Gå til innhold

Kjøper deres menn/samboere sine mødre inn undertøy til gutta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker deres svigermødre å handle inn slik at hun har et lager med boksere/sokker til sin sønn? Min gjør det. Hun gjør det til mine barn og, men når de kommer opp i en viss alder trenger hun ikke det synes jeg. Det er noe annet med barn. 
Slik som når vi skulle i bryllup og, da hadde hun handlet inn svarte sokker til gutta sine. Da er det ikke rart at de ikke pakker det selv tenker jeg? 

Anonymkode: b7119...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg syntes det hørtes veldig rart ut😳 Menmen, alle familier er forskjellige...

AnonymBruker
Skrevet

Hun har gått på en smell mht dette på en eller annen ferietur i barnas oppvekst, og blitt «skadet»? 😂

Anonymkode: d8ec8...5ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun har gått på en smell mht dette på en eller annen ferietur i barnas oppvekst, og blitt «skadet»? 😂

Anonymkode: d8ec8...5ab

Mulig 😂 Merkelig ting å gjøre til menn på straks 40 mener jeg 🙈

Skrevet

Jepp. Både svigermor og min egen mor (???) kjøper boxere og sokker til typen. Synes det er merkelig. Men det er en av de tingene han aldri kjøper selv så er like greit at han får nytt i jula😂

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: eda1b...129

AnonymBruker
Skrevet

Samme her🤷‍♀️😂😂 Svigermor kommer med sokker og undertøy sånn innimellom, og skal han bruke dress av en grunn, så kommer hun alltid med nye svarte strømper🙈😅

Anonymkode: 0f85a...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han er 40 år, så han greier fint å handle det han trenger selv.

Anonymkode: 190ac...a2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (På 11.4.2021 den 23.02):

Jepp. Både svigermor og min egen mor (???) kjøper boxere og sokker til typen. Synes det er merkelig. Men det er en av de tingene han aldri kjøper selv så er like greit at han får nytt i jula😂

Julegave er en ting.. og rart nok. Svigermor har et lite lager med boksere. De har en felles skuffe hvor alle menn i familien henter bokser. Så at broren til samboer hadde på en Calvin Klein bokser som jeg hadde kjøpt til samboer en gang..😏 
Han er så vant med at moren ordner opp..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Julegave er en ting.. og rart nok. Svigermor har et lite lager med boksere. De har en felles skuffe hvor alle menn i familien henter bokser. Så at broren til samboer hadde på en Calvin Klein bokser som jeg hadde kjøpt til samboer en gang..😏 
Han er så vant med at moren ordner opp..

Men hvordan fikk svogeren din denne boxeren? Legger de brukte boxere i en felles skuff? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min gjorde det. Men det var praktiske grunner til det. Hun var butikksjef i en undertøysforretning og fikk store prosenter på dritdyre merker. Gjorde det ikke før hun begynte i jobben og slutter når hun gikk av med pensjon. 

Anonymkode: 3926b...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...