AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Noen flere i samme båt? Jeg har tre søsken, hvor av det er en jeg bare ikke klarer. Han er så ufyselig, vet alltid best, slenger alltid drit om andre mennesker og er forferdelig barnslig i en alder av 40 pluss. De to andre søsknene har jeg bra relasjon til. Jeg vil bare kutte kontakt med han, og ikke ha noe med han å gjøre. Dessverre blir man litt fanget av at vi møtes ofte hos vår mor i diverse anledninger. Noen som kjenner seg igjen? Hvordan håndterer dere det? Anonymkode: 8f78c...bef
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Kjenner meg igjen der. Har to søsken, og den ene tar vanvittig mye plass, har alltid gjort det. Mange vil nok se på h*n som en sjarmerende person siden h*n er veldig utadvendt, og er det mange til stede så hører man alltid stemmen til personen da h*n gjør alt for å være midtpunktet. H*n avbryter andre som snakker og h*n slipper ikke andre til i samtaler. Huff, h*n er bare en forferdelig person. H*n tråkker over andre som den største selvfølge, og har aldri bedt om unnskyldning eller beklaget noe. Vi er alle over 50+. Den dagen foreldrene våre er borte, kommer jeg ikke til å ha noe med h*n og gjøre - noe jeg tror det er til det beste for meg. Anonymkode: 00fb3...58c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjenner meg igjen der. Har to søsken, og den ene tar vanvittig mye plass, har alltid gjort det. Mange vil nok se på h*n som en sjarmerende person siden h*n er veldig utadvendt, og er det mange til stede så hører man alltid stemmen til personen da h*n gjør alt for å være midtpunktet. H*n avbryter andre som snakker og h*n slipper ikke andre til i samtaler. Huff, h*n er bare en forferdelig person. H*n tråkker over andre som den største selvfølge, og har aldri bedt om unnskyldning eller beklaget noe. Vi er alle over 50+. Den dagen foreldrene våre er borte, kommer jeg ikke til å ha noe med h*n og gjøre - noe jeg tror det er til det beste for meg. Anonymkode: 00fb3...58c Samme her. For en befrielse det ville vært å bli kvitt denne personen. Jeg har bare mor igjen, men håper selvfølgelig hun lever lenge enda (nærmer seg 70). Min bror er langt ifra sjarmerende, legger aldri noe imellom selv til fremmede. Null sosial intelligens, selv om han er best utdannet av oss og tjener mest. Jeg er glad for at han er homo og ikke sprer genene sine videre. Anonymkode: 8f78c...bef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå