass til alt. Bruker lite drivstoff. Har soltak som kan åpnes. Ja, alt jeg hadde på ønskelisten. Usikker på årstall, men modellen før denne så den er mer firkantet (og derfor har bedre plass i bagasjerommet). Aldri vært noe å utsette på EU kontroll, og det er slik det er med denne modellen. Veldig solide og driftssikre. Mannen er så fornøyd at han vil ha en akkurat likens om vi skal kjøpe ny bil :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 20.41):

Alt er perfekt. Kanskje litt svak motor (men det har jeg aldri merket). God plass til alt. Bruker lite drivstoff. Har soltak som kan åpnes. Ja, alt jeg hadde på ønskelisten. Usikker på årstall, men modellen før denne så den er mer firkantet (og derfor har bedre plass i bagasjerommet). Aldri vært noe å utsette på EU kontroll, og det er slik det er med denne modellen. Veldig solide og driftssikre. Mannen er så fornøyd at han vil ha en akkurat likens om vi skal kjøpe ny bil :)

Man merker det sjelden på motoren om man ikke kjører i bratte fjellveier eller på vinterstid kanskje. Jeg ble nysgjerrig på hva slags modell du har? Kan du undersøke? Mente jeg leste et sted at xtrail hadde lite bagasjerom, men du synes den er stor nok? Er det firehjulsdrift på deres bil?

AnonymBruker
Skrevet

Har VW Tiguan. God og stødig bil. Som faktisk er blitt ganske billig nå. Du får den for under 100.000,-. 

Anonymkode: e2f61...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Mohaha, Nissan X Trail og VW Tiguan...to biler med et elendig rykte i bruktbilmarkedet. Skal du bruke mye penger på reparasjon av dårlig bygd bil, følger du disse rådene, TS.

Hva er kravspesifikasjonene dine? Hvorfor SUV?

Anonymkode: aa9e5...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...