Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 28. har smerte foran på magen, og stikker i ryggen noen ganger. Ingen blod eller noe annet som er anderledes. Det er bare et ubehag som sikkert kan komme av luft i magen, til «voksesmerter». Men usikker på om man kan ringe føden for å bare bli beroliget? Jeg blir urolig fordi det holdt meg våken i natt, og smertene har ikke gått over. Men det er mellom et ubehag og Smerter om du skjønner..  

Hvor lav er terskelen for å ringe? Føler jeg er til bry. 

Anonymkode: 38908...d2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe fastlegen i morgen. 

Anonymkode: 038f6...55c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei😊

Anonymkode: 38908...d2f

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare ringe de hvis du er bekymret i dag, det er ingenting i veien for det! Det verste som skjer er at de ber deg kontakte fastlegen i morgen og da gjør du det :) Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite tenker jeg. 

Anonymkode: 20d35...3d1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må jo bare ringe de hvis du er bekymret i dag, det er ingenting i veien for det! Det verste som skjer er at de ber deg kontakte fastlegen i morgen og da gjør du det :) Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite tenker jeg. 

Anonymkode: 20d35...3d1

Enig ☝🏻

Anonymkode: 504ee...662

• Liker 2
Skrevet

Terskelen for å ringe føden bør være lav🙂 Om du er urolig, ta en telefon og snakk med de ❤ Enten beroliger de deg eller så får du komme inn. Ikke føl at du er til bry. Lykke til og stor klem!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...