Gå til innhold

Dumme, morsomme, rare ting barn gjør.

Anbefalte innlegg

Gjest Villfisker
Skrevet

Har dere noen minner?

Jeg husker noen nabojenter som hadde hørt om cd brenning en gang. Dette tok de bokstavelig. La cd-ene i microen, og slo på 😂

Fikk ikke høre hvordan det gikk, men kan tenke meg det ikke gikk så bra. Barn gjør mye rart. Det er helt sikkert.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ene fireåringen her i huset har gått rundt og sunget på "Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet!" HELE JÆVLA TIDA i sikkert et år nå og vi holder på å bli fullstendig sprø. En kveld samboeren min hadde fått en skikkelig kjip nyhet sprakk hen over den evinnelige "sol i hjertet, sol i sinnet" og påpekte temmelig krast at det er mørkt ute nå, så nå kan du slutte! Dermed satte jenta i gang med en ny variant:" Mørkt ute, mørkt inne, mørkt i hjertet, mørkt i sinnet!" Det var i og for seg en temmelig treffende variant akkurat den dagen. 😂 Så nå går sangen her i ett kjør i to ulike varianter, alt etter tid på døgnet. Ofte er hun borte i vinduet og sjekker om det er lyst før hun setter i gang 🤪

Anonymkode: 3b555...8f9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dagens gullkorn her var at ungen fikk Paracet stikkpille i går. Idag legger hun seg på sofaen med rumpa i været og spør om hun kan få det i dag også 😂 Litt vel tidlig å bli pille misbruker da 🤔

Anonymkode: b59b2...0e9

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ene fireåringen her i huset har gått rundt og sunget på "Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet!" HELE JÆVLA TIDA i sikkert et år nå og vi holder på å bli fullstendig sprø. En kveld samboeren min hadde fått en skikkelig kjip nyhet sprakk hen over den evinnelige "sol i hjertet, sol i sinnet" og påpekte temmelig krast at det er mørkt ute nå, så nå kan du slutte! Dermed satte jenta i gang med en ny variant:" Mørkt ute, mørkt inne, mørkt i hjertet, mørkt i sinnet!" Det var i og for seg en temmelig treffende variant akkurat den dagen. 😂 Så nå går sangen her i ett kjør i to ulike varianter, alt etter tid på døgnet. Ofte er hun borte i vinduet og sjekker om det er lyst før hun setter i gang 🤪

Haha. 😂

Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dagens gullkorn her var at ungen fikk Paracet stikkpille i går. Idag legger hun seg på sofaen med rumpa i været og spør om hun kan få det i dag også 😂 Litt vel tidlig å bli pille misbruker da 🤔

Anonymkode: b59b2...0e9

Var tydeligvis spennende det  😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Noe av det bedre 😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...