AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #201 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis du er lei av å få høre at du må vokse opp, så er det gjerne en grunn til det, vet du. Anonymkode: 133ad...ec7 Ja, grunnen er at jeg motsier folk som påstår at kvinner som foretrekker store peniser er vide som låvedører og annenrangs kvinner. Anonymkode: a2f4f...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 12. april 2021 #202 Del Skrevet 12. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Folk har preferanser og sånn er det. Jeg skjønner godt at du liker store pupper, det er deilig! Jeg har ikke så store selv men er godt fornøyd med 65G størrelse (fra Change). Det tilsvarer nok en gjennomsnittsstørrelse da det "bare" er en håndfull for mannen. (Ser dere folkens, bare fordi noen sier de foretrekker noe annet enn det du har å tilby så betyr ikke det at man må slenge dritt). Anonymkode: a2f4f...649 65G er jo eksemplariskt bra. Men det er samme som denne tråden, "ikke lov" å si 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #203 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, grunnen er at jeg motsier folk som påstår at kvinner som foretrekker store peniser er vide som låvedører og annenrangs kvinner. Anonymkode: a2f4f...649 Tenk deg om i to sekunder, så innser du nok at ingen sier at andre skal vokse opp basert på noe sånt. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2021 #204 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er verre når voksne menn bruker ordet jenter når de snakker om kvinner. Anonymkode: 133ad...ec7 Kommer helt ann på hvor du er oppvokst? men hadde du ikke likt at jeg kalte deg jente, har jeg jo selvfølgelig tatt hensyn og kalt deg kvinne. Så å ta forsvar i noen du ikke vet hvordan de takler det blir jo litt rart. Utrykket "jente" til en kvinne er jo positivt for at hun skal føle deg ung. Kanskje lett for meg å si da, som blir smigret av å bli kalt gutt. Kvinnen som jeg holder på med er 68 år, kaller jeg jenta mi... og hun synes det er søtt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #205 Del Skrevet 12. april 2021 Kaiminator skrev (1 minutt siden): 65G er jo eksemplariskt bra. Men det er samme som denne tråden, "ikke lov" å si 😂 Størrelsene på Change er veldig små, derfor jeg nevnte det i parentes, så ikke la deg lure. 😉 Det er bare en håndfull for en mann og er ikke i kategorien store. Men jeg tåler likevel å høre at du liker store. Hvem bryr seg, vi kjenner hverandre ikke engang! Hadde vært et problem hvis vi var sammen og du ga meg gavekort på silikon til jul uten at jeg visste at du var misfornøyd engang liksom... Jeg synes det er synd at man ikke får ha sine preferanser bare fordi det handler om penis. Mannfolk må tåle å høre at flere kvinner ønsker seg stor pikk, når vi kvinner må høre at vi skal ha langt bølgete hår, være slanke, ha store bryster og sprettrumpe, være pene og søte i fjeset og ikke så høye for å være bra nok. Jeg vet jeg er en bra dame så jeg tåler å høre disse "kravene", men derfor blir jeg også så provosert når jeg opplever at kvinners preferanser skal hysjes ned og ties ihjel. Mannfolk skal få sette høye subjektive krav, men så fort en kvinne gjør det så skal man slenge dritt. Hele tråden her er kvinnefiendtlig. Anonymkode: a2f4f...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryzorwarlock Skrevet 12. april 2021 #206 Del Skrevet 12. april 2021 Helt greit at du liker ditt og datt... Men ikke alt trenger å nevnes, Å spesielt å snakke nedlatene om folk som ikke har en stor eller liten en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #207 Del Skrevet 12. april 2021 Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): Kommer helt ann på hvor du er oppvokst? men hadde du ikke likt at jeg kalte deg jente, har jeg jo selvfølgelig tatt hensyn og kalt deg kvinne. Så å ta forsvar i noen du ikke vet hvordan de takler det blir jo litt rart. Utrykket "jente" til en kvinne er jo positivt for at hun skal føle deg ung. Kanskje lett for meg å si da, som blir smigret av å bli kalt gutt. Kvinnen som jeg holder på med er 68 år, kaller jeg jenta mi... og hun synes det er søtt🥰 Men her handlet det om assosiasjoner. Både det å møte på altfor stor kuk og det å bli kalt jente, blir for meg helt feil. Da ville jeg følt meg som et barn i møte med en voksen mann = i mine øyne ekstremt turn off. Så det å få en kvinne til å føle seg liten/ung er ikke alltid det beste. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #208 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men her handlet det om assosiasjoner. Både det å møte på altfor stor kuk og det å bli kalt jente, blir for meg helt feil. Da ville jeg følt meg som et barn i møte med en voksen mann = i mine øyne ekstremt turn off. Så det å få en kvinne til å føle seg liten/ung er ikke alltid det beste. Anonymkode: 133ad...ec7 Så bra at ingen har sagt at det alltid er best, da er dere jo enige og kan legge den diskusjonen død allerede nå. Anonymkode: a2f4f...649 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #209 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra at ingen har sagt at det alltid er best, da er dere jo enige og kan legge den diskusjonen død allerede nå. Anonymkode: a2f4f...649 Nei, jeg synes den er interessant. Fetisjer har nesten alltid sin rot langt tilbake i tid. Dersom en bestemt fetisj er knyttet til bestemte opplevelser, så kan det også forklare hvorfor menneskene med denne fetisjen har en bestemt måte å uttrykke seg på. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #210 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg synes den er interessant. Fetisjer har nesten alltid sin rot langt tilbake i tid. Dersom en bestemt fetisj er knyttet til bestemte opplevelser, så kan det også forklare hvorfor menneskene med denne fetisjen har en bestemt måte å uttrykke seg på. Anonymkode: 133ad...ec7 Så lag deg en egen tråd om det. Anonymkode: a2f4f...649 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #211 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lag deg en egen tråd om det. Anonymkode: a2f4f...649 Nei, det er jo det denne tråden handler om, hvorfor det er «galt å like stor kuk». Det er ikke det å like stor kuk som er problemet. Det er måten det formidles. Min påstand er at fetisjene i seg selv kan henge sammen med mer eller mindre fornuftig måte å kommunisere. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2021 #212 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men her handlet det om assosiasjoner. Både det å møte på altfor stor kuk og det å bli kalt jente, blir for meg helt feil. Da ville jeg følt meg som et barn i møte med en voksen mann = i mine øyne ekstremt turn off. Så det å få en kvinne til å føle seg liten/ung er ikke alltid det beste. Anonymkode: 133ad...ec7 Jeg prøver å forstå deg, men hvordan vet du om han har stor kuk før du drar av han buksa? Og når evt. kaller han deg jente? Reagerer du likt om andre kvinner blir kalt jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. april 2021 #213 Del Skrevet 12. april 2021 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Dét er åpenbart. La meg gi deg det med te-skje: 1. Du hevder at kvinner som liker store peniser er vide. 2. Du hevder dette er fakta. Når du da kommer med en påstand, som du i tillegg hevder er fakta, er det ditt ansvar å underbygge denne påstanden. Altså vise til noe som kan bekrefte den. Det jeg påpeker, er at slik oppførsel som regel er et resultat av menns forsøk på å kontrollere kvinners seksualitet. 'Vid' blir brukt som en negativ beskrivelse av kvinners kjønnsorgan, og dermed deres verdi som sexpartner. Dette gjerne i sammenheng med antall sexpartnere - altså at dess flere sexpartnere, dess videre er kvinnen. Dette er, naturlig nok, riv ruskende galt. Jeg har forklart deg den kvinnelige anatomien. 'Vid' er kun noe uerfarne bruker, for den naturlige størrelsen på vaginaen vil kun være relevant i tilfeller hvor kvinnen ikke er opphisset. Når kvinnen blir kåt blir vaginaen betraktelig mer tøyelig, i tillegg vil fuktigheten redusere friksjon. Altså er vaginaens naturlige oppgave å motvirke tranghet. Tranghet vil både vanskeliggjøre samleie og fødsel. Derfor, når noen prater om hvor vid en kvinne er, vet jeg at de er enten uerfarne eller dårlige i senga. Har du gjort jobben din, så vil din stimuli (altså opplevelse av hvor trangt det er) være påvirket av hvor mye hun har trent knipemuskulatur og hvordan hun bruker dette i akten. (Dette er selvfølgelig med forbehold for at hun ikke vaginisme, problemer med fuktighet osv) Lurer på hvilken dokumentasjon du trenger på at mennesker er forskjellige? Det ville forundret meg om jeg ikke har rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #214 Del Skrevet 12. april 2021 Bamseklemmer skrev (9 minutter siden): Jeg prøver å forstå deg, men hvordan vet du om han har stor kuk før du drar av han buksa? Og når evt. kaller han deg jente? Reagerer du likt om andre kvinner blir kalt jente? Å, det vet jeg. Drar ikke til sengs uten nøye avhør og forhandlinger Hvis andre kvinner liker å bli kalt jente, så tenker jeg at det kommer an på hvorfor. Er litt forskjell på en 80-åring som synes det er stas å bli behandlet som ei ungjente, og en 30-åring som ønsker å gjenoppleve overgrep, eller en 40-åring som helst ikke vil ta ansvar for seg selv. Anonymkode: 133ad...ec7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. april 2021 #215 Del Skrevet 12. april 2021 8 minutter siden, Smeltemann said: Lurer på hvilken dokumentasjon du trenger på at mennesker er forskjellige? Det ville forundret meg om jeg ikke har rett. Du hevder fakta. Da må du bevise din påstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2021 #216 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å, det vet jeg. Drar ikke til sengs uten nøye avhør og forhandlinger Hvis andre kvinner liker å bli kalt jente, så tenker jeg at det kommer an på hvorfor. Er litt forskjell på en 80-åring som synes det er stas å bli behandlet som ei ungjente, og en 30-åring som ønsker å gjenoppleve overgrep, eller en 40-åring som helst ikke vil ta ansvar for seg selv. Anonymkode: 133ad...ec7 Å nå løsnet du, så gådt å se smilefjeset ditt🤭 Jeg er ydmyk og gir deg forståelse, joda det er forskjeller og mennesker er forskjellige. Og jeg liker egentlig mennesker som har forskjellige meninger, men jeg er meget konfliksky når det blir krangling. Da synes jeg det er bedre å krangle litt under teppenet, så vi blir enige😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #217 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Størrelsene på Change er veldig små, derfor jeg nevnte det i parentes, så ikke la deg lure. 😉 Det er bare en håndfull for en mann og er ikke i kategorien store. Men jeg tåler likevel å høre at du liker store. Hvem bryr seg, vi kjenner hverandre ikke engang! Hadde vært et problem hvis vi var sammen og du ga meg gavekort på silikon til jul uten at jeg visste at du var misfornøyd engang liksom... Jeg synes det er synd at man ikke får ha sine preferanser bare fordi det handler om penis. Mannfolk må tåle å høre at flere kvinner ønsker seg stor pikk, når vi kvinner må høre at vi skal ha langt bølgete hår, være slanke, ha store bryster og sprettrumpe, være pene og søte i fjeset og ikke så høye for å være bra nok. Jeg vet jeg er en bra dame så jeg tåler å høre disse "kravene", men derfor blir jeg også så provosert når jeg opplever at kvinners preferanser skal hysjes ned og ties ihjel. Mannfolk skal få sette høye subjektive krav, men så fort en kvinne gjør det så skal man slenge dritt. Hele tråden her er kvinnefiendtlig. Anonymkode: a2f4f...649 Hvis det er noe som skal hysjes ned pg lynsjes så er det menns preferanser på kvinner. De må for all del ikke ha noen preferanser fordi da fortjener de ikke verken dame eller lykke i livet. Er helt sykt mye hat hvis en mann sier han foretrekker ei som er asiatisk. Tenger ikke en gang å ha nevnt underlivet hennes før de kaster seg over han... Anonymkode: a2a5d...757 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigPiken Skrevet 12. april 2021 #218 Del Skrevet 12. april 2021 1 hour ago, Bamseklemmer said: Det er så søtt å se kvinner krangler innbyrdes om kukstørrelser, som også hater tråder om kukstørrelser. Og det er ingen som prater pent om mannen som eier den, neida... det er bare kuken som gjelder i deres preferanser. Er det ikke slik at dere velger mannen dere vil ha, så får fitta tilpasse seg kuken? Å hoppe til slike konklusjoner som du gjør, er imidlertid ikke så søtt. At folk uttaler seg om preferanse for størrelse er ikke ensbetydende med at det er den viktigste egenskapen de ser etter hos en partner. Jo, de fleste av oss velger mannen vi vil ha basert på helt andre egenskaper enn størrelse, fasong, etc. Men, for noen av oss er størrelsen viktig for sexlivet, og for noen av oss er sexlivet viktigere enn for andre. Nå snakker vi hypotetisk om en egenskap, ikke nødvendigvis knyttet til en mann med alle hans egenskaper. Om jeg dater en mann er det selvsagt han jeg snakker pent om, ikke penisen hans (selv om vi trolig ikke hadde datet så lenge om den ikke passet meg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigPiken Skrevet 12. april 2021 #219 Del Skrevet 12. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det er noe som skal hysjes ned pg lynsjes så er det menns preferanser på kvinner. De må for all del ikke ha noen preferanser fordi da fortjener de ikke verken dame eller lykke i livet. Er helt sykt mye hat hvis en mann sier han foretrekker ei som er asiatisk. Tenger ikke en gang å ha nevnt underlivet hennes før de kaster seg over han... Anonymkode: a2a5d...757 Det er nok sant. Menn som ytrer ønske om trang vagina, asiatiske kvinner, silikonpupper eller lignende møter nok like mye motstand som kvinner som foretrekker stor penis gjør. Poenget er at preferanser er helt fint, så lenge man behandler andre med respekt, ikke hvilket kjønn som har det «verst». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. april 2021 #220 Del Skrevet 12. april 2021 Katten.2.0 skrev (14 minutter siden): Du hevder fakta. Da må du bevise din påstand. Da må du nesten se deg i rundt, så har du dokumentasjon i bøtter og spann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå