Bingo Bongo Skrevet 14. april 2021 #21 Skrevet 14. april 2021 Jeg bruker den grønne (Jing) Liker også godt Amsterdam-serien, men har bare prøvd skrubben og håndsåpen derifra. Synes dusjsåpen til Sakura er god, men kroppskremen blir direkte kvalmende på min hud. Rart at disse to lukter så forskjellig på meg... 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #22 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og det synes du er bra? Anonymkode: e714e...6e3 Jepp😍 Anonymkode: 4dd7f...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #23 Skrevet 14. april 2021 jukkapalme skrev (10 timer siden): Enig, Ayurveda lukter helt fantastisk, den er min favoritt også. Den hvite serien, derimot hater jeg. Syns den lukter så skarpt og sterkt og kan ikke skjønne hvordan folk kan syns den lukter så mildt og godt. Det sier litt om hvor ulikt man oppfatter duft. Mehr er ingen serie, forresten, er bare happy Buddha som har byttet navn. Teit, for happy Buddha var så kult navn. Den olivengrønne serien (dao) likte jeg også veldig godt, men tror den er utgått. Har ikke prøvd ansiktsproduktene jeg heller. Vet ikke hvor parfymerte de er, men er ikke komfortabel med å bruke for parfymerte produkter i ansiktet. Åja, det var jeg ikke klar over. Jeg som trodde det var en nyhet haha. Ayurveda er fremdeles favoritten da. Har dusjskummet til både Jing og Sakura, de er også gode. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvordan lukter Mehr? Anonymkode: 8446d...389 Jeg syns den lukter brunt sukker og mandarin. Jeg liker den, men kjenner at den er i det sterkest laget for meg. Jeg foretrekker litt rundere dufter slik som Ayurveda. Anonymkode: ae863...6e9 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #24 Skrevet 14. april 2021 morgenkåpedyret skrev (21 timer siden): Eg elsker rituals sine produkter! Bruker skrubb til kroppen i serien Ayurveda, elsker lukten på den. Og til ansikt bruker eg exfoliator (mild skrubb og tørker ikke ut huden) og glow ansiktsolje (trekker raskt inn og gir ikke fet hud) i serien Namaste. Disse tre produktene bruker eg ofte og kjøpes igjen og igjen. Det finnes 2 type olje, hvilken bruker du? Og bruker du noe krem etterpå eller bare olje? Merker du noe forskjell når du bruker oljen? Anonymkode: 4dd7f...1a8
morgenkåpedyret Skrevet 14. april 2021 #25 Skrevet 14. april 2021 Eg bruker denne (https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-namaste-anti-aging-face-oil-1106433.html?source=productlisting). Om kvelden renser eg huden og tar på nattkrem og/eller ansiktsolje. Om morgenen renser eg og tar på ansiktsolje før bb-krem og litt sminke. Synes sminken "setter" seg bedre med ansiktsolje først. Og så gir den ansiktsoljen en fin glød synes eg. Og med olje blir ikke min hud like rød som hvis eg tar på dagkrem. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #26 Skrevet 14. april 2021 https://www.rituals.com/no-no/amsterdam-collection-foaming-shower-gel-1105518.html Eneste produktet som virker forholdsvis lite parfymert. Bruker dusjsåpe og body cream. Nydelig🤩🤩 Anonymkode: 0d4f6...2fd
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #27 Skrevet 14. april 2021 Rituals ser flott ut og lukter godt. Men desverre så inneholder de fleste av disse produktene veldig mye parfyme (derav den gode lukten) og alkohol som virkelig ikke er bra for huden i det hele tatt. Det er synd å se at så mange smører seg inn med alt dette. Produsenter også bør begynne å kutte dette ut. Noen har begynt med dette, men det er en lang vei igjen. Jeg anbefaler virkelig å sette seg inn i dette, og deretter lese ingredienslisten før man kjøper et produkt. Særlig produkter som er ment for ansiktet 🙂 Skrubb bør du være forsiktig med til ansiktet ts, da ofte kornene er for store og det kan skape små rifter i huden. Beklager avsporingen 🙂 Anonymkode: 4513b...07c 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #28 Skrevet 15. april 2021 Jing er og blir best 💚 Den lukter på ingen måte for mye eller for sterkt. Liker også body misten til Karma og hand balmen til Ayurveda. Er ikke noe glad i Sakura, Mehr eller Hammam. Ønske jeg likte Mehr, for synes fargen på denne serien er så fresh at den i seg selv gjør meg glad. Anonymkode: 5cdd9...85b 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #30 Skrevet 19. april 2021 Kan dere som skrubber kroppen med Rituals skrubb fortelle meg, etter at dere har skrubbet og skylt kroppen med vann, pleier dere å vaske kroppen med såpe etterpå eller hva dere enn bruker,? Eller bare skrubbe og skylle og ferdig? Når jeg bare skyller kroppen med vann etter skubb så føler jeg at det blir liksom fettete eller hvordan skal jeg si det. Anonymkode: 4dd7f...1a8
FantasDick Skrevet 22. april 2021 #31 Skrevet 22. april 2021 Elsker Holi, bruker både dusjskum og edt. Vurderer å teste flere produkter i serien. Ayurveda er også nydelig!
Anneofgreengables Skrevet 22. april 2021 #32 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 8.21): Kan dere som skrubber kroppen med Rituals skrubb fortelle meg, etter at dere har skrubbet og skylt kroppen med vann, pleier dere å vaske kroppen med såpe etterpå eller hva dere enn bruker,? Eller bare skrubbe og skylle og ferdig? Når jeg bare skyller kroppen med vann etter skubb så føler jeg at det blir liksom fettete eller hvordan skal jeg si det. Anonymkode: 4dd7f...1a8 Tror det er meningen at man skal skrubbe først, så bruke dusjskum/dusjolje og smøre inn med fuktighetskrem til slutt
Anneofgreengables Skrevet 22. april 2021 #33 Skrevet 22. april 2021 Jeg elsker Rituals, og for tiden er favoritten Amsterdam. Liker også Karma godt
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #34 Skrevet 23. april 2021 Det lukter eksem og utslett bare en går forbi butikken. Anonymkode: 19093...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #35 Skrevet 23. april 2021 Jeg liker veldig godt den hvite og den grønne serien. De andre lukter for mye. Anonymkode: 39131...c18
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #36 Skrevet 23. april 2021 Noen som bruker håndsåpene fra Rituals? Mistenker at den gir meg litt tørre hender, men glyserin er langt opp i ingredienslisten, så jeg vet ikke sikkert (Har bare prøvd Karma sin. Ayurveda sin håndsåpe inneholder mandelolje, så den gir nok mer fuktighet). Anonymkode: 5cdd9...85b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #37 Skrevet 25. april 2021 Jadzia skrev (På 14.4.2021 den 10.48): Jeg har veldig sensitiv hud og er allergisk mot det meste av produkter både fra apotek og butikk. Reagerer på alt av parfymer osv og. Men rituals tåler jeg. Eneste er at ayurvedaserien blir for sterk for luftveiene mine i lukta. Rituals reddet hendene mine da apoteket feilet. Kan du si meg hvilken krem brukte du på hendene dine?💖 Anonymkode: 4dd7f...1a8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #38 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 11.10): Noen som bruker håndsåpene fra Rituals? Mistenker at den gir meg litt tørre hender, men glyserin er langt opp i ingredienslisten, så jeg vet ikke sikkert (Har bare prøvd Karma sin. Ayurveda sin håndsåpe inneholder mandelolje, så den gir nok mer fuktighet). Anonymkode: 5cdd9...85b Jeg bruker Ayurveda sin og har tenkt det samme! Hendene blir faktisk litt tørre. Anonymkode: ae863...6e9
Jadzia Skrevet 25. april 2021 #39 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du si meg hvilken krem brukte du på hendene dine?💖 Anonymkode: 4dd7f...1a8 Rituals og jing hand mask
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #40 Skrevet 25. april 2021 Har de parfymefrie produkter? Det er beste for miljøet 😊 Anonymkode: 5c388...a44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå