Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til gode bukser å bruke i barseltiden som ikke ser altfor slaskete ut? 

Anonymkode: 1c301...2e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte bare gravidbuksene, de tilpasser seg jo, så det gikk fint til jeg kom inn i vanlige bukser!

Anonymkode: d38c4...26c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte mine vanlige jeans. Har gått rett inn i dem etter fødsel.

Anonymkode: 4d318...8b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg brukte mine vanlige jeans. Har gått rett inn i dem etter fødsel.

Anonymkode: 4d318...8b9

🙄 Hørtes ...udigg ut. Er absolutt ikke det TS spør om.

Anonymkode: 6284c...683

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Gravidebuksene og kanskje kosebukser/joggebukser i to nummer større enn normalt. En ting er å fysisk få på seg buksene, en annen ting er at underlivet trenger litt ro fra trange jeans ol.

Anonymkode: fad6b...435

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke kommer til å passe mine vanlige klær, derfor tenker jeg nå å kjøpe inn feks joggebukser ol som er behagelige å bruke den første barseltiden. Jeg har litt gravidbukser, men di fleste er litt tight rundt beina, og er helst ute etter litt løse bukser som jeg kan bruke mens jeg fortsatt bruker bleie

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet at jeg ikke kommer til å passe mine vanlige klær, derfor tenker jeg nå å kjøpe inn feks joggebukser ol som er behagelige å bruke den første barseltiden. Jeg har litt gravidbukser, men di fleste er litt tight rundt beina, og er helst ute etter litt løse bukser som jeg kan bruke mens jeg fortsatt bruker bleie

Ts

Jeg fikk et par gravidbukser en gang som var utrolig deilig og løse nedover. Var som joggebukser, men fine. Anbefaler å søke litt på nett!

Anonymkode: 6284c...683

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare noen gamle joggebukser. Er jo bare hjemme og suller uansett. 

Anonymkode: fa5d9...096

AnonymBruker
Skrevet

Cubus har noen super digge bukser i grå og svart, tynt stoff. Perfekte til etter fødsel 😊 Ikke de fineste å se på, men nydelige på! 

Anonymkode: 72179...526

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Cubus har noen super digge bukser i grå og svart, tynt stoff. Perfekte til etter fødsel 😊 Ikke de fineste å se på, men nydelige på! 

Anonymkode: 72179...526

Skulle til å foreslå de samme🥰

Anonymkode: 62c39...710

• Liker 4
Skrevet

Elsket Cubus sine «yogabukser». Bred linning, tynt og deilig stoff, ingenting strammet. Vet ikke om det er de som menes over - men jeg forgudet dem virkelig i barsel. Syntes også de skjulte «bleierumpa» ganske godt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte gravidbuksene i stoff, eller yogabukser fra Cubus. 

Anonymkode: b0416...fff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Signerer de to over her angående yogabuksene fra Cubus.

Jeg reiste på føden i en sånn, bodde i de på barsel og den første tiden hjemme. Brukte også mye treningstights hjemme, hadde ikke behov for annet enn nattbind fra dag to, og dermed heller ikke behov for å skjule noe. 

Anonymkode: 6a419...ca0

AnonymBruker
Skrevet

Sorte gravidtights 💛

Anonymkode: ab2a1...460

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips :) jeg skal prøve å søke opp cubus sine bukser

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for tips :) jeg skal prøve å søke opp cubus sine bukser

Anbefaler også cubus bukser. Ser de har litt andre typer siden jeg gikk gravid sist, men tenker å reise innom når det er prosenter på hele butikken før termin. Er masse stretch og med lengde (kjoler/topper) som fint kan brukes av gravide om man går opp en størrelse eller to 😊 blir å kjøpe flere joggebukser der å ha med på barsel. Anbefaler virkelig å beregne en bukse per dag for fort med lekkasje/lukt med nettingtruser og bleiebind. I disse koronatider kan ikke svigermor bare komme innom med flere bukser til meg heller 🙈😅

Anonymkode: 3537c...d25

Skrevet

Den første måneden brukte jeg gravidbuksene mine. Men etter dette ble de for store, så da gikk jeg til innkjøp av to par nye bukser i noen størrelser større enn jeg vanligvis bruker. Kjøpte både jeans og en mykere slags yogabukse. I tillegg brukte jeg mye strømpebukse og skjørt/kjole. Så tror jeg vel kanskje det tok omtrent to måneder til, før jeg passer inn i mine vanlige bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Signerer også Cubus-buksene. Jeg elsker de virkelig. Brukte de gjennom hele graviditet og barseltid. Etter jeg hadde gått ned vekten kjøpte jeg nye i min normale størrelse😄

Anonymkode: 59f24...944

AnonymBruker
Skrevet

Cubus-buksene! Har to stk og har kun brukt disse siden fødselen 🤪

Anonymkode: c1f29...0ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

«Bleietiden» er faktisk veldig liten. Nattbind kan ta en stund, men typ innen dag 4 var absolutt helt jeg ferdig med «bleier». Og jeg var IKKE en av disse med en «liten lett blødning.» Jeg hadde en renselse på 10 uker, så jeg føler jeg ikke overdriver når jeg sier maks 4 dager med bleier. Man går faktisk ned en god del i løpet sv de første dagene, så ville ikke kjøpt inn noe spesielt kun med tanke på «bleieperioden». 

Anonymkode: a447d...d59

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...