Gå til innhold

Hvorfor er det galt å like stor pikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fnuggolina
Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Har TS skrevet at hun lager flere tråder om sin preferanse for stor kuk?

Leste den første halvannen siden og ble oppgitt.

Ja, hun sier i HI at «etter flere tråder her og på andre forum».

Asså. Jada, pikk er flott og fint - men jeg personlig bryr meg nix om de som skal i andres munner eller hvor hun nå putter dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Fnuggolina said:

Ja, hun sier i HI at «etter flere tråder her og på andre forum».

Asså. Jada, pikk er flott og fint - men jeg personlig bryr meg nix om de som skal i andres munner eller hvor hun nå putter dem. 

Det kommer kanskje av de ørten trådene som startes av usikre menn om temaet. Tviler på at TS selv har startet så mange tråder for å utbasunere sin preferanse.

Menmen, i dunno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Det kommer kanskje av de ørten trådene som startes av usikre menn om temaet. Tviler på at TS selv har startet så mange tråder for å utbasunere sin preferanse.

Menmen, i dunno.

Hva vet vel du om ikke TS selv er en av disse usikre mennene? 

Anonymkode: 133ad...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå opprettet jeg tråden fordi jeg oppriktig lurer på hvorfor det ikke er greit å ha en slik preferanse. Om du ser hva jeg skrev i starten av tråden så ønsker jeg ikke å ydmyke andre menn, det handler mer om at jeg syns det er rart min preferanse blir sett på som feil/uetisk. Har aldri sagt til en mann at han har for liten penis eller at det er noe galt med han (og det er jo ikke noe galt med en mann bare fordi han har liten/gjennomsnittlig penis)! Dette skriver jeg jo om i startinnlegget her.

Det er også menn som reagerer på dette, bortsett fra menn som faktisk selv er velutstyrt. Har tatt opp dette med noen menn jeg har ligget med som har hatt store peniser, og de syns det er morsomt hvor sterkt andre menn reagerer på det, og alle har faktisk også sagt at det er de med mindre pikk som reagerer på det. Det skal jo så klart ikke jeg bry meg om, for jeg ligger ikke med de uansett. 

Anonymkode: 0eb96...708

De mannfolka jeg kjenner med store pikker vet at damer flest liker store pikker. ;)

De forteller at damene har hørt rykter om de store pikkene deres og derfor vil ligge med dem.

De forteller at de fleste damene får plass til pikkene deres, ikke én av dem har fortalt at samleie har vært umulig noen gang.

De forteller at kvinnene ofte vil ha mer, mens sine mindre kompiser opplever ikke dette i like stor grad.

De forteller at kvinner forteller om orgasmer de ikke trodde var mulig, flere orgasmer og lange sjanser hvor kvinner vil ha mer og blir grådige på pikk.

Det er bare på KG at det liksom er best med liten pikk, har aldri hørt det IRL.

Og jeg har ingen tvil om at det stemmer, for blant venninnene mine sies det samme, at stor pikk er veldig stas og veldig digg.

Jeg har selv fått høre at jeg er så trang at det så vidt er plass til en tommel, men jeg får plass til en stor pikk også. Virker som folk ikke vet at vagina er tøyelig. Jeg kan klemme rundt en tommel, så jeg er ikke vid bare fordi jeg liker store pikker. Beklager til dere som tror at bare vide kvinner liker store pikker, vi trange kan også like det. 😉

Anonymkode: a2f4f...649

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (7 minutter siden):

Menmen, i dunno.

Dette er første tråden jeg har startet om penisstørrelse. Men jeg har svart i mange tråder om emnet. Jeg har dog aldri skrevet "menn med liten penis er ingenting verdt og de bør skamme seg over størrelsen sin" slik mange her i tråden tror. Jeg har svart at jeg liker stor pikk når folk har spurt "hvilken størrelse liker du best/hvilken penis foretrekker du/betyr størrelse noe". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fnuggolina skrev (29 minutter siden):

Men.....

MÅ du skrive tråder både her og på andre forumer om dette?

Jeg liker en masse ting ved menn, har ikke lagd en eneste tråd om det. 

Vi er ikke så interessert i akkurat DIN pikkfetisj, og du sier jo selv du får i bøtter og spann.

Det er ikke interessant 🤷‍♀️

Jeg har skrevet ->I<- tråder. Ikke LAGET TRÅDER OM. Igjen: jeg har svart og skrevet I TRÅDER OM penisstørrelse der noen ønsker å vite MIN preferanse (les: hvilken størrelse foretrekker du, hvor mye betyr størrelse for deg). 

Kjenner jeg begynner å bli fryktelig oppgitt. Fryktelig. Tror du virkelig jeg oppretter tråd etter tråd som sier "hei jeg elsker stor kuk?"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har skrevet ->I<- tråder. Ikke LAGET TRÅDER OM. Igjen: jeg har svart og skrevet I TRÅDER OM penisstørrelse der noen ønsker å vite MIN preferanse (les: hvilken størrelse foretrekker du, hvor mye betyr størrelse for deg). 

Kjenner jeg begynner å bli fryktelig oppgitt. Fryktelig. Tror du virkelig jeg oppretter tråd etter tråd som sier "hei jeg elsker stor kuk?"

tenor.gif?itemid=12107554

Anonymkode: 501af...34b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat. Tror helt seriøst at man må ha en overgrepsfetisj for å tenne på stor kuk, brekke seg, osv.

Mye lettere å ha normal sex med normale organer. 

Sorry, men det blir som å si at man må være pedofil for å like små pikker.

Men helt ærlig, jeg får assosiasjoner til barn når jeg møter på små pikker. De tenner meg ikke og jeg synes det ser så rart ut på en voksen mann og det føles veldig feil å ha sex med sånne små. Å suge små peniser er rett og slett ekkelt for meg. 

Men jeg mener likevel ikke som din logikk at de som liker små pikker er pedofile...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

tenor.gif?itemid=12107554

Burde ikke du komme deg ut av denne tråden og jobbe med usikkerheten og den dårlige selvtilliten din i stedet for å fôre ekkokammeret i hodet ditt med selvmedlidenhet? Jeg syntes synd på deg i starten, men nå har jeg ærlig talt ikke medfølelse lenger. Du legger jo opp til å føle deg dritt med vitens vilje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt i å ha preferanser. Spørsmålet er jo bare om hvordan man velger å formidle dette. Der er det en del her inne som har en del å gå på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Burde ikke du komme deg ut av denne tråden og jobbe med usikkerheten og den dårlige selvtilliten din i stedet for å fôre ekkokammeret i hodet ditt med selvmedlidenhet? Jeg syntes synd på deg i starten, men nå har jeg ærlig talt ikke medfølelse lenger. Du legger jo opp til å føle deg dritt med vitens vilje. 

Nei tror ikke du vet hva medfølelse er uansett du har ihvertfall fått til det du ville skape nok en penistråd som kun er ment for å rakke ned på folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Smeltemann skrev (2 timer siden):

De damene som liker stor kuk, er gjerne vide i fitta. 

🤣🤣🤣

Fortell deg selv det du, hvis deg trøster deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men helt ærlig, jeg får assosiasjoner til barn når jeg møter på små pikker. De tenner meg ikke og jeg synes det ser så rart ut på en voksen mann og det føles veldig feil å ha sex med sånne små. Å suge små peniser er rett og slett ekkelt for meg. 

Men jeg mener likevel ikke som din logikk at de som liker små pikker er pedofile...

Aha!

Endelig en GOD forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke blitt krenket av at andre har preferanser? Om en mann liker kvinner fra Thailand handler ikke det om meg? 

Dette blir det samme som å si at slanke kvinner skaper kroppspress når de deler bilder av kroppen sin i sosiale medier. Jeg avslutter her, dette blir dumt for meg dessverre. Jobb med din egen usikkerhet. 

Og det er vel ikke noe nytt akkurat. Det har vært en diskusjon opp gjennom tidene - fra motemagasiner ble skapt. Og det diskuteres ofte hva slags innflytelse influencere har på unge kvinner/menn. 

Om det ikke hadde vært for Kardershians (eller hvordan man skriver det) hadde man ikke sett en overflod av unormalt store rumper og lår fylt med silikon. 

Hvorfor har du et behov for å dele hva du foretrekker? Du skriver uansett under anonymbruker - du er anonym. Ingen vet hva DU mener. 

Helt greit at du foretrekker en stor pikk. Alle har forskjellige preferanser. Du kan få min, siden det visstnok er så viktig å dele slik med fremmede. Jeg foretrekker gjennomsnittlig - både de som er nærmere små og de som er nærmere litt større. Men en skikkelig stor pikk er ikke det jeg foretrekker. Jeg har ikke så lang vagina - og ønsker ikke å få livmortappen min smadret for hvert støt. Jeg får vaginalorgasme - og g-punktet sitter ikke langt oppe i fitta. Dessuten er det deiligere å suge noe man kan DT uten å brekke seg for hver gang. Har ikke tenkt til å starte på sirkus, så har ikke behov for å lære meg hvordan jeg svelger et sverd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei tror ikke du vet hva medfølelse er uansett du har ihvertfall fått til det du ville skape nok en penistråd som kun er ment for å rakke ned på folk.

Jeg vet hvordan mennesker med dårlig selvtillit oppfører seg. Har vært der selv. Jeg skjønner at du prøver å få deg selv til å føle deg bedre. Jeg vet jeg er en bra person med gode verdier og et stort hjerte, og hva en anonym bruker med komplekser mener om meg på et forum, har ingenting å si for meg. Hadde jeg ønsket å rakke ned på folk så hadde jeg faktisk rakket ned på folk, og ikke skrevet slik jeg gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så siden du knytter kjønn opp mot pedofili så liker du ikke barberte heller - regner jeg med. Eller du har aldri barbert/frisert deg selv nedentil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Fnuggolina skrev (43 minutter siden):

Men.....

MÅ du skrive tråder både her og på andre forumer om dette?

Jeg liker en masse ting ved menn, har ikke lagd en eneste tråd om det. 

Vi er ikke så interessert i akkurat DIN pikkfetisj, og du sier jo selv du får i bøtter og spann.

Det er ikke interessant 🤷‍♀️

Så hvorfor klikke seg inn og svare i tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Smeltemann skrev (2 timer siden):

De damene som liker stor kuk, er gjerne vide i fitta. 

Hvis dette skulle være tilfelle, hva så? 

Anonymkode: 45e62...f9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Og det er vel ikke noe nytt akkurat. Det har vært en diskusjon opp gjennom tidene - fra motemagasiner ble skapt. Og det diskuteres ofte hva slags innflytelse influencere har på unge kvinner/menn. 

Om det ikke hadde vært for Kardershians (eller hvordan man skriver det) hadde man ikke sett en overflod av unormalt store rumper og lår fylt med silikon. 

Hvorfor har du et behov for å dele hva du foretrekker? Du skriver uansett under anonymbruker - du er anonym. Ingen vet hva DU mener. 

Helt greit at du foretrekker en stor pikk. Alle har forskjellige preferanser. Du kan få min, siden det visstnok er så viktig å dele slik med fremmede. Jeg foretrekker gjennomsnittlig - både de som er nærmere små og de som er nærmere litt større. Men en skikkelig stor pikk er ikke det jeg foretrekker. Jeg har ikke så lang vagina - og ønsker ikke å få livmortappen min smadret for hvert støt. Jeg får vaginalorgasme - og g-punktet sitter ikke langt oppe i fitta. Dessuten er det deiligere å suge noe man kan DT uten å brekke seg for hver gang. Har ikke tenkt til å starte på sirkus, så har ikke behov for å lære meg hvordan jeg svelger et sverd. 

At du legger ansvar på andre mennesker for at andre tar operasjoner, sier mye om deg. Om en kvinne tar rumpeoperasjon så er det fordi hun har valgt å gjøre det, ikke fordi Kim Kardashian hvisket henne i øret og sa at dette MÅ DU GJØRE. For det gjorde faktisk ikke Kim. Kjenner jeg blir oppgitt over den store ansvarsfraskrivelsen, og at man skylder på andre mennesker for sine valg. Jeg er enig i at et samfunn kan påvirke ens selvbilde og livskvalitet negativt, uten tvil. Men valg man tar er man ansvarlig for selv, uavhengig om man har blitt påvirket eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dette skulle være tilfelle, hva så? 

Anonymkode: 45e62...f9d

Leste den kommentaren selv og tenkte det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...