Gå til innhold

Positiv eggløsningstest flere ganger på en uke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde det jeg tror var positiv eggløsningstest på lørdag forrige uke, hadde også typisk eggløsningsslim den dagen. Fikk så igjen positiv test på torsdag. Negativ digital test igjen på lørdag, og så positiv igjen på kvelden i går.

Har skrevet om dette i en annen tråd, men lager denne fordi jeg lurer på om flere har opplevd dette med clearblue sin lilla digitale test. Viste testene feil resultat? Hadde dere flere eggløsninger på ca en uke, eller bare løsnet ikke egget rundt den første eller andre positive testen? Eller, betyr det at eggløsningen ikke har skjedd ennå denne måneden?

Den digitale testen er stuck på det faste, ikke-blinkende, smilefjeset nå så får ikke testet på den før tidligst i morgen kveld igjen i så fall.

Kjenner en del murringer i dag, både nederst i magen, på begge sider, og i korsryggen (uvant for meg, pleier ikke ha ubehag der ofte). 

Anonymkode: de38a...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei ☺️ jeg bruker selv den lilla Clearblue digital eggløsningstest. Når jeg har oppnådd fast smilefjes så er jeg ferdig å teste denne syklusen. Det er jo også derfor den står der i 2 døgn etterpå - man har oppnådd maks fertilitet og er således ferdig å teste denne syklusen. Jeg tror også dette står på pakningsvedlegget.

Ønsker du å vite når du får negativ test igjen må du teste med strimler eller annen type ikke-digital test. Finnes kanskje andre digitale som tillater at man fortsetter å teste når toppen er nådd, men slik fungerer ikke den lilla Clearblue digital (slik jeg har forstått det hvertfall). 

Anonymkode: 8ecc2...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei ☺️ jeg bruker selv den lilla Clearblue digital eggløsningstest. Når jeg har oppnådd fast smilefjes så er jeg ferdig å teste denne syklusen. Det er jo også derfor den står der i 2 døgn etterpå - man har oppnådd maks fertilitet og er således ferdig å teste denne syklusen. Jeg tror også dette står på pakningsvedlegget.

Ønsker du å vite når du får negativ test igjen må du teste med strimler eller annen type ikke-digital test. Finnes kanskje andre digitale som tillater at man fortsetter å teste når toppen er nådd, men slik fungerer ikke den lilla Clearblue digital (slik jeg har forstått det hvertfall). 

Ja, klar over at det står man er ferdig å teste når man får fast smilefjes. Men, testmisbruker som jeg er blitt de sistene ukene, klarte jeg ikke å la være dessverre.🥴

Men, da ble jeg jo samtidig kjempeusikker og lurer på om jeg faktisk har eggløsning i dag og ikke på fredag som jeg trodde. Fikk altså maks fertilitet/fast smilefjes både torsdag og i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner deg godt - ivrig tester selv🙈 Vanskelig å fastslå ja, det er vel temping evt. som kan fastslå om eggløsning har skjedd eller ikke. Jeg ville prøvd å sett det i sammenheng med symptomene på eggløsning (eggløsningsslim feks). Må legge til at jeg også har opplevd dette selv. Fikk fast smiley på en søndag. Trodde da at EL nærmet seg og sluttet å teste. Klarte ikke dy meg og tok en test igjen akkurat en uke senere fordi jeg kjente på symptomer på eggløsning og fikk statisk smil igjen. Mensen kom 14 dager etter den siste positive testen som da «bekrefter» at EL skjedde på den siste positive testen. Veldig merkelig men.. 

Du får legge inn aksjer i dag også, så vil vel tiden vise når du får mensen igjen som kan si noe om når faktisk EL skjedde 🙏🏼🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Skjønner deg godt - ivrig tester selv🙈 Vanskelig å fastslå ja, det er vel temping evt. som kan fastslå om eggløsning har skjedd eller ikke. Jeg ville prøvd å sett det i sammenheng med symptomene på eggløsning (eggløsningsslim feks). Må legge til at jeg også har opplevd dette selv. Fikk fast smiley på en søndag. Trodde da at EL nærmet seg og sluttet å teste. Klarte ikke dy meg og tok en test igjen akkurat en uke senere fordi jeg kjente på symptomer på eggløsning og fikk statisk smil igjen. Mensen kom 14 dager etter den siste positive testen som da «bekrefter» at EL skjedde på den siste positive testen. Veldig merkelig men.. 

Du får legge inn aksjer i dag også, så vil vel tiden vise når du får mensen igjen som kan si noe om når faktisk EL skjedde 🙏🏼🤗

Takk for svar. Ja, jeg må sikkert bare prøve å være tålmodig. Om mensen skjer 14 dager etter EL, og jeg har relativt stabile sykluser, så kanskje jeg får mensen (eller, om jeg endelig er heldig, positivt test) den 22 om EL faktisk var den 9. Men tror jeg må legge inn aksjer som du sier, tør liksom ikke la være. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...