AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 ...men som tilsynelatende ikke vil løfte en finger for å finne en bra mann, hvorfor? Er det gøy å klage? Eller har man en kink for å føle seg brukt? Anonymkode: 16a4f...d7e 1
Debyrazi Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...men som tilsynelatende ikke vil løfte en finger for å finne en bra mann, hvorfor? Er det gøy å klage? Eller har man en kink for å føle seg brukt? Anonymkode: 16a4f...d7e Det er damer som ikke klarer å få seg en mann Ellers ville de vært likegyldige til menn 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Debyrazi skrev (2 minutter siden): Det er damer som ikke klarer å få seg en mann Ellers ville de vært likegyldige til menn De hadde klart det hvis de ville. Vi er mange som forsøker å tipse om hva som skal til, men da stikker de fingrene i ørene og roper lalalalala. Og så, når vi er borte, så fortsetter de gnålet sitt. Anonymkode: 16a4f...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 De (eller vi) er visst kvinnelige incels. Anonymkode: aa8b0...f18 2
SlemUlv Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Menn som klager over dårlige damer... ...men som tilsynelatende ikke vil løfte en finger for å finne en bra dame, hvorfor? Er det gøy å klage? Eller har man en kink for å føle seg brukt? Sånn, så slipper vi 2 tråder.. -_- 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De (eller vi) er visst kvinnelige incels. Anonymkode: aa8b0...f18 Ja, eller insols, har jeg hørt det bli kalt. De får sex, men det er også alt. Anonymkode: 16a4f...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Menn som klager over dårlige damer... Nei, denne tråden handler om damer, det finnes allerede nok tråder om menn. Gå i en av de, dersom du savner å snakke om menn. Anonymkode: 16a4f...d7e 2
SlemUlv Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, denne tråden handler om damer, det finnes allerede nok tråder om menn. Gå i en av de, dersom du savner å snakke om menn. Anonymkode: 16a4f...d7e Nope, savner det ikke. Bare kjenner forumet litt for godt.. Nå kan man diskutere alt her, istedenfor å starte lignende tråd, hvor kjønn er motsatt... Som omtrent alltid skjer. Im out. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, eller insols, har jeg hørt det bli kalt. De får sex, men det er også alt. Anonymkode: 16a4f...d7e Ja dessverre 😞 Anonymkode: aa8b0...f18
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 Bitre femcels. Ekle, patetiske krek som sutrer og skylder på menn for at de ikke lykkes. Som oppriktig mener at de har krav på de kjekkeste mennene, selv om de ikke har så mye å tilby selv. Som mener de er berettiget et forhold om de puler noen. De kunne lett ha fått kjæreste om de hadde hatt litt selvinnsikt. I stedet for å jobbe med seg selv og gå etter menn de har sjans på sitter de på Internett og skriker og hater menn... Anonymkode: 55a8a...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja dessverre 😞 Anonymkode: aa8b0...f18 Likevel, hver gang man forsøker å gi råd, da blir det helt stille. I går forsøkte jeg først å kommentere ironien i at man sliter med å finne bra menn, samtidig som man konsekvent svermer rundt dårlige menn her inne, da ble jeg bare møtt med kverulering. Så var det en bruker som spurte om hvordan man finner en bra mann, og jeg svarte. Da ble det helt stille. De to tingene der gjør jo at jeg tenker at da er man egentlig fornøyd med å ha det dårlig og klage. At man ikke egentlig ønsker å gjøre noe med tingenes tilstand. Anonymkode: 16a4f...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 SlemUlv skrev (6 minutter siden): Nope, savner det ikke. Bare kjenner forumet litt for godt.. Nå kan man diskutere alt her, istedenfor å starte lignende tråd, hvor kjønn er motsatt... Som omtrent alltid skjer. Im out. Det er ikke snakk om incels, det er snakk om insols. Fint at du forsvinner, du ødelegger jo bare likevel. Anonymkode: 16a4f...d7e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bitre femcels. Ekle, patetiske krek som sutrer og skylder på menn for at de ikke lykkes. Som oppriktig mener at de har krav på de kjekkeste mennene, selv om de ikke har så mye å tilby selv. Som mener de er berettiget et forhold om de puler noen. De kunne lett ha fått kjæreste om de hadde hatt litt selvinnsikt. I stedet for å jobbe med seg selv og gå etter menn de har sjans på sitter de på Internett og skriker og hater menn... Anonymkode: 55a8a...5c6 Ja, men det kalles insols, ikke incels eller femcels. Insols = involuntary solitude. Disse kan få all den sexen de vil, men de får ikke kjæreste. Anonymkode: 16a4f...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Likevel, hver gang man forsøker å gi råd, da blir det helt stille. I går forsøkte jeg først å kommentere ironien i at man sliter med å finne bra menn, samtidig som man konsekvent svermer rundt dårlige menn her inne, da ble jeg bare møtt med kverulering. Så var det en bruker som spurte om hvordan man finner en bra mann, og jeg svarte. Da ble det helt stille. De to tingene der gjør jo at jeg tenker at da er man egentlig fornøyd med å ha det dårlig og klage. At man ikke egentlig ønsker å gjøre noe med tingenes tilstand. Anonymkode: 16a4f...d7e Du har nok litt rett. Man er bitter og misliker livet sitt, men det er vanskelig å gjøre en endring når man ikke stoler på noen. Da er det lett å bruke nettet til å få ut frustrasjon istedenfor å ta i mot råd. Det kan også handle om dårlig selvbilde og psykiske utfordringer. Anonymkode: aa8b0...f18
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok litt rett. Man er bitter og misliker livet sitt, men det er vanskelig å gjøre en endring når man ikke stoler på noen. Da er det lett å bruke nettet til å få ut frustrasjon istedenfor å ta i mot råd. Det kan også handle om dårlig selvbilde og psykiske utfordringer. Anonymkode: aa8b0...f18 Du skal ha for å være ærlig i alle fall Men det som er synd, er at hvis man ikke stopper opp og gjør noe med det, så blir det jo bare verre og verre. Jeg kan komme med et superenkelt triks, som man kan bruke mens man leser KG; Ser du en mann som tiltrekker eller frastøter deg (det spiller ingen rolle hva det er, bare han vekker sterke følelser) så blokker han og kom deg vekk. Ser du en mann som du tenker er fullkomment uinteressant og kjedelig, så gå inn på profilen hans og les alle innleggene hans. Forsøk å forstå han, hva han mener, hvor han kommer fra. Forsøk å forestille deg den dama som passer inn i livet hans. På denne måten gjør du en konkret ting for å endre synet på menn. Anonymkode: 16a4f...d7e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Likevel, hver gang man forsøker å gi råd, da blir det helt stille. I går forsøkte jeg først å kommentere ironien i at man sliter med å finne bra menn, samtidig som man konsekvent svermer rundt dårlige menn her inne, da ble jeg bare møtt med kverulering. Så var det en bruker som spurte om hvordan man finner en bra mann, og jeg svarte. Da ble det helt stille. De to tingene der gjør jo at jeg tenker at da er man egentlig fornøyd med å ha det dårlig og klage. At man ikke egentlig ønsker å gjøre noe med tingenes tilstand. Anonymkode: 16a4f...d7e Kan du linke til det innlegget? Anonymkode: a3a3c...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 Jeg pleier tenke at skal man bryte et større mønster, så gjør man lurt i å starte med å bryte små mønstere. Drikke kaffe i stedet for te, skrive handleliste med venstre hånd, oppsøke en situasjon man synes er ubehagelig osv. Da har man varmet opp, og kroppen og sjelen er i beredskap. Anonymkode: 16a4f...d7e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #18 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du linke til det innlegget? Anonymkode: a3a3c...ef9 Jepp, her; Legg gjerne merke til svaret fra den brukeren som spurte meg. Han eller hun kommenterer at da er det bare å følge dette rådet. Og den personen har jo helt rett. Anonymkode: 16a4f...d7e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #19 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skal ha for å være ærlig i alle fall Men det som er synd, er at hvis man ikke stopper opp og gjør noe med det, så blir det jo bare verre og verre. Jeg kan komme med et superenkelt triks, som man kan bruke mens man leser KG; Ser du en mann som tiltrekker eller frastøter deg (det spiller ingen rolle hva det er, bare han vekker sterke følelser) så blokker han og kom deg vekk. Ser du en mann som du tenker er fullkomment uinteressant og kjedelig, så gå inn på profilen hans og les alle innleggene hans. Forsøk å forstå han, hva han mener, hvor han kommer fra. Forsøk å forestille deg den dama som passer inn i livet hans. På denne måten gjør du en konkret ting for å endre synet på menn. Anonymkode: 16a4f...d7e Er ikke det litt creepy å gjøre? En del venninner som har funnet drømmemannen har sagt noe lignende faktisk ☺️ Jeg har selv opprettet noen tråder om dårlige erfaringer med menn og blitt utnyttet for sex, og jeg må innrømme at jeg synes det er litt skummelt når en og annen mann viser forståelse, og til og med skriver at jeg kan snakke med dem om det som er vanskelig. Jeg vet jo at det finnes bra menn der ute, men blir veldig usikker når de viser meg empati. Vet ikke hvorfor, men det har blitt sånn. Anonymkode: aa8b0...f18
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #20 Skrevet 11. april 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, her; Legg gjerne merke til svaret fra den brukeren som spurte meg. Han eller hun kommenterer at da er det bare å følge dette rådet. Og den personen har jo helt rett. Anonymkode: 16a4f...d7e Jeg fikk ikke så mye ut av å lese det. Kanskje hvis jeg hadde lest hele tråden. Ser ut til at dette er skrevet om natten så da dør vel tråden ut etterhvert. Anonymkode: a3a3c...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå