AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg prøvde meg nesten hver kveld denne uka, avvist hver gang 😞 Og han ga meg ingenting som skulle tilsi at han kom til å avvise meg, da hadde jeg ikke prøvd de andre kveldene for å si det sånn 😔 Men i går ville han da, og da skulle alt liksom være greit...men nei, da svikta kroppen i steden 😏 Hva gjør jeg nå? Jeg har egentlig kjempelyst, men skuffelsen og avvisningene henger over meg..Da får jeg ikke såå lyst lenger 😞 Vi har vært sammen leeenge.. Anonymkode: 2e4f2...ebd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Og ja, jeg pleier å ha på fint undertøy og være litt på i forkant og 😏 Anonymkode: 2e4f2...ebd
Fiffig Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Dette var veldig vagt? Hvordan skjedde det? Det er ikke alltid man har lyst, mann eller kvinne. Det er ofte relatert til noe annet enn partneren. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Men..... Å prøve seg HVER dag er jo litt masete om man ikke hadde lyst et par dager før heller. Det er helt normalt at man kan føle seg mindre friskus i formen i flere dager. Dette blir bare slitsomt når man ikke har lyst. Anonymkode: 0c86a...a0b 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Så at han ikke har lyst kan du ikke respektere? Vil du tvinge han til sex med den tankegangen. Han aviser jo ikke deg, men han aviser pga han selv ikke vil ha sex. Jobb med selvtilliten din. Anonymkode: 50de3...f82 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men i går ville han da, og da skulle alt liksom være greit...men nei, da svikta kroppen i steden 😏 Hvem sin kropp? Anonymkode: 21239...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og ja, jeg pleier å ha på fint undertøy og være litt på i forkant og 😏 Anonymkode: 2e4f2...ebd Hvis det er det som gjør at han avviser, må du prøve noe nytt. Virkelig ikke alle menn som liker fint undertøy. Anonymkode: 21239...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobb med selvtilliten din. Anonymkode: 50de3...f82 Tull. De må snakke sammen. Anonymkode: 21239...8a4 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men..... Å prøve seg HVER dag er jo litt masete om man ikke hadde lyst et par dager før heller. Det er helt normalt at man kan føle seg mindre friskus i formen i flere dager. Dette blir bare slitsomt når man ikke har lyst. Anonymkode: 0c86a...a0b Jeg skrev i hi at han ga meg ingenting som skulle tilsi at han kom til å avvise meg, hadde han sagt/gjort noe, så hadde jeg ikke prøvd hver kveld 😏 Anonymkode: 2e4f2...ebd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem sin kropp? Anonymkode: 21239...8a4 Hans.. Anonymkode: 2e4f2...ebd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 Fiffig skrev (5 minutter siden): Dette var veldig vagt? Hvordan skjedde det? Det er ikke alltid man har lyst, mann eller kvinne. Det er ofte relatert til noe annet enn partneren. Det skjedde i senga såklart, etter en god stund forspill..så bare, nei ikke i kveld 😔 vet at lysten går opp og ned ja, såklart, men når det skjer såå ofte plutselig 😞 Anonymkode: 2e4f2...ebd
Fiffig Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skjedde i senga såklart, etter en god stund forspill..så bare, nei ikke i kveld 😔 vet at lysten går opp og ned ja, såklart, men når det skjer såå ofte plutselig 😞 Anonymkode: 2e4f2...ebd Du sa to ganger? Kanskje han ikke har så lyst for tida. Samboeren min har sånne perioder, når det er mye på jobb for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 Dere må prate sammen Her hender det vi sier nei til hverandre, uten at det blir dramatisk. Jeg sier nei om jeg er dårlig (jeg er kronisk syk), han sier nei om han er litt sliten. For oss er sex noe vi vil ha overskudd til, og da er det ikke gøy om den ene ikke er helt i form. For andre er hyppighet viktigere, og da ville den ene blitt såret i slike tilfeller. Kommunikasjon er en fin ting Snakk med han og spør hvorfor han har avvist deg hele uka. Du kan ikke være redd for å snakke om slikt i et forhold, hvordan skal dere ta enda vanskeligere samtaler hvis ikke dette går an å prate om? Anonymkode: 11ac2...9ed 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så at han ikke har lyst kan du ikke respektere? Vil du tvinge han til sex med den tankegangen. Han aviser jo ikke deg, men han aviser pga han selv ikke vil ha sex. Jobb med selvtilliten din. Anonymkode: 50de3...f82 Nei vil jo ikke tvinge på, men når han ikke sier noe før vi ligger der, så hjelper det jo ikke på selvtilliten nei Anonymkode: 2e4f2...ebd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 Ble avvist gang på gang på gang selv. Prøvde alt - snakke om det, ikke nevne det på mndr., ta på sexy undertøy, foreslå ting, bare kose. Ingenting hjalp. Han trakk seg mer og mer unna, "sovna" på sofaen, la seg på annet rom "ville ikke vekke meg"... Det har slitt så vanvittig på selvfølelsen og selvtilliten min at jeg er helt nedbrutt. Prøver å tenke minst mulig på sex, og hater kroppen min, føler meg både ekkel og uattraktiv - selv om jeg vet jeg er ganske pen og elsker masse sex (noe han visste da vi ble sammen). Føler meg så jævla lurt. Har ikke hatt sex med han på 3 år nå... LØP! Anonymkode: a1473...2de 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg prøvde meg nesten hver kveld denne uka, avvist hver gang 😞 Og han ga meg ingenting som skulle tilsi at han kom til å avvise meg, da hadde jeg ikke prøvd de andre kveldene for å si det sånn 😔 Men i går ville han da, og da skulle alt liksom være greit...men nei, da svikta kroppen i steden 😏 Hva gjør jeg nå? Jeg har egentlig kjempelyst, men skuffelsen og avvisningene henger over meg..Da får jeg ikke såå lyst lenger 😞 Vi har vært sammen leeenge.. Anonymkode: 2e4f2...ebd Han liker deg ikke lenger mer er en mulig årsak. Anonymkode: 36f52...2a6 1
SlemUlv Skrevet 11. april 2021 #18 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg skrev i hi at han ga meg ingenting som skulle tilsi at han kom til å avvise meg, hadde han sagt/gjort noe, så hadde jeg ikke prøvd hver kveld 😏 Anonymkode: 2e4f2...ebd Gav han det noe som tilsa at han kom til å si ja? Bare fordi man ikke hinter om at man ikke kommer til å si nei, så betyr ikke det at man kommer til å si ja. Snakk sammen 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #19 Skrevet 11. april 2021 SlemUlv skrev (30 minutter siden): Gav han det noe som tilsa at han kom til å si ja? Bare fordi man ikke hinter om at man ikke kommer til å si nei, så betyr ikke det at man kommer til å si ja. Snakk sammen De har vært sammen lenge. Jeg vil si at dersom han alltid har sagt ja før, så er det helt innafor å forvente at han sier ja nå også. Hvis han alltid har sagt ja og plutselig sier nei, bør han kunne si hva som skjer. Anonymkode: 21239...8a4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #20 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull. De må snakke sammen. Anonymkode: 21239...8a4 Begge deler heller. Man kan ikke gå rundt resten av livet å tro at seksuell avvisning alltid handler om en selv. Men ja - jeg er enig i at de må prate sammen Anonymkode: 2c7e5...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå