AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg holder på å skrive mastergradsoppgave og har gjennom den siste tiden fått litt hjelp fra en bekjent av samboeren min. Hun jobber innenfor et fagfelt som jeg interesserer meg for. Jeg har fått veldig mye hjelp fra henne, og ønsker å gi hun en gave. Hun har jo stilt opp for meg og bidratt med mye hjelp, så det skulle bare mangle. Problemet er at hun bor i en annen by enn meg og vi får ikke møttes med hverandre. Jeg tenkte å bestille blomster som en takkegave, men jeg vet ikke hvor hun bor.. Jeg har telefonnummeret hennes, men hun har nylig flyttet til en ny leilighet og jeg mistenker at det er den gamle adressen som står på gulesider. Samboeren min har ingen fellesvenner med henne, da de ble kjent for veldig mange år siden i en jobbsammenheng.. Aner ikke hvordan jeg kan sende en gave når jeg bare har tlf nummeret hennes?? Har dere kanskje noen ideer? Hun har hjemmekontor, så jeg får heller ikke sendt det til jobben:( Anonymkode: fbc94...0fd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Spør henne om den nye adressen hennes, og så sender du blomster. Anonymkode: 9fcbd...575 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør henne om den nye adressen hennes, og så sender du blomster. Anonymkode: 9fcbd...575 men det blir jo veldig rart å spørre henne om bostedsadressen.. 😕 Anonymkode: fbc94...0fd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men det blir jo veldig rart å spørre henne om bostedsadressen.. 😕 Anonymkode: fbc94...0fd Nei? Bare si at du gjerne vil gi henne en liten oppmerksomhet, og spør om adressen så den kan leveres Det trenger jo ikke være en fullstendig overraskelse, hun blir helt sikkert glad uansett Anonymkode: 1c080...db8 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): men det blir jo veldig rart å spørre henne om bostedsadressen.. 😕 Anonymkode: fbc94...0fd Nei, hun skjønner jo at det er fordi du ønsker å sende henne en gave. Helt normal ting å gjøre.🙂 Anonymkode: 9fcbd...575 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): men det blir jo veldig rart å spørre henne om bostedsadressen.. 😕 Anonymkode: fbc94...0fd Nei? »Jeg vil gjerne gi deg en liten oppmerksomhet som takk for hjelp, hva er adressen din?» Anonymkode: ab318...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Du sender "navn" og så tlfnr til 1881. Da kommer navn og adr opp. Anonymkode: d2f4f...f3a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 O.G. skrev (2 timer siden): Sende den med posten? Det er jo ikke så lett når ts ikke vet adressen? Anonymkode: 74871...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du sender "navn" og så tlfnr til 1881. Da kommer navn og adr opp. Anonymkode: d2f4f...f3a det vet jeg, men hun har nylig flyttet, og det står gammel adresse på gulesider:/ Anonymkode: fbc94...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei? »Jeg vil gjerne gi deg en liten oppmerksomhet som takk for hjelp, hva er adressen din?» Anonymkode: ab318...7e8 takk, tror jeg går for denne Anonymkode: fbc94...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå