Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent en fyr i noen år nå, men på grunn av avstand har vi hatt mer eller mindre sporadisk kontakt, og som regel møttes ved festligheter. Vi har hverandres snap og Facebook, og har også her sporadisk kontakt, hvor jeg alltid får blide meldinger tilbake fra han. Har tatt han i å se på meg når vi er på noe sammen, vi får blikkontakt og smiler. Vi har rotet et par ganger, og delt seng, men jeg har holdt tilbake fordi jeg alltid har en frykt for å bli såret, så det har ikke gått lengre enn det. Jeg har alltid vært betatt av han, men har tenkt at han kanskje ikke vil noe mer med meg, siden jeg også er 6 år eldre (han er i slutten av 20 årene, mens jeg er over 30). Innimellom har han sendt melding at det hadde vært koselig å treffes snart, og jeg sier det samme, men så blir det ikke noe av det, siden man tenker det er ofte sånn man sier til venner man har jevnlig omgang med. 

I påsken kom han til en liten tilstelning jeg og noen til hadde (alt ihht. Korona). Jeg ba han ganske tilfeldig fordi vi hadde snakket sammen noen dager før at vi snart skulle ha møttes, og tenkte det var en anledning siden jeg ikke var så langt unna på påskeferie. Jeg følte han kjørte et par timer bare for å være med meg, siden han ikke engang spurte hvem andre som var der. Jeg opplevde at jeg var veldig glad for å se han, og følte det samme tilbake. Kvelden kom og gikk, og så fort vi fikk en liten alenetid, endte vi opp med å kysse igjen. Vi delte seng denne natten og, men delte også rom med andre overnattende, og hadde det ikke vært for det hadde jeg nok ikke klart å holde igjen denne gangen siden følelsene hadde bygget seg så opp. 

Så fikk jeg melding at han syntes det var så koselig, og at han håpet det ikke ble så lenge til neste gang. Og et par dager senere at han lå så mye bedre når han lå sammen med meg. Deretter har vi hatt jevnlig kontakt hver dag, noen dager mindre enn andre så klart, da vi er opptatt av vårt på hver side. Nå har jeg prøvd å holde litt tilbake siden jeg ikke vil være masete eller påtrengende, for han virker mindre aktiv enn meg på sosiale medier, men jeg får alltid svar om jeg spør om noe. Jeg har dog ikke fått noen "flørtende" respons på noen dager (som nattamelding eller blunke/kyssefjes), men alltid svar når jeg spør om noe og smileys. 

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker. Men ut fra dette, tenker dere han er videre interessert eller ikke? Eller er han bare trivelig med alle😅? Han er litt rolig til tider når vi er sammen, så er jo mulig han er litt sjenert, eller at han tenker det kan bli vanskelig med tanke på avstanden. Ser jo at jeg sikkert overtenker hele greia, men det er ikke lett å sitte flere timer i avstand fra en man gjerne skulle lære seg å kjenne bedre på en ny måte.. 

Anonymkode: dbc51...993

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som at han koser seg med deg :) Kanskje han er litt forsiktig? Litt alenetid med han er sikkert ikke dumt hvis du er interessert i han :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt sikker på at han kun er ute etter sex.

Anonymkode: 375aa...373

AnonymBruker
Skrevet
Tulling skrev (17 minutter siden):

Høres jo ut som at han koser seg med deg :) Kanskje han er litt forsiktig? Litt alenetid med han er sikkert ikke dumt hvis du er interessert i han :)

Ja, er det jeg håper at han er. Kjenner jeg har veldig lyst å tilbringe tid med han, når jeg ikke prøver å holde så mye tilbake. Det er vanskelig pga avstanden (er nok derfor jeg overtenker så ekstremt og, fordi jeg vil møte han nå og finne ut av det her😅), meg jeg skal besøke venner som bor på strekningen mot han ila. April, så om det klaffer kan jeg jo kanskje få til et treff med han😊

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er helt sikker på at han kun er ute etter sex.

Anonymkode: 375aa...373

Var vel det jeg og tenkte første gangene. Men jeg har ikke akkurat vært ett lett "bytte" for han, så at han holder seg i nærheten av meg og ikke finner med seg noen andre når vi er på større tilstelninger sammen kan jeg ikke skjønne? 

TS

Skrevet

Basert på dette, er det veldig vanskelig å tolke det. Det er kanskje lettere om man vet hvordan han er som person, om han er en som går for forhold eller mer løse relasjoner. 

(Jeg må si at jeg er litt overraska over at nattameldinger og blunkesmileyer fortsatt forventes i trettiårene - jeg er selv på den alderen, men nattameldinger kan jeg ikke huske å ha hatt en greie med siden jeg var tenåring. Jeg og samboeren min sendte definitivt ikke sånne meldinger i tida før vi ble sammen, men dette kommer vel litt an på hvem man er som type.)

Uansett: De mennene jeg har møtt som har vært interessert i et forhold, har ikke skjult det så veldig. Det har vært tydelig at de har villet tilbringe tid med meg, presentere meg for folk i omgangskretsen osv, osv. Derimot de der jeg har vært mer usikker, fordi signalene har vært vanskelig å tyde, har de som regel bare vært interessert i en flørt. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Fiffig skrev (39 minutter siden):

Basert på dette, er det veldig vanskelig å tolke det. Det er kanskje lettere om man vet hvordan han er som person, om han er en som går for forhold eller mer løse relasjoner. 

(Jeg må si at jeg er litt overraska over at nattameldinger og blunkesmileyer fortsatt forventes i trettiårene - jeg er selv på den alderen, men nattameldinger kan jeg ikke huske å ha hatt en greie med siden jeg var tenåring. Jeg og samboeren min sendte definitivt ikke sånne meldinger i tida før vi ble sammen, men dette kommer vel litt an på hvem man er som type.)

Uansett: De mennene jeg har møtt som har vært interessert i et forhold, har ikke skjult det så veldig. Det har vært tydelig at de har villet tilbringe tid med meg, presentere meg for folk i omgangskretsen osv, osv. Derimot de der jeg har vært mer usikker, fordi signalene har vært vanskelig å tyde, har de som regel bare vært interessert i en flørt. 

Endret av Måneblomst
AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (41 minutter siden):

Han virker ikke på meg som en som flyr fra jente til jente, for da hadde jeg kanskje merket det når vi har vært på større arrangement sammen tenker jeg. Vet han har værtfall et lengre forhold bak seg som var slutt for noen år siden. 

Ser det der kom litt feil ut ja😅 var ikke at jeg forventer det, men det har vært veldig koselig de kveldene jeg har fått det😊 

Nå har jo ikke jeg vært den som har vært så veldig på om at jeg ønsker noe mer når vi har vært sammen, og der har vi stort sett vært i samme omgangskrets. Men om vi har møtt på noen den andre ikke kjente har vi jo presentert hverandre. 

Får vel bare gi det litt tid. Prøve å få til noen treff der vi er alene for å finne ut av det.

Ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...