Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har født på Ullevål nylig og blitt liggende på barsel (ikke hotellet) og som kan svare på om man får hente seg mat på avdelingen fritt, eller får man servert på rommet nå pga corona? Og hva med partner? (Venter tvillinger så vi får familierom mest sannsynlig). 

Anonymkode: cca52...666

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen familierom på barsel, men du får kanskje prioritet på det éne enerommet, men ikke regn med å ha far der annet enn 16-20 med mindre dere blir overflyttet til barselhotellet.

Du kan gå på kjøkkenet.

Anonymkode: 68a21...237

Skrevet (endret)

Feil

Endret av honeypie87
AnonymBruker
Skrevet

Familierom / Enerom er det vi mest sannsynligvis får fordi det er tvillinger ja. Har avklart dette med avdelingen, så jeg regner med at det skal gå bra  Men takk for svar angående kjøkkenet, da er det likt som sist. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Familierom / Enerom er det vi mest sannsynligvis får fordi det er tvillinger ja. Har avklart dette med avdelingen, så jeg regner med at det skal gå bra  Men takk for svar angående kjøkkenet, da er det likt som sist. 

Da jeg var der så fikk ikke far overnatte på det enerommet... og er det opptatt så er det jo opptatt. Men håper det ordner seg. Far får ikke gå noe annet sted enn på rommet under besøk.

Anonymkode: 68a21...237

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå fritt på kjøkkenet og hente deg mat hele dagen. De har et ganske ok utvalg.

Anonymkode: e99a2...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...