AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Del Skrevet 11. april 2021 Etter å ha skrevet i noen tråder her inne og på et annet forum opplever jeg at det er problematisk at jeg som kvinne foretrekker/liker best en mann med stor pikk. For meg ville det nok vært dumpegrunn om mannen hadde liten pikk, men så har jeg kun seksuelle forhold med menn, ikke typiske kjærlighetsforhold. Har kun FWB og sexpartnere. Jeg skjønner at denne preferansen kan oppfattes som overfladisk, men det handler om seksuell nytelse og begjær. Jeg syns store pikker er estetisk deilige, de er fantastiske å ha inni seg og de er deilige å suge. Jeg opplever ikke samme gleden med en liten pikk i det hele tatt. Er følsom nedentil og har ikke problemer med å kjenne en liten/gjennomsnittlig pikk ettersom jeg gjør knipeøvelser og har gjort det i mange år. Det handler mer om det visuelle aspektet, jeg syns en stor pikk er "mektig". For den som måtte lure så har det hendt at jeg ender opp med en som har liten pikk. Da sier jeg så klart ikke til mannen at det er noe feil med han og at hans størrelse ikke passer meg. Da sier jeg det klassiske "det handler ikke om deg, men meg". For det handler om mine preferanser. Det er på ingen måte noe galt med mannen, han er bare ikke den rette for meg, og jeg er en blant milliardervis av kvinner, så da burde ikke min mening telle så mye. Likevel så sier jeg så klart ikke sånt høyt, jeg vil ikke knuse noens ego. Andre som har det slik? Jeg blir så fascinert over store pikker og jeg seriøst elsker det. Har dessverre hendt at jeg har vært med menn som har stor pikk og ellers ikke passer sammen med meg i senga, og det er jo trist og en dealbreaker, men syns det er digg å suge en stor pikk uansett hvem den tilhører egentlig... Anonymkode: 0eb96...708 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 De eneste som synes at din preferanse er "feil", er bitre incelmenn og menn som er dypt usikre over størrelsen sin. Flertallet av befolkningen blåser i hva man har av preferanser. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Nicathv skrev (15 minutter siden): De eneste som synes at din preferanse er "feil", er bitre incelmenn og menn som er dypt usikre over størrelsen sin. Flertallet av befolkningen blåser i hva man har av preferanser. Det stemmer ikke. Jeg er kvinne, og foretrekker middels eller mindre. For min del handler det om at jeg er nokså trang og forbinder stor penis/trang fitte med en voksen/barn-relasjon, og dermed med overgrep. Anonymkode: 133ad...ec7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Enig. Er bare folk som ikke er fornøyd med eget utstyr som bryr seg om det. Men det må være lov å ha preferanser. Noen liker stor kuk, andre liker mindre. Noen liker store pupper andre liker små. er også feil når folk begynner å si at de som liker store kuker er vide. Det stemmer heller ikke. For min det handler det om st jeg tenner på at den så vidt får plass i både munn og fitte. At det nesten gjør litt vondt Endret 11. april 2021 av Milky 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Del Skrevet 11. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Enig. Er bare folk som ikke er fornøyd med eget utstyr som bryr seg om det. Men det må være lov å ha preferanser. Noen liker stor kuk, andre liker mindre. Noen liker store pupper andre liker små. Nei, jeg er faktisk drittlei av å bli fortalt at jeg liker stor kuk når jeg ikke gjør det. Har null problemer med min egen fitte, den er helt SUBLIM. Anonymkode: 133ad...ec7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 11. april 2021 #6 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg er faktisk drittlei av å bli fortalt at jeg liker stor kuk når jeg ikke gjør det. Har null problemer med min egen fitte, den er helt SUBLIM. Anonymkode: 133ad...ec7 Ingen har sagt noe om hva du liker så slapp av. Her snakker folk om egne preferanser 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Del Skrevet 11. april 2021 Dessuten er jeg høy og vakker og smart og behøver ingen storlemmet mann som kan bekrefte min verdi som kvinne. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Del Skrevet 11. april 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Ingen har sagt noe om hva du liker så slapp av. Her snakker folk om egne preferanser Jo, det har de, det skjer i annen hver tråd her inne. Anonymkode: 133ad...ec7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Del Skrevet 11. april 2021 Nicathv skrev (20 minutter siden): De eneste som synes at din preferanse er "feil", er bitre incelmenn og menn som er dypt usikre over størrelsen sin. Flertallet av befolkningen blåser i hva man har av preferanser. Kan egentlig tenke meg det. Milky skrev (3 minutter siden): Enig. Er bare folk som ikke er fornøyd med eget utstyr som bryr seg om det. Men det må være lov å ha preferanser. Noen liker stor kuk, andre liker mindre. Noen liker store pupper andre liker små. er også feil når folk begynner å si at de som liker store kuker er vide. Det stemmer heller ikke. For min det handler det om st jeg tenner på at den så vidt får plass i både munn og fitte. At det nesten gjør litt vondt Nettopp. Om jeg er vid eller ikke kan jeg ikke svare på, men alle mennene jeg har hatt sex med har vært storfornøyde. Hva andre måtte tenke om fitta mi uten å ha rørt den kunne jeg faktisk ikke brydd meg mindre om. Anonymkode: 0eb96...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 11. april 2021 #10 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det har de, det skjer i annen hver tråd her inne. Anonymkode: 133ad...ec7 Javel men ikke i denne tråden. Du er tydeligvis litt usikker på deg selv på måten du går i forsvar når det ikke er noen som siterer deg engang 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er helt enig. Jeg får vann i munnen av å se en stor pikk, og ble faktisk litt kåt av det du skrev nå 😅 Anonymkode: 45e62...f9d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Del Skrevet 11. april 2021 Det er veldig enkelt å vite om man er trang eller ikke, det er bare å se på størrelsen gynekologen velger på spekulum. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #13 Del Skrevet 11. april 2021 Alle damer like stor pill. Vi med små er sjanseløse på markedet Anonymkode: cfc10...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Del Skrevet 11. april 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Javel men ikke i denne tråden. Du er tydeligvis litt usikker på deg selv på måten du går i forsvar når det ikke er noen som siterer deg engang Nå gjør du det jo selv 🙄 Anonymkode: 133ad...ec7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle damer like stor pill. Vi med små er sjanseløse på markedet Anonymkode: cfc10...6e0 Hold tåta! Anonymkode: 133ad...ec7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 11. april 2021 #16 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå gjør du det jo selv 🙄 Anonymkode: 133ad...ec7 Jeg må jo svare når du begynner å sitere meg. Du kommer med anklager om at folk mener du liker noe, når ingen har sagt noe om deg i denne tråden før du skrev det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #17 Del Skrevet 11. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Jeg må jo svare når du begynner å sitere meg. Du kommer med anklager om at folk mener du liker noe, når ingen har sagt noe om deg i denne tråden før du skrev det Nei, det må du så visst ikke. Bare å lese norsk lov og forumreglene det. Og du er heller ikke forpliktet til å diskreditere mennesker med annet syn på ting enn deg selv. Faktisk er det direkte uønsket på dette forumet. Kommer heretter til å ikke svare deg noe mer. Anonymkode: 133ad...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 11. april 2021 #18 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det må du så visst ikke. Bare å lese norsk lov og forumreglene det. Og du er heller ikke forpliktet til å diskreditere mennesker med annet syn på ting enn deg selv. Faktisk er det direkte uønsket på dette forumet. Kommer heretter til å ikke svare deg noe mer. Anonymkode: 133ad...ec7 😂😂😂😂 snakk om å vri på ting og være usikker. Helt greit. Ingen spurte deg uansett var du som begynte å sitere meg. Hvis du ikke vil at folk skal svare deg så drit i å sitere vettu Endret 11. april 2021 av Milky 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 11. april 2021 #19 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Etter å ha skrevet i noen tråder her inne og på et annet forum opplever jeg at det er problematisk at jeg som kvinne foretrekker/liker best en mann med stor pikk. For meg ville det nok vært dumpegrunn om mannen hadde liten pikk, men så har jeg kun seksuelle forhold med menn, ikke typiske kjærlighetsforhold. Har kun FWB og sexpartnere. Jeg skjønner at denne preferansen kan oppfattes som overfladisk, men det handler om seksuell nytelse og begjær. Jeg syns store pikker er estetisk deilige, de er fantastiske å ha inni seg og de er deilige å suge. Jeg opplever ikke samme gleden med en liten pikk i det hele tatt. Er følsom nedentil og har ikke problemer med å kjenne en liten/gjennomsnittlig pikk ettersom jeg gjør knipeøvelser og har gjort det i mange år. Det handler mer om det visuelle aspektet, jeg syns en stor pikk er "mektig". For den som måtte lure så har det hendt at jeg ender opp med en som har liten pikk. Da sier jeg så klart ikke til mannen at det er noe feil med han og at hans størrelse ikke passer meg. Da sier jeg det klassiske "det handler ikke om deg, men meg". For det handler om mine preferanser. Det er på ingen måte noe galt med mannen, han er bare ikke den rette for meg, og jeg er en blant milliardervis av kvinner, så da burde ikke min mening telle så mye. Likevel så sier jeg så klart ikke sånt høyt, jeg vil ikke knuse noens ego. Andre som har det slik? Jeg blir så fascinert over store pikker og jeg seriøst elsker det. Har dessverre hendt at jeg har vært med menn som har stor pikk og ellers ikke passer sammen med meg i senga, og det er jo trist og en dealbreaker, men syns det er digg å suge en stor pikk uansett hvem den tilhører egentlig... Anonymkode: 0eb96...708 De som er litt for vide nedentil vil gjerne ha det største. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #20 Del Skrevet 11. april 2021 jeg fatter ikke hvorfor noen på død og liv må ha så stor pikk i seg? Det er jo vondt og ubehagelig jo. Har hatt one night stand med flere med store pikker, ikke gitt meg noe. Bare vondt og ubehagelig. Er dere så utvidet av store pikker ? Eller liker dere smerten og ubehaget? Fatter det ikke. Anonymkode: d6fbc...d6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå