AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Til dere som jobber for dere selv. Hva driver dere med og hvorfor driver du for deg selv? Hvordan var prosessen frem til valget om å starte noe eget og hvor lang tid tok det? Satset du fullt med engang eller var det noe som bygde seg opp over tid? Hvordan går det nå? Ble det som forventet? Klarer du å jobbe som en vanlig arbeidstaker eller er det mye ekstra jobb? Ja egentlig lurer jeg litt på alt rundt det 😅 Anonymkode: 594e9...c95
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Jobber som journalist, med ENK. Elsket friheten til å begynne med, det å styre min egen arbeidshverdag. Det er en bakside ved å være selvstendig næringsdrivende, nemlig alt ansvaret som faller på deg selv i forhold til skatt, pensjon, forsikringer om du skulle bli syk etc. I tillegg jobber man ofte mye ekstra, som ikke er betalt, for å holde orden på økonomi og drift. I tillegg kommer usikkerheten i forhold til inntekt. Jeg søker fast jobb nå, da jeg vil ha en tryggere og mer forutsigbar hverdag. Anonymkode: 39f15...1ad