CorvusCorax Skrevet 11. april 2021 #121 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At du legger ansvar på andre mennesker for at andre tar operasjoner, sier mye om deg. Om en kvinne tar rumpeoperasjon så er det fordi hun har valgt å gjøre det, ikke fordi Kim Kardashian hvisket henne i øret og sa at dette MÅ DU GJØRE. For det gjorde faktisk ikke Kim. Kjenner jeg blir oppgitt over den store ansvarsfraskrivelsen, og at man skylder på andre mennesker for sine valg. Jeg er enig i at et samfunn kan påvirke ens selvbilde og livskvalitet negativt, uten tvil. Men valg man tar er man ansvarlig for selv, uavhengig om man har blitt påvirket eller ei. Anonymkode: 0eb96...708 Du bør lese deg opp på menneskets psykologi. Kanskje du forstår mer da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #122 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ingenting galt i å like stor pikk, og jeg syntes det du har skrevet TS, er helt innafor, siden du ikke rakker ned på alt du ikke liker. Alle har en eller flere preferanser, men grense for når det blir ugreit går i det man samtidig rakker ned på alle som ikke oppfyller sine kriterier. Anonymkode: 7b845...336 Hvorfor klikker halve forumet da, og beskylder meg for å rakke ned på andre? Jeg syns det er rart. Kan ikke folk lese i 2021? Av alle i tråden er det kanskje en eller to personer som har skjønt hva den handler om. Resten tok seg nær av det, og så påstår de at meningen min ikke betyr noe. Anonymkode: 0eb96...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #123 Del Skrevet 11. april 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Du bør lese deg opp på menneskets psykologi. Kanskje du forstår mer da. Jeg råder deg til det samme. Anbefaler også sinnemestringskurs. Eventuelt yoga. Anonymkode: 0eb96...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #124 Del Skrevet 11. april 2021 Sphere skrev (9 minutter siden): Ingenting galt i å ha preferanser. Spørsmålet er jo bare om hvordan man velger å formidle dette. Der er det en del her inne som har en del å gå på. Men jeg skrier jo i innlegget mitt hvordan jeg formidler det. Kort fortalt: jeg sier ikke til en mann med liten penis at jeg liker store peniser. Jeg sier til en mann med stor penis at jeg elsker den svære pikken hans. Når jeg dumper en mann fordi han har liten penis så sier jeg at det er på grunn av meg, ikke han, at relasjonen ender. Det jeg da mener, men ikke sier, er at JEG har en preferanse som han ikke tilfredsstiller. Problemet ligger da hos meg, for det splitter relasjonen og jeg er skyldig i det. Anonymkode: 0eb96...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 11. april 2021 #125 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg råder deg til det samme. Anbefaler også sinnemestringskurs. Eventuelt yoga. Anonymkode: 0eb96...708 Sinnemestringskurs på bakgrunn av hva da? Hm. Interessant. Det er jo ren projisering du kommer med - så da synes jeg du skal følge ditt eget råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #126 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet hvordan mennesker med dårlig selvtillit oppfører seg. Har vært der selv. Jeg skjønner at du prøver å få deg selv til å føle deg bedre. Jeg vet jeg er en bra person med gode verdier og et stort hjerte, og hva en anonym bruker med komplekser mener om meg på et forum, har ingenting å si for meg. Hadde jeg ønsket å rakke ned på folk så hadde jeg faktisk rakket ned på folk, og ikke skrevet slik jeg gjør. Anonymkode: 0eb96...708 Med gode verdier og stort hjerte faktisk ingen som har gode verdier og stort hjerte sier det om seg selv. Er som de karene som hevder de er "nice guys" alle kvinner veit at det er pisspreik. Denne tråden har allerede hatt flere brukere som rakker ned på de som har små eller til og med de som har gjennomsnittlig så gratulerer håper du er fornøyd. Og vil presisere har ingen problem med din preferanse det er en ærlig sak, men ikke kom å lat som du er snill å god midt opp i det hele her. Din kommentar om de som sliter psykisk motbeviste det ganske kjapt. Anonymkode: 501af...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #127 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med gode verdier og stort hjerte faktisk ingen som har gode verdier og stort hjerte sier det om seg selv. Er som de karene som hevder de er "nice guys" alle kvinner veit at det er pisspreik. Denne tråden har allerede hatt flere brukere som rakker ned på de som har små eller til og med de som har gjennomsnittlig så gratulerer håper du er fornøyd. Og vil presisere har ingen problem med din preferanse det er en ærlig sak, men ikke kom å lat som du er snill å god midt opp i det hele her. Din kommentar om de som sliter psykisk motbeviste det ganske kjapt. Anonymkode: 501af...34b Jaja, igjen, denne tråden er ikke bra for deg, du bør droppe den. Det du driver med er selvdestruktivt. Leste ikke innlegget ditt ferdig dog. Anonymkode: 0eb96...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #128 Del Skrevet 11. april 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Så siden du knytter kjønn opp mot pedofili så liker du ikke barberte heller - regner jeg med. Eller du har aldri barbert/frisert deg selv nedentil. Friserte underliv har ingenting med størrelsen eller pedofili å gjøre. Jeg liker best friserte baller, eller hårløse baller. Da blir det veldig dumt om penisen er liten i tillegg ikkesant. Men ville ikke hatt glede av liten og full av hår heller... Selvfølgelig barberer jeg, jeg trives best hårløs. Men jeg ser heller ikke ut som et barn, har indre kjønnslepper som er nesten like lange som de ytre kjønnleppene mine. Men jeg har korte ytre lepper da, men de indre synes når jeg sprer beina. Så jeg ser ikke helt ut som et barn jeg heller selv om jeg barberer, slik en mann med stor penis ikke ser ut som et barn når han er barbert. Anonymkode: a2f4f...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 11. april 2021 #129 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg skrier jo i innlegget mitt hvordan jeg formidler det. Kort fortalt: jeg sier ikke til en mann med liten penis at jeg liker store peniser. Jeg sier til en mann med stor penis at jeg elsker den svære pikken hans. Når jeg dumper en mann fordi han har liten penis så sier jeg at det er på grunn av meg, ikke han, at relasjonen ender. Det jeg da mener, men ikke sier, er at JEG har en preferanse som han ikke tilfredsstiller. Problemet ligger da hos meg, for det splitter relasjonen og jeg er skyldig i det. Anonymkode: 0eb96...708 Dette var en generell observasjon, ikke direkte knyttet til deg. Problemet er at det finnes en del som ikke er der du er. Som av en eller annen grunn ikke synes det holder med å dumpe stakkaren, men også sørge for at vedkommende får bekreftet sin egen usikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #130 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men jeg skrier jo i innlegget mitt hvordan jeg formidler det. Kort fortalt: jeg sier ikke til en mann med liten penis at jeg liker store peniser. Jeg sier til en mann med stor penis at jeg elsker den svære pikken hans. Når jeg dumper en mann fordi han har liten penis så sier jeg at det er på grunn av meg, ikke han, at relasjonen ender. Det jeg da mener, men ikke sier, er at JEG har en preferanse som han ikke tilfredsstiller. Problemet ligger da hos meg, for det splitter relasjonen og jeg er skyldig i det. Anonymkode: 0eb96...708 Så den eneste relasjonen du har til en kar er kun for kjønnsorganets hans sin del, fyren den sitter fast er ikke viktig liksom lol Anonymkode: 501af...34b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 11. april 2021 #131 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Friserte underliv har ingenting med størrelsen eller pedofili å gjøre. Jeg liker best friserte baller, eller hårløse baller. Da blir det veldig dumt om penisen er liten i tillegg ikkesant. Men ville ikke hatt glede av liten og full av hår heller... Selvfølgelig barberer jeg, jeg trives best hårløs. Men jeg ser heller ikke ut som et barn, har indre kjønnslepper som er nesten like lange som de ytre kjønnleppene mine. Men jeg har korte ytre lepper da, men de indre synes når jeg sprer beina. Så jeg ser ikke helt ut som et barn jeg heller selv om jeg barberer, slik en mann med stor penis ikke ser ut som et barn når han er barbert. Anonymkode: a2f4f...649 Poenget er at en liten penis ikke har noe med pedofili å gjøre i utgangspunktet - om man ikke har et sånt snevert syn, og med en slik tankegang om at liten=barn. Så da burde det være opplagt at ikke hår=barn. Fordi det kun er barn som fra naturens side ikke har kjønnshår. Om du skal følge din egen logikk da, vel å merke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #132 Del Skrevet 11. april 2021 CorvusCorax skrev (13 minutter siden): Så siden du knytter kjønn opp mot pedofili så liker du ikke barberte heller - regner jeg med. Eller du har aldri barbert/frisert deg selv nedentil. Dette er faktisk en god forklaring. Jeg opplever det motsatt. Stor kuk får meg til å føle meg som et barn, og gir overgrepsassosiasjoner som for meg er avtennende. Barbert/ikke barbert har ingenting for meg å si. Anonymkode: 133ad...ec7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #133 Del Skrevet 11. april 2021 Hvorfor gidder noen å bruke så enormt mye tid og krefter på å lage en tråd som dette 🤭 Ts må jo ha holdt på i 3 timer i strekk. Hun synes sikkert hun får hevn på alle de hun er sint på, i virkeligheten kaster jo femcels / incels som dette bare bort sin egen tid og energi. Anonymkode: d5735...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #134 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel, i følge folk i tråden og på forumet her så er det ikke greit. Se alt tullet som har blitt skrevet her allerede. Jeg gir opp... Holder meg til mennene mine jeg og ferdig med det. Anonymkode: 0eb96...708 Det er ingen som sier det ikke er greit at du liker stor pikk. Det jeg og andre sier er at du ikke bør annonsere det, eller lage tråder om det som er med på å skape komplekser og usikkerhet. Men du greier ikke å se forskjellen og det synes jeg er merkelig. Anonymkode: 5461c...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #135 Del Skrevet 11. april 2021 Problemet her er vel strengt tatt at folk av ulike grunner blir provosert av at man utrykker preferansen sin. Mennene med liten penis følger seg kanskje mindreverdige. Damene som har menn med små peniser, og damene som foretrekker små peniser liker vel ikke ideen om at mennene de liker er "mindre verdt". Synes samtidig at damene som forsvarer mennene med små peniser ved å snakke ned menn med store peniser ikke er noe bedre enn ts som de blir provosert av her. Helt greit å ha en preferanse, men trenger ikke å gå i detalj om hvorfor det ene er bedre enn det andre. Anonymkode: 5b259...aa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #136 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så den eneste relasjonen du har til en kar er kun for kjønnsorganets hans sin del, fyren den sitter fast er ikke viktig liksom lol Anonymkode: 501af...34b Det er for sex og nytelse, og en rekke faktorer spiller inn, blant annet preferanser. Jeg kan ikke ha en FWB som foretrekker age play når jeg selv ikke liker det, for eksempel. Da hjelper det ikke om pikken er stor. Siden jeg selv er i BDSM miljøet trenger jeg også en partner som er det. Om han har stor penis, men ikke driver med BDSM, er det også en dealbreaker. Anonymkode: 0eb96...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #137 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet her er vel strengt tatt at folk av ulike grunner blir provosert av at man utrykker preferansen sin. Mennene med liten penis følger seg kanskje mindreverdige. Damene som har menn med små peniser, og damene som foretrekker små peniser liker vel ikke ideen om at mennene de liker er "mindre verdt". Synes samtidig at damene som forsvarer mennene med små peniser ved å snakke ned menn med store peniser ikke er noe bedre enn ts som de blir provosert av her. Helt greit å ha en preferanse, men trenger ikke å gå i detalj om hvorfor det ene er bedre enn det andre. Anonymkode: 5b259...aa5 Ja, og ikke minst snakke nedlatende om kvinners vagina. "For vid" for eksempel. Det er brukt som en nedlatende betegnelse. Jeg tar meg ikke nær av det, men andre kan jo det. Anonymkode: 0eb96...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #138 Del Skrevet 11. april 2021 Sphere skrev (11 minutter siden): Dette var en generell observasjon, ikke direkte knyttet til deg. Problemet er at det finnes en del som ikke er der du er. Som av en eller annen grunn ikke synes det holder med å dumpe stakkaren, men også sørge for at vedkommende får bekreftet sin egen usikkerhet. Nei, skjønner. Tror også ikke folk i tråden har fått med seg at jeg kun har "fuck buddies"/FWB og at det ikke er snakk om større kjærlighetsrelasjoner her. Jeg tror jeg samla alle trollene på forumet i en tråd også. Anonymkode: 0eb96...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #139 Del Skrevet 11. april 2021 Ser du ikke selv hvor patetisk du er? Sitter her og er sint og bruker masse tid på dette tullet her på en søndag. Føler du deg tråkket på av noen og tror du får hevn ved å sitte på Internett og kjefte i timesvis? Har du ikke bedre å gjøre bør du kanskje jobbe med deg selv heller enn å nyttesløst prøve å ta hevn over verden her inne på KG... Anonymkode: d5735...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #140 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser du ikke selv hvor patetisk du er? Sitter her og er sint og bruker masse tid på dette tullet her på en søndag. Føler du deg tråkket på av noen og tror du får hevn ved å sitte på Internett og kjefte i timesvis? Har du ikke bedre å gjøre bør du kanskje jobbe med deg selv heller enn å nyttesløst prøve å ta hevn over verden her inne på KG... Anonymkode: d5735...5cc Jeg har til sammen kanskje brukt et kvarter på å skrive i denne tråden. Hvor treg er du å lese og skrive om du tror det tar timesvis? Hvor tar jeg hevn og hva er det du snakker om? Anonymkode: 0eb96...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå