Gå til innhold

Legge seg i senga med vanlige klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kan finne på å legge seg i senga med klær han har hatt på seg på jobb etc (ikke arbeidsklær, vanlige klær), til og med under dyna bare for å slappe litt av. Jeg har påpekt at jeg synes dette er ekkelt og uhygienisk, han mener jeg er hysterisk. Hva mener dere? 

Anonymkode: 550ae...930

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har rett.

Anonymkode: 8d487...fbc

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg 

Anonymkode: a98c5...59c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Ekkelt å legge seg i sengen med klær som er brukt hele dagen! Fysj! 

Anonymkode: f61e5...e0e

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Barna hans kan også finne på å leke i senga vår med klær de har hatt på seg hele dagen på skolen. Synes dette er veldig ekkelt. TS 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

I virkeligheten er nok mer fett og smuss på en naken kropp enn på klær etter en dag på kontoret...

Anonymkode: 3f8bb...c9b

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

I virkeligheten er nok mer fett og smuss på en naken kropp enn på klær etter en dag på kontoret...

For ikke å snakke om bakterier

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barna hans kan også finne på å leke i senga vår med klær de har hatt på seg hele dagen på skolen. Synes dette er veldig ekkelt. TS 

Hadde jeg aldri tolerert. Det er din seng også, og det er et fristed for dere hvor dere må bli enige om reglene. Jeg tillater ikke at datteren til min man (heller ikke om det hadde vært våre barn som vi ikke har) hopper i sengen vår. 

Anonymkode: f61e5...e0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor man har vært den dagen, og hva man har gjort. Jeg ville ikke lagt meg i sengen iført bukser jeg har sittet på t-banen med, og jeg ville ikke lagt meg i sengen etter å ha drevet med hagearbeid uten å ta en dusj først. Men jeg kunne fint lagt meg på sengen dersom jeg hadde sittet hele dagen på hjemmekontor. 

Anonymkode: c560c...7ed

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er hysterisk å ikke kunne være i senga med dagens klær på seg. Men jeg tenker at man i et forhold bør kunne komme til en felles enighet. Han burde for eksempel kun få lov til å ligge på sin side, og til gjengjeld bør han også være med på å vaske sengetøyet oftere. Da må han stille opp mer på den fronten tenker jeg.

Anonymkode: 2fae6...e53

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! 

Det hadde jeg aldri akseptert. Det er mye drit man får på klær som man ikke ser. 

Her i heimen er det ikke lov. Ingen hysteri. Mannen er like enig.

Anonymkode: 8fbae...621

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt på dette som grisete, før jeg møtte min mann. Han skifter til inneklær når han kommer hjem fra jobb, og årsaken er at han sitter på kollektivtransport t/f jobb, og de setene er ikke akkurat rene.

I begynnelsen tenkte jeg at han var hysterisk, men etter å ha satt meg på et vått bussete en dag som viste seg å være piss, begynte også jeg å skifte bukse før jeg satte meg i sofa/seng.

En nabo vasker busser og fortalte meg hvor mye dritt som blir smurt utover setene i løpet av en uke ; avføring, urin, gjørme, snørr, hundebæsj ,sminke,mensblod.....

Anonymkode: 88c98...61c

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker veldig,likt deg, TS, men er også veldig klar over at jeg er mer opptatt av slike ting enn folk flest. Samboeren min har dog såpass respekt og,forståelse for «opphengene» mine at det ikke er et problem å ta hensyn til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg. Man legger seg ikke under dyna i klær man har brukt utenfor huset. Men har han hjemmekontor er det noe annet :) 

Anonymkode: d649a...801

• Liker 4
Skrevet

Dette har jeg aldri tenkt på er uhygenisk. Jeg legger meg ofte selv slik i sengen. Ved litt hodepine, ta en miniblund e.l. Orker ikke ta av meg klærne for det. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri tenkt på dette som grisete, før jeg møtte min mann. Han skifter til inneklær når han kommer hjem fra jobb, og årsaken er at han sitter på kollektivtransport t/f jobb, og de setene er ikke akkurat rene.

I begynnelsen tenkte jeg at han var hysterisk, men etter å ha satt meg på et vått bussete en dag som viste seg å være piss, begynte også jeg å skifte bukse før jeg satte meg i sofa/seng.

En nabo vasker busser og fortalte meg hvor mye dritt som blir smurt utover setene i løpet av en uke ; avføring, urin, gjørme, snørr, hundebæsj ,sminke,mensblod.....

Ja. Jeg har satt meg i mye ekkelt på offentlige transportmidler. Synes virkelig ikke det er å være hysterisk å ikke legge seg med slikt tøy i sengen, der man etterpå ligger naken og gnir seg i pisset fra buss-setet. 🤢

Anonymkode: c560c...7ed

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Det er ekkelt😏 

Her i huset er det ikke lov å gå i senga i klær, eller bare leke i senga. Vi har hund, og mannen har en "skitten" jobb. Heldigvis er det enighet om den saken...

Anonymkode: 3aa9f...574

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet hen det?

Anonymkode: acab0...4b7

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Senga er ren sone, der skal man være nakne uten å rulle rundt i bugs fra hele dagen. 

Anonymkode: 74d32...bf1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...