Gå til innhold

30 minutters orgasme....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lest at det faktisk er mulig å oppnå både multiorgasmer og orgasmer som kan vare opptil 30 minutter, det både for han og henne. Ja dere hørte riktig, 30 minutter og ikke 30 sekunder.

jeg har type 30 sekunders og drømmer om ett kanskje 2 minutters.

Skal kunne oppnås gjennom trening på teknikker, teasing og utsettelse av orgasmen. Men også østens teknikker, som Yoga, Tantra mm, skal kunne gi veldig lange orgasmer for både hun og han. Snakkes også om fullkroppsorgasmer, erfaringer?

Andre opplevelser eller opplest kunnskap om dette?

28

Anonymkode: 65f12...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En enkelt orgasme som varer i 30 minutter, høres vanvittig ut. Men orgasmer som kommer og går over en periode på 30 minutter, ja, det har vi opplevd flere ganger.

Nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne, men vi oppdaget for noen år siden hvordan vi kunne gi ham multippel orgasmer. Altså, flere på rad uten at han spruter. Da kan det fort gå en halvtime. For å få til det, måtte vi trene på å skille orgasmen fra spruten. Det krevde trening, men er supergøy! (Vi har skrevet en guide med håp om å dele kunnskapen.)

Jeg kan også få flere på rad. Og akkurat som for ham, blir de sterkere og sterkere til jeg vet ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Her må jeg innrømme at vi ikke har knekket koden på hvordan å få det til.  Mye må klaffe. Noen ganger går det, andre ikke. Men teasing, utsettelse, solid forspill og fokus på å være i nuet og nyte er sentralt i alle fall. 

Skrevet

Høres voldsomt ut. Jeg blir sliten av et par orgasmer.. 30 min?!!!

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Med min siste eks så opplevde jeg dette.Ikke 30 min men 15-20 min kunne orgasmen gjerne vare.Helt utrolig deilig.Håper jeg finner meg en ny mann som klarer å gi meg det igjen😊

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (På 11.4.2021 den 14.38):

En enkelt orgasme som varer i 30 minutter, høres vanvittig ut. Men orgasmer som kommer og går over en periode på 30 minutter, ja, det har vi opplevd flere ganger.

Nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne, men vi oppdaget for noen år siden hvordan vi kunne gi ham multippel orgasmer. Altså, flere på rad uten at han spruter. Da kan det fort gå en halvtime. For å få til det, måtte vi trene på å skille orgasmen fra spruten. Det krevde trening, men er supergøy! (Vi har skrevet en guide med håp om å dele kunnskapen.)

Jeg kan også få flere på rad. Og akkurat som for ham, blir de sterkere og sterkere til jeg vet ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Her må jeg innrømme at vi ikke har knekket koden på hvordan å få det til.  Mye må klaffe. Noen ganger går det, andre ikke. Men teasing, utsettelse, solid forspill og fokus på å være i nuet og nyte er sentralt i alle fall. 

TS. Er mann. Jeg har hørt / lest at dette skal visstnok være mulig, 30 minutter. Høres ut som din mann har løst noen «floker», hvordan er multippel orgasmer mulig for en mann? Er det veldig vanskelig å skille orgasme og utløsning? Klarer han veldig mange orgasmer etter hverandre? (Jeg klare 2-3, men helt utmattet),  Det høres ut til at din mann klarer mange, når han kan holde det gående mer enn en halvtime etter første orgasme. Også høres veldig deilig ut at orgasmene blir sterkere og sterkere for hver gang.

Er kanskje mer vanlig at kvinner klarer mange på rad, men krever sikkert trening det også. Sikker mange kvinner som også strever og som har vansker med i det heletatt å få orgasme med en mann. Høres ut til at du har knekket koden, når det er så godt at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg.

Skal teste ut, vært gøy å klart en 30 minutters, men også en 3 minutters hadde vært superdeilig. Eller 30 minutter med mange orgasmer etter hverandre

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 16.18):

TS. Er mann. Jeg har hørt / lest at dette skal visstnok være mulig, 30 minutter. Høres ut som din mann har løst noen «floker», hvordan er multippel orgasmer mulig for en mann? Er det veldig vanskelig å skille orgasme og utløsning? Klarer han veldig mange orgasmer etter hverandre? (Jeg klare 2-3, men helt utmattet),  Det høres ut til at din mann klarer mange, når han kan holde det gående mer enn en halvtime etter første orgasme. Også høres veldig deilig ut at orgasmene blir sterkere og sterkere for hver gang.

Er kanskje mer vanlig at kvinner klarer mange på rad, men krever sikkert trening det også. Sikker mange kvinner som også strever og som har vansker med i det heletatt å få orgasme med en mann. Høres ut til at du har knekket koden, når det er så godt at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg.

Skal teste ut, vært gøy å klart en 30 minutters, men også en 3 minutters hadde vært superdeilig. Eller 30 minutter med mange orgasmer etter hverandre

Med den rette stimuleringen, synes han det er enkelt å skille mellom orgasme og utløsning. Men i starten var det vanskeligere. Det går lettest når jeg suger eller bruker hånda. Noen ganger stimulerer jeg prostata også. 

Han får først noe vi kaller «småtopper». De er ikke ordentlige orgasmer, men kjennes ut som mini-orgasmer. Dem kan han framprovosere ved å spenne musklene i bekkenbunnen. Når han har fått noen slike er det enklere å få monstrene. De små kan han kanskje få opp mot ti av med litt mellomrom. De ordentlige orgasmene som kommer etterpå, er mye lengre enn vanlige sprutorgasmer. Kanskje ti ganger så lange og mye mer intense. Når de først begynner, ruller de over i hverandre slik at den ene avløser den andre i en vanvittig berg-og-dalbane inntil stimuleringen plutselig blir for intens og han dyttes over point-of-no-return. Vanligvis skjer det etter 2-4 monster-orgasmer. Da kommer spruten og så er han helt utslitt etterpå. 🤪

Så, ja, jeg er veldig glad vi knakk koden på hvordan vi kan få til dette! 😁

Men, altså, vi har brukt noen år på å knekke koden, så jeg regner med at det tar litt tid å lære for de fleste. Men å være underveis er jo også gøy. 🤗

Jeg er en av dem som strever litt med å få orgasme, så her har vi ikke kommet like langt. Det er egentlig enklere å gi ham en multippel enn meg en enkel. Men vi lærer fortsatt. 💜

AnonymBruker
Skrevet

En eneste lang orgasme som varer i 30 minutter høres nesten faktisk smertefult it 😅

Men får jeg multiple orgasmer? Ja. Det blir noen minutter kanskje til sammen (ikke at jeg sitter med stoppeklokke). 3+ orgasmer om gangen, hver gang. Er ikke vanskelig å få til om man knekker koden. Men 30 min hadde jeg faktisk ikke orket.

Anonymkode: 04c08...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...