Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dette er helt sikkert individuelt som alt annet. Men når merket du at babyen var gulpebaby? Vil man se dette med en gang melka kommer? Eller han baby plutselig begynne å gulpe masse feks ved 3-4 uker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi merket det med vår allerede på sykehuset, var ingen tvil! :)

Anonymkode: 7ada1...38a

AnonymBruker
Skrevet

Ah husker ikke helt, men var vel ganske tidlig. Rundt 4-5 uker gammel. Han gulpet i 8 mnd 😄 Var ikke slik at han plutselig gulpet masse. Det var sånn smågulping etter hvert måltid jeg bare tørket vekk. Jo eldre han ble jo mer var det 😅

Men aner ikke om man bare har en gulpebaby fra start av. Men virker logisk at man merker det tidlig. 

Anonymkode: 6074d...caa

Skrevet

Fra første stund omtrent. Glad jeg fikk så mange bomullskluter i barselgave, for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Var ganske tidlig ja, han var under en uke gammel da det begynte. 

Anonymkode: e1b24...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Første var ekstremgulper fra han var en uke gammel. Fortsatte til han var 8-9 mnd...

Ande ble det mer og mer fra han var et par uker, men ikke i nærheten av storebroren.

Anonymkode: 65182...081

AnonymBruker
Skrevet

Merket det allerede på sykehuset... her gikk det 6-7 helskift til dagen pga hun og jeg var gjennombløt av gulp (byttet ikke de gangene det bare var litt gulp og vi skulle være hjemme). Brukte nok ca 10 gulpekluter til dagen for å tørke henne, meg, på gulvet, sofaen osv osv. det var gulping hele dagen, og ikke bare etter måltidene. Utrooolig slitsomt, men hun var ikke plaget med det så ble ikke satt i gang noen tiltak heller. Hun gikk fint opp i vekt, var fornøyd og sov godt. Gav seg plutselig over natta da hun var 10 mnd...

Anonymkode: 46154...ddc

Skrevet
8 hours ago, meelissa said:

Hei! Dette er helt sikkert individuelt som alt annet. Men når merket du at babyen var gulpebaby? Vil man se dette med en gang melka kommer? Eller han baby plutselig begynne å gulpe masse feks ved 3-4 uker?

Forhør deg med helsestasjon/fastlegen alle babyer er forskjellig og reagerer forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...