Gå til innhold

Hvorfor er det galt å like stor pikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Grunnen til at jeg reagerer er at jeg kjenner en som ble mobbet for det helt til han forsøkte å ta sitt liv derfor er jeg møkklei disse trådene ble ikke verre da morra hans kalte faren hans for en taper med liten pikk heller når hun ble sint for noe.

Ja sønnen hennes ligger på intensiven etter selvmordsforsøk og han vil bare prate med faren sin og ikke morra som var det han sa til legen.

Jeg har bare sett hva som kan skje når denne driten går for langt og selvfølgelig har du lov til å ha preferanser.

Men min erfaring er at sizequeens som deg er akkurat de menneskene som sitter å gjør narr av folk.

Anonymkode: 501af...34b

Det skumle her er at du tror jeg er et menneske som kan drive andre til selvmord fordi jeg liker stor pikk. Om du ikke selv ser hvor patetisk og forferdelig en slik holdning er, så vet ikke jeg. Igjen må jeg presisere at jeg har ikke gjort narr av noens pikk, hvorfor i all verden skulle jeg det? Om du leser trådtittelen så står det tydelig "hvorfor er det galt å like stor pikk?", og du har ikke svart på noe av det. I stedet har du slengt dritt om meg basert på en preferanse, og du har vridd om på ting jeg har skrevet for at jeg skal passe inn i din dårlige holdning mot mennesker. 

Jeg mobba ikke kompisen din. Om du mener at jeg er et dårlig menneske på grunn av èn preferanse, be my guest, men du skjønner selv at dette er et problem for deg, og ikke meg? 

Anonymkode: 0eb96...708

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Snakket om damene som liker stor kuk. Tror neppe det er fruktfatene som snakker høyest om det, særlig ikke som kaller andre for usikre. Det sier mest om de selv.

Size queens har ofte ikke bare preferansen til felles, men også snerring og latterliggjøring av andre.

Derfor tror jeg noe ligger under.

Anonymkode: 133ad...ec7

De damene som liker stor kuk, er gjerne vide i fitta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men min erfaring er at sizequeens som deg er akkurat de menneskene som sitter å gjør narr av folk.

Akkurat!

Noen burde seriøst studere sammenhengen mellom sizequeens og BPD. For alt vi vet er dette bare nok et symptom på den personlighetsforstyrrelsen. De høres i alle fall alltid ut som BPD-er, de som skjeller andre ut og rakker ned på folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Grunnen til at jeg reagerer er at jeg kjenner en som ble mobbet for det helt til han forsøkte å ta sitt liv derfor er jeg møkklei disse trådene ble ikke verre da morra hans kalte faren hans for en taper med liten pikk heller når hun ble sint for noe.

Ja sønnen hennes ligger på intensiven etter selvmordsforsøk og han vil bare prate med faren sin og ikke morra som var det han sa til legen.

Jeg har bare sett hva som kan skje når denne driten går for langt og selvfølgelig har du lov til å ha preferanser.

Jeg har forøvrig også svart i flere tråder hvor menn har klaget over at de har liten pikk. Da har jeg rådet dem til å ikke se på sin penis som en feil, for det er jo ingenting feil med den. Da har jeg ikke skrevet at ".... men jeg liker stor pikk", jeg har prøvd å løfte mennene frem fordi jeg syns det er grusomt at folk skal ha dårlig selvtillit og få livet sitt ødelagt basert på noe som i det store bildet ikke betyr noe. For MEG er stor pikk viktig, fordi jeg som sagt kun har seksuelle relasjoner med menn og ikke forhold, og det handler om nytelse og preferanse. Men det er meg. Jeg er en av mange millioner kvinner. Jeg er i det store bildet ubetydelig. 

Men det tror du vel ikke på, siden du allerede har bestemt deg for at jeg er så fæl. Heldigvis er ikke det sannheten. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Med "stor pikk" mener jeg en som er over gjennomsnittet i lengde og i bredde. For meg er tykkelse viktigere enn lengde. 

Jobber innen helse, har sett en del erigrerte peniser jeg ellers ikke ville ha sett.. også min andel vel korte, samtidig uhyre tykke.. er disse også store?

Endret av Raffalayla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Raffalayla skrev (Akkurat nå):

Jobber i helse, har sett en del erigrerte peniser jeg ellers ikke ville ha sett.. også min andel vel korte, samtidig uhyre tykke.. er disse også store?

Om en penis er "uhyre tykk" men noe kort (tipper da 10 cm?), så er det stort i følge mine preferanser. Jeg snakker ikke for alle kvinner. Trenger ikke si hvor mange jeg har ligget med men av de mennene jeg har ligget med er det en del som har hatt store. Det har ikke vært "sjeldent". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor det er såå viktig for noen kvinner å fortelle att de liker store pikker, javel who fucking cares? 
og nei, er ikke en "incel", og pikken min er ca 16cm og er superfornøyd med pølsa mi🕺 Driter i hvis noen syns den er for liten🤷‍♂️😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Archer skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor det er såå viktig for noen kvinner å fortelle att de liker store pikker, javel who fucking cares? 
og nei, er ikke en "incel", og pikken min er ca 16cm og er superfornøyd med pølsa mi🕺 Driter i hvis noen syns den er for liten🤷‍♂️😂

Nå er dette i forbindelse med tråder på et forum hvor spørsmålet er "hva slags pikk liker du/betyr størrelse noe for deg", noe som ofte er oppe for diskusjon iallfall på KG. Som sagt står jeg ikke på pauserommet på jobben og sier at jeg kun ligger med menn som har svær pikk....... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har forøvrig også svart i flere tråder hvor menn har klaget over at de har liten pikk. Da har jeg rådet dem til å ikke se på sin penis som en feil, for det er jo ingenting feil med den. Da har jeg ikke skrevet at ".... men jeg liker stor pikk", jeg har prøvd å løfte mennene frem fordi jeg syns det er grusomt at folk skal ha dårlig selvtillit og få livet sitt ødelagt basert på noe som i det store bildet ikke betyr noe. For MEG er stor pikk viktig, fordi jeg som sagt kun har seksuelle relasjoner med menn og ikke forhold, og det handler om nytelse og preferanse. Men det er meg. Jeg er en av mange millioner kvinner. Jeg er i det store bildet ubetydelig. 

Men det tror du vel ikke på, siden du allerede har bestemt deg for at jeg er så fæl. Heldigvis er ikke det sannheten. :) 

Ser du virkelig ikke at slike tråder som dette, og alle diskusjonene er noe som bare kvinner og menn med store pikker leser?
Du må da forstå at dette tiltrekker seg unge gutter og menn som allerede har komplekser. Så lik stor pikk, men ikke la slike tråder om det. 
En som i utgangspunktet tror han ikke strekker til ser på dette som en sannhet. Hvis 1 av 100 sier de liker stor pikk, så tror denne usikre gutten på den ene, og tror de 99 andre bare sier det uten å mene det.
De fleste menn har en greie med å tro at jo større jo bedre.

Slutt å kast ved på bålet. 

Anonymkode: 5461c...b2b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå er dette i forbindelse med tråder på et forum hvor spørsmålet er "hva slags pikk liker du/betyr størrelse noe for deg", noe som ofte er oppe for diskusjon iallfall på KG. Som sagt står jeg ikke på pauserommet på jobben og sier at jeg kun ligger med menn som har svær pikk....... 

Okei🤔 men skjønner ikke hvorfor de samme kvinnene som elsker svære pikker blir så krenka hvis en mann sier han elsker thai-damer fordi de er så små å trange? Mange som blir krenka da hehe😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du bidrar til ett økene kroppspress med disse trådene og spesielt en type som faktisk ikke går an å gjøre noe med.

Det er ikke å løfte noen opp men trykke folk videre ned, som er jeg tipper er hovedgrunnen til at det er så mange av disse penistrådene på KG.

Det at du skaper en slik tråd og så hevder at du prøver å løfte folk opp er utrolig selvmotsigende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er heldigvis bare her på KG, da. Jeg annonserer ikke dette i virkeligheten og de mennene med stor pikk som får høre at jeg elsker pikken deres er jo bare glad for det. :P Og som sagt sier jeg ikke til en mann med liten pikk at "hei jeg liker store pikker og ikke din". 

Og da må det å like en stor kuk være helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Archer skrev (7 minutter siden):

Okei🤔 men skjønner ikke hvorfor de samme kvinnene som elsker svære pikker blir så krenka hvis en mann sier han elsker thai-damer fordi de er så små å trange? Mange som blir krenka da hehe😄

Jeg har ikke blitt krenket av at andre har preferanser? Om en mann liker kvinner fra Thailand handler ikke det om meg? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bidrar til ett økene kroppspress med disse trådene og spesielt en type som faktisk ikke går an å gjøre noe med.

Det er ikke å løfte noen opp men trykke folk videre ned, som er jeg tipper er hovedgrunnen til at det er så mange av disse penistrådene på KG.

Det at du skaper en slik tråd og så hevder at du prøver å løfte folk opp er utrolig selvmotsigende.

Dette blir det samme som å si at slanke kvinner skaper kroppspress når de deler bilder av kroppen sin i sosiale medier. Jeg avslutter her, dette blir dumt for meg dessverre. Jobb med din egen usikkerhet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
O.G. skrev (1 minutt siden):

Og da må det å like en stor kuk være helt greit.

Vel, i følge folk i tråden og på forumet her så er det ikke greit. Se alt tullet som har blitt skrevet her allerede. Jeg gir opp... Holder meg til mennene mine jeg og ferdig med det. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man leser litt mellom linjene i disse innleggene som spør "liker du stor eller liten penis", så er det ofte en mann/gutt med lav selvtillit som spør, og ditt svar vil gjøre dem enda mer usikre. Derfor blir folk provoserte, fordi du bare bygger opp dårlig selvfølelse. I tillegg kommer ofte påstanden om "alle kvinner som sier de ikke liker store kuker lyver", og det er slitsomt å prøve å motbevise den påstanden  h e l e    t i d e n.

Ha gjerne de preferanser du vil, men ha i minne hvilken påvirkning det du ytrer har på andre som leser det.

Anonymkode: 0cf8c...110

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvis man leser litt mellom linjene i disse innleggene som spør "liker du stor eller liten penis", så er det ofte en mann/gutt med lav selvtillit som spør, og ditt svar vil gjøre dem enda mer usikre. Derfor blir folk provoserte, fordi du bare bygger opp dårlig selvfølelse. I tillegg kommer ofte påstanden om "alle kvinner som sier de ikke liker store kuker lyver", og det er slitsomt å prøve å motbevise den påstanden  h e l e    t i d e n.

Ha gjerne de preferanser du vil, men ha i minne hvilken påvirkning det du ytrer har på andre som leser det.

Takk!

Blir skremt av hva man tillater her inne. Hadde det vært tråder som forherliget tynne mennesker, så hadde det blitt stoppet. Alt det hatefulle og mobbende som handler om stor kuk, burde bli stoppet på samme måte. Det er menneskefiendtlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette kan jeg forstå. Takk for at du kommer med det eneste saklige svaret som har noe med tråden å gjøre. Skjønner at tråden kan virke feil/bli tolket feil, men om man leser det jeg faktisk skriver så ser man jo at jeg ikke ønsker å bidra til at andre skal føle seg dårlig. Må igjen påpeke at hva èn kvinne blant mange milliarder mener, ikke er representativt for kvinner flest. Er det jeg konstant prøver å formidle, at preferanser er ulike og ikke alt passer alle, og at man dermed ikke skal føle at man har en feil om man ikke tilfredsstiller en person sine preferanser. 

Er klar over påvirkningen, derfor snakker jeg ikke om mine preferanser til partnere med mindre de har det jeg foretrekker. Han jeg ligger med nå er hårete, selv om jeg egentlig liker best menn med mindre hår på kroppen. Det har jeg så klart ikke sagt til han. Men jeg liker han likevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk!

Blir skremt av hva man tillater her inne. Hadde det vært tråder som forherliget tynne mennesker, så hadde det blitt stoppet. Alt det hatefulle og mobbende som handler om stor kuk, burde bli stoppet på samme måte. Det er menneskefiendtlig. 

Du forsto ikke det som nettopp ble sitert, når dette er motsvaret ditt, så hvorfor takker du? Pro-ana og å like stor pikk er ikke det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke blitt krenket av at andre har preferanser? Om en mann liker kvinner fra Thailand handler ikke det om meg? 

Dette blir det samme som å si at slanke kvinner skaper kroppspress når de deler bilder av kroppen sin i sosiale medier. Jeg avslutter her, dette blir dumt for meg dessverre. Jobb med din egen usikkerhet. 

Mange har faktisk diskutert dette aspektet i flere år og jo jeg mener det også kan føre til kroppspress mange kvinner sliter med dette også spesielt tenåringsjenter som tror de må se oppfylle ett krav.

Det har vært diskutert i mange år og jenter helt ned i 17års alderen ønsker å fikse på seg selv pga av det.

Sosiale medier har bidratt til ett kroppspress uten like, vi karer vil jeg arugmentere har sluppet unda det verste kan ikke forestille meg hvordan tenåringsjenter har det idag kan ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...