Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har fått i gave eske fra Rituals, og der var det mange godbiter. Blant annet bodylotion og skrubb. Nå er jeg litt lei den ene og samme lukta, så har dere tips til flere bodylotion og skrubb som er bra? Jeg har brukt den grønne serien og liker den godt. 

Har litt sensitiv hud når det kommer til skrubb, men bodylotion går bra, det har jeg ikke reagert noe. Finnes det god skrubb du vil anbefale? Og til ansiktet også? 

Anonymkode: 4dd7f...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den hvite veldig godt, Sakura. Den lukter litt uten at det blir for mye. Jeg bruker kun dusj såpen og skrubben. Har ingen erfaring med de som blir på kroppen. Fuktighet til kropp og til ansikt bruker jeg the ordinary.

Anonymkode: 640c7...ce5

Skrevet

Å, fy, Rituals er ikke bra for sensitiv hud, jeg lurte meg etter mange gode anmeldelser og kjøpte en stor eske med krem, skrub, såpe etc fra The ritual of Sakura+ hair and body Mist og en mindre eske med shower gel og room perfume fra The Ritual of Mehr. 

Vi BEGGE(jeg og mannen) fik utslett på kroppen etter bare en dusj og bruk av skrub og krem. Vet ikke akkurat hvilket av produktene gjøre dette, men er fortsatt sint 700 kr gikk i dass 😡😡

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også Sakura (den hvite serien) veldig godt. Aller best er likevel den røde (Ayurveda) som lukter aldeles himmelsk. Jeg prøvde nylig dusjskum fra en ny variant som er gul og heter ritual of Mehr. 

Jeg bruker kun dusjsåpene til Rituals. Har ikke prøvd ansiktsproduktene. 

Anonymkode: ae863...6e9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fikk den røde dusjssåpen en gang i en beautyboks jeg abonnerer på, og den lukter nydelig. Har ikke prøvd noen andre produkter. 

Endret av Trynemitt
skriveleif
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
BeautyJunkie skrev (52 minutter siden):

Å, fy, Rituals er ikke bra for sensitiv hud, jeg lurte meg etter mange gode anmeldelser og kjøpte en stor eske med krem, skrub, såpe etc fra The ritual of Sakura+ hair and body Mist og en mindre eske med shower gel og room perfume fra The Ritual of Mehr. 

Vi BEGGE(jeg og mannen) fik utslett på kroppen etter bare en dusj og bruk av skrub og krem. Vet ikke akkurat hvilket av produktene gjøre dette, men er fortsatt sint 700 kr gikk i dass 😡😡

Uffda🥴 Jeg reagerte på den hviterosa krukken med skrubb, tok den på brystpartiet og ble helt rød. Turte ikke å bruke den mer. Men andre reagerte jeg ikke på.

Skrevet

Eg elsker rituals sine produkter! Bruker skrubb til kroppen i serien Ayurveda, elsker lukten på den. Og til ansikt bruker eg exfoliator (mild skrubb og tørker ikke ut huden) og glow ansiktsolje (trekker raskt inn og gir ikke fet hud) i serien Namaste. Disse tre produktene bruker eg ofte og kjøpes igjen og igjen. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 11.48):

Jeg liker også Sakura (den hvite serien) veldig godt. Aller best er likevel den røde (Ayurveda) som lukter aldeles himmelsk. Jeg prøvde nylig dusjskum fra en ny variant som er gul og heter ritual of Mehr. 

Jeg bruker kun dusjsåpene til Rituals. Har ikke prøvd ansiktsproduktene. 

Anonymkode: ae863...6e9

Enig, Ayurveda lukter helt fantastisk, den er min favoritt også. Den hvite serien, derimot hater jeg. Syns den lukter så skarpt og sterkt og kan ikke skjønne hvordan folk kan syns den lukter så mildt og godt. Det sier litt om hvor ulikt man oppfatter duft. Mehr er ingen serie, forresten, er bare happy Buddha som har byttet navn. Teit, for happy Buddha var så kult navn. Den olivengrønne serien (dao) likte jeg også veldig godt, men tror den er utgått.

Har ikke prøvd ansiktsproduktene jeg heller. Vet ikke hvor parfymerte de er, men er ikke komfortabel med å bruke for parfymerte produkter i ansiktet. 

• Liker 1
Skrevet
BeautyJunkie skrev (På 12.4.2021 den 11.45):

Jeg har veldig sensitiv hud og er allergisk mot det meste av produkter både fra apotek og butikk. Reagerer på alt av parfymer osv og. Men rituals tåler jeg. Eneste er at ayurvedaserien blir for sterk for luftveiene mine i lukta. Rituals reddet hendene mine da apoteket feilet. 

• Liker 3
Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Enig, Ayurveda lukter helt fantastisk, den er min favoritt også. Den hvite serien, derimot hater jeg. Syns den lukter så skarpt og sterkt og kan ikke skjønne hvordan folk kan syns den lukter så mildt og godt. Det sier litt om hvor ulikt man oppfatter duft. Mehr er ingen serie, forresten, er bare happy Buddha som har byttet navn. Teit, for happy Buddha var så kult navn. Den olivengrønne serien (dao) likte jeg også veldig godt, men tror den er utgått.

Har ikke prøvd ansiktsproduktene jeg heller. Vet ikke hvor parfymerte de er, men er ikke komfortabel med å bruke for parfymerte produkter i ansiktet. 

Dao heter nå jing

Skrevet
Jadzia skrev (2 minutter siden):

Dao heter nå jing

Åååå, har den byttet navn den også? Så bra! 👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Elsker happy Buddha! Har sensitiv hud, men aldri reagert. 

Skrevet

Jeg bruker den røde serien og det er vel på tredje året nå. Får alltid produkter fra Rituals til bursdag og jul og det varer hele året igjennom.

Nå skal jeg kjøpe godlukt fra Rituals for å ha i bilen også 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (5 timer siden):

Jeg synes den lukter litt sterkt, litt nesten kvalm, men det er vel min nese 🤣🤣 Mehr har jeg kjøpt nå og den lukter himmelsk, når jeg smører meg med den, så lukter hele badet og huset, hvor jeg enn går🥰😍  

AnonymBruker
Skrevet
Jadzia skrev (5 timer siden):

Jeg har veldig sensitiv hud og er allergisk mot det meste av produkter både fra apotek og butikk. Reagerer på alt av parfymer osv og. Men rituals tåler jeg. Eneste er at ayurvedaserien blir for sterk for luftveiene mine i lukta. Rituals reddet hendene mine da apoteket feilet. 

Enig, har også sensitiv hud men reagerer ikke på Rituals.😍

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler det meste derfra dårlig bortsett fra Amsterdam-serien.

Synes ikke Happy Buddha/Mehr lukter godt i det hele tatt, det lukter bare for mye og for ekkelt. Tar man på seg litt av denne lukter ALT ekkelt i mange dager.

Karma lukter rart, ikke vondt, men rart. Litt som plastelina kanskje.

Ayurveda lukter kjerring, men tålelig i små mengder.

Sakura lukter som utgått parfyme og har en spiss og intens kvalmende søt undertone.

Hammam synes jeg lukter godt, på badet.

Anonymkode: e714e...6e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg synes den lukter litt sterkt, litt nesten kvalm, men det er vel min nese 🤣🤣 Mehr har jeg kjøpt nå og den lukter himmelsk, når jeg smører meg med den, så lukter hele badet og huset, hvor jeg enn går🥰😍  

Og det synes du er bra?

Anonymkode: e714e...6e3

• Liker 3
Skrevet

Jeg absolutt elsker the ritual of Sakura og the ritual of Holi 🥰 Jeg har prøvd andre serier også, men de var ikke noe for meg. Så jeg anbefaler Sakura og Holi. De lukter veldig godt og er bare helt topp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 17.28):

Hei

Jeg har fått i gave eske fra Rituals, og der var det mange godbiter. Blant annet bodylotion og skrubb. Nå er jeg litt lei den ene og samme lukta, så har dere tips til flere bodylotion og skrubb som er bra? Jeg har brukt den grønne serien og liker den godt. 

Har litt sensitiv hud når det kommer til skrubb, men bodylotion går bra, det har jeg ikke reagert noe. Finnes det god skrubb du vil anbefale? Og til ansiktet også? 

De seriene jeg liker best er Sakura, Ayurveda og Hammam.

Den sistnevnte kan være litt sterk, ex: brukte skumsåpen under armene og fikk den der frisk pust følelsen i halsen 😅 er eukalyptus i den, men er super glad i shampoen og håndsåpen i den serien.

Anonymkode: e8501...836

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lukter Mehr? 

Anonymkode: 8446d...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...