Gå til innhold

Bortført på tv2 sumo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som skal se? Syns det ser ut som en spennende serie, første episode kommer idag.

Anonymkode: 5c089...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så to episoder nå. Syns Karl er dårlig skuespiller, men liker serien ellers.

Anonymkode: e255c...c12

• Liker 1
Skrevet

Jepp!🤓🙋‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gledet meg skikkelig, men er skuffet etter første episode.. Foreldrene er så usannsynlig handlekraftige etter hva som skjer med datteren 🤷‍♀️

Anonymkode: 5fab1...8fd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hadde gledet meg skikkelig, men er skuffet etter første episode.. Foreldrene er så usannsynlig handlekraftige etter hva som skjer med datteren 🤷‍♀️

Anonymkode: 5fab1...8fd

Tenkte også dette.. Selv har jeg ikke barn, men synes ikke at de virket så bekymret og ute av seg (som sikkert andre foreldre hadde vært). 

• Liker 2
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Jeg er ikke overbevist, men håper den tar seg opp! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så to episoder nå. Syns Karl er dårlig skuespiller, men liker serien ellers.

Anonymkode: e255c...c12

Han spiller dårlig i alle filmer han spiller i.

Anonymkode: db692...0d8

AnonymBruker
Skrevet

Lest anmeldelse på VG, terningkast 2, er den virkelig så ille? Plottet høres spennende ut.

Anonymkode: c4b44...0ed

Skrevet

Har sett en episode, den virker bare ikke troverdig, så tipper jeg ikke ser videre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møkklei tematikken, så nei jeg står over.

Anonymkode: fe214...fab

AnonymBruker
Skrevet

Sett de 2 første episodene, fenget mye mindre enn antatt, så får se om jeg ser ferdig serien.

Anonymkode: 95b48...201

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei noe så bestialsk og grusomt orker jeg virkelig ikke underholde meg med. Det får holde med de forferdelighetene vi får servert i nyhetene. Helt hinsides at dette et noe som faktisk skjer irl hver dag. 

Anonymkode: 95bca...3b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reaksjonen fra foreldrene? Gud så dårlig?! Det virket så...falskt :( Hadde det vært datteren min hadde jeg jo satt himmel og jord i bevegelse! Ellers synes jeg serien virker spennende og skummel!  

Anonymkode: 53a73...a09

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett de 2 første episodene og det er ett spennende tema, men akk så elendige skuespillere. Det spørs om jeg ser noe mer av serien.

• Liker 1
Skrevet

Sett 1 episode, ikke imponert. Fenget ikke, og lite troverdig syns jeg, ble veldig platt. Anebfaler heller Caliphat på Netflix om dere vil se en spennende IS-serie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...