Gjest Lama_Drama Skrevet 11. april 2021 #141 Del Skrevet 11. april 2021 Denne tråden er jo er ekstremt godt eksempel på problemet skissert i HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #142 Del Skrevet 11. april 2021 CorvusCorax skrev (9 minutter siden): Poenget er at en liten penis ikke har noe med pedofili å gjøre i utgangspunktet - om man ikke har et sånt snevert syn, og med en slik tankegang om at liten=barn. Så da burde det være opplagt at ikke hår=barn. Fordi det kun er barn som fra naturens side ikke har kjønnshår. Om du skal følge din egen logikk da, vel å merke. Man assosierer forskjellige ting med forskjellige ting, vet du ikke det? Assosiasjoner er ikke alltid rasjonelle, og de er 100 subjektive. Men brukeren jeg siterte første gang sa at "man må ha overgrepsfantasier for å tenne på stor pikk", som om det var en sannhet for alle. Anonymkode: a2f4f...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #143 Del Skrevet 11. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har til sammen kanskje brukt et kvarter på å skrive i denne tråden. Hvor treg er du å lese og skrive om du tror det tar timesvis? Hvor tar jeg hevn og hva er det du snakker om? Anonymkode: 0eb96...708 Du vet godt hva jeg snakker om. Og du har brukt mye mer enn et kvarter på dette her. Hva får du ut av dette her da, tror du at du løser problemene dine ved å prøve å slenge dritt på nettet? I stedet for å gå rett i forsvar nå så kan du jo prøve å reflektere litt? Anonymkode: d5735...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #144 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du vet godt hva jeg snakker om. Og du har brukt mye mer enn et kvarter på dette her. Hva får du ut av dette her da, tror du at du løser problemene dine ved å prøve å slenge dritt på nettet? I stedet for å gå rett i forsvar nå så kan du jo prøve å reflektere litt? Anonymkode: d5735...5cc Nei vet du hva, det har jeg faktisk ikke. Det er ikke alle som bruker flere timer på å lese og skrive ting. Jeg har ikke slengt dritt til noen. Har påpekt at en har sinneproblemer basert på tidligere innlegg på forumet, og at en har dårlig selvtillit. Det er ikke drittslenging. Jeg derimot har fått dritt slengt etter meg gjennom tråden. Anonymkode: 0eb96...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #145 Del Skrevet 11. april 2021 Lama_Drama skrev (21 minutter siden): Denne tråden er jo er ekstremt godt eksempel på problemet skissert i HI. Nettopp. Anonymkode: 0eb96...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #146 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er for sex og nytelse, og en rekke faktorer spiller inn, blant annet preferanser. Jeg kan ikke ha en FWB som foretrekker age play når jeg selv ikke liker det, for eksempel. Da hjelper det ikke om pikken er stor. Siden jeg selv er i BDSM miljøet trenger jeg også en partner som er det. Om han har stor penis, men ikke driver med BDSM, er det også en dealbreaker. Anonymkode: 0eb96...708 Ahh okei nå forstår jeg deg litt bedre du har ganske spesifikke preferanser også da, så det eliminerer jo ganske mange karer selv de med stor pikk. Jeg dømmer deg ikke for det overhodet men det jeg ikke skjønner er hvorfor lage denne tråden til å begynne med, du er i ett miljø som majoriteten ikke er en del av. med svært spesifikke preferanser som igjen eliminerer ganske mange som er i det miljøet. Er vel svært få i BDSM miljøet som dømmer deg for din fetish siden det er ett miljø du trygt skal kunne utforske dine fetisher så jeg skjønner ikke hvorfor tråden her. Anonymkode: 501af...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 11. april 2021 #147 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤣🤣🤣 Fortell deg selv det du, hvis deg trøster deg. Anonymkode: a2f4f...649 Trenger ingen trøst 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 11. april 2021 #148 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dette skulle være tilfelle, hva så? Anonymkode: 45e62...f9d Ikke noe så. Kun en påstand som etter største sannsynlighet er korrekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #149 Del Skrevet 11. april 2021 Smeltemann skrev (33 minutter siden): Ikke noe så. Kun en påstand som etter største sannsynlighet er korrekt! Ok, men hva så? Har man vid fitte, så har man vel vid fitte da.. Anonymkode: 45e62...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. april 2021 #150 Del Skrevet 11. april 2021 1 hour ago, Smeltemann said: Ikke noe så. Kun en påstand som etter største sannsynlighet er korrekt! Nei. Gjør du jobben din rett blir kvinnen 'vid'. Vagina er elastisk, og kan utvide seg ved kåthet. Fuktighet reduserer friksjon - og samlet gjør det vaginaen svært tilpasningsdyktig. Dette med vidhet og tranghet er noe som har spredt seg fra usikre guttefanter som enda et forsøk på å kontrollere kvinnelig seksualitet. De er nervøse for å bli sammenlignet med større og/eller bedre partnere, og velger heller å snakke ned kvinner enn å jobbe med egen selvtillit/ferdigheter. Om du er så usikker på kuken din, kjøp en sleeve. Ikke prøv å dytt kompleksene dine over på andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 11. april 2021 #151 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Preferanser må være lov, men da må det være like greit at menn liker store pupper, slanke damer osv.. Penisstørrelse er vel omtrent det eneste jeg ikke har komplekser på😆 Endret 11. april 2021 av Expandable86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 11. april 2021 #152 Del Skrevet 11. april 2021 Fins bare to typer som har problemer med det, stakkars-meg-menn og kvinner som er sammen med en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. april 2021 #153 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok, men hva så? Har man vid fitte, så har man vel vid fitte da.. Anonymkode: 45e62...f9d Ja klart det👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. april 2021 #154 Del Skrevet 12. april 2021 Katten.2.0 skrev (8 timer siden): Nei. Gjør du jobben din rett blir kvinnen 'vid'. Vagina er elastisk, og kan utvide seg ved kåthet. Fuktighet reduserer friksjon - og samlet gjør det vaginaen svært tilpasningsdyktig. Dette med vidhet og tranghet er noe som har spredt seg fra usikre guttefanter som enda et forsøk på å kontrollere kvinnelig seksualitet. De er nervøse for å bli sammenlignet med større og/eller bedre partnere, og velger heller å snakke ned kvinner enn å jobbe med egen selvtillit/ferdigheter. Om du er så usikker på kuken din, kjøp en sleeve. Ikke prøv å dytt kompleksene dine over på andre. For min del går det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #155 Del Skrevet 12. april 2021 Det er så deilig når mannen ikke har så stor. Da vil jeg bare mer og mer. Anonymkode: f7fa1...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 12. april 2021 #156 Del Skrevet 12. april 2021 Du slette tid for en tråd.. Å foretrekke større er da ingen ting å skjemmes over. Hver sin smak. Regner med de fleste oppfører seg hensynsfullt ovenfor andre, i den virkelige verden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12. april 2021 #157 Del Skrevet 12. april 2021 Skiftenøkkel skrev (2 minutter siden): Du slette tid for en tråd.. Å foretrekke større er da ingen ting å skjemmes over. Hver sin smak. Regner med de fleste oppfører seg hensynsfullt ovenfor andre, i den virkelige verden. Enig. Men når det er noen som mener stor pikk er godt, så er det fint at det også kommer frem at noen foretrekker det motsatte. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #158 Del Skrevet 12. april 2021 Fordi kvinner som ikke lar seg tilfredsstille av en penis med normal størrelse, er veldig romslige nedentil. Anonymkode: 29322...a7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #159 Del Skrevet 12. april 2021 Helt greit for meg at du vil ha menn med stor pikk. Eller tjukk pikk, eller hva preferansen nå er. Anonymkode: ef986...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #160 Del Skrevet 12. april 2021 Det er som å si at du vil ha en rik mann, liksom. Du skal liksom nøye deg med den fattige taperen som skrangler med koppen, i følge disse folka. Kan ikke fordra slike folk, som skal gjøre det til sitt livs oppgave å minimere andres liv. Greit nok at de går rundt og søker mikro-pikker, da, men det er jo ikke din oppgave å måtte oppfylle mikro-pikk-ønskene deres, dessuten, hvis du skal ha en mikro-pikk-mann, så blir det jo MINDRE MIKROPIKKER til disse som ELSKER mikropikk og som kjefter på deg for at du liker store pikker. Anonymkode: 8fea2...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå