Gå til innhold

Barnehagelærere i Oslo, hvor mye tjener dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor langt ansiennitet? Synes det er litt vanskelig å finne lønnsnivået til barnehagelærere i Oslo, så håper noen kan svare meg 😊

Anonymkode: ad103...63f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjener ca 500 000. Vært bhglærer i 2 år, men jobbet i bhg siden jeg var 18

AnonymBruker
Skrevet

590.000 barnehagelærer i privat sektor.

Anonymkode: 9d449...94a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

590.000 barnehagelærer i privat sektor.

Jeg har ett års erfaring.

AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (5 minutter siden):

Tjener ca 500 000. Vært bhglærer i 2 år, men jobbet i bhg siden jeg var 18

Hvor lang ansiennitet lønnes du med? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ett års erfaring.

I Oslo? Er det i i en stiftelse, familiebarnehage eller lignende? 

Ser ut til at dere tjener bedre enn samboeren min som er sykepleier. Trodde jeg kom til å tjene dårligere enn henne, men veldig glad om lønnsnivået er såpass høyt :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

I Oslo? Er det i i en stiftelse, familiebarnehage eller lignende? 

Ser ut til at dere tjener bedre enn samboeren min som er sykepleier. Trodde jeg kom til å tjene dårligere enn henne, men veldig glad om lønnsnivået er såpass høyt :) 

Sykepleiere har alltid tjent godt, en gjennomsnittlig sykepleier tjener 580.000 kroner i året. 

En barnehagelærer er ikke i nærheten av dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sykepleiere har alltid tjent godt, en gjennomsnittlig sykepleier tjener 580.000 kroner i året. 

En barnehagelærer er ikke i nærheten av dette.

Nei, nå har jeg sett på stillingsutlysninger, og de ligger på akkuratt samme lønnstrinn som sykepleiere. Et par av stillingene så kommer man høyere opp i lønnstrinn enn det min samboer vil gjøre med full ansiennitet som sykepleier.  Litt dumt at man sprer usannheter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei, nå har jeg sett på stillingsutlysninger, og de ligger på akkuratt samme lønnstrinn som sykepleiere. Et par av stillingene så kommer man høyere opp i lønnstrinn enn det min samboer vil gjøre med full ansiennitet som sykepleier.  Litt dumt at man sprer usannheter. 

Dette er OFFISIELLE tallhva faktisk en gjennomsnittlig sykepleier tjener. Tallene er gitt av norske myndigheter.

image.png.12118f6b8e12e56a36a289b49c4dfda6.png

Det er bare sykepleiere som er flinke til å synes synd på seg selv. De som roper høyest er de som blir hørt. Det vet sykepleierne!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er OFFISIELLE tallhva faktisk en gjennomsnittlig sykepleier tjener. Tallene er gitt av norske myndigheter.

image.png.12118f6b8e12e56a36a289b49c4dfda6.png

Det er bare sykepleiere som er flinke til å synes synd på seg selv. De som roper høyest er de som blir hørt. Det vet sykepleierne!

Skal man legge sykepleierne på et lavere lønnstrinn for å forsikre seg at de som jobber mye helligdager og kvelder og ekstra der de har mulighet ikke trekker opp snittet?
Sykepleiere og barnehagelærere ligger på akkuratt det samme lønnstrinnene, og hadde barnehagelærere jobbet på kveld, jul, påske, natt osv hadde de også fått tillegg for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...