AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Hei Skal føde ved månedskifte april/mai på rikshospitalet. Lurer på om jeg trenger ullbody eller ullteppe eller ullue til babyen? Eller holder det med bomull? Får man fortsatt store truser og bind på sykehuset eller har de sluttet med det pga corona? Kan de nærmeste i familien komme på besøk? Anonymkode: c533d...1e0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Man får det man trenger på barsel. Det er generelt besøksforbud på hele sykehuset. (Det har ellers ikke vært tillatt med besøk på barselavdelingen på mange år. Alle unntatt far og søsken må treffe mor/baby nede i caféen, men dette er altså heller ikke lov nå pga korona.) Anonymkode: 73045...e54
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Jeg får ha med partner på alt på Rikshospitalet ,men det er fordi barnet er sykt og skal gjennom operasjon etter fødsel. Oss med slikt utgangspunkt prioriteres, og det er nok av oss. Mange barn som har en røff start. Dessverre må dere andre nok belage dere på å kun få være sammen i besøkstid, men hadde lett bytta plass med dere som får et friskt barn og sikkert bare må være to-tre dager på sykehuset. For oss andre kan det bli flere uker, da er vi takknemlige for å kunne være to. Lykke til! Anonymkode: 21661...ded 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan de nærmeste i familien komme på besøk? Tuller du nå? Anonymkode: 8db0b...43c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg får ha med partner på alt på Rikshospitalet ,men det er fordi barnet er sykt og skal gjennom operasjon etter fødsel. Oss med slikt utgangspunkt prioriteres, og det er nok av oss. Mange barn som har en røff start. Dessverre må dere andre nok belage dere på å kun få være sammen i besøkstid, men hadde lett bytta plass med dere som får et friskt barn og sikkert bare må være to-tre dager på sykehuset. For oss andre kan det bli flere uker, da er vi takknemlige for å kunne være to. Lykke til! Anonymkode: 21661...ded Du klarer ikke å svare på noe av det ts spør om. Gratulerer. Anonymkode: 8db0b...43c 4
Willat Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei Skal føde ved månedskifte april/mai på rikshospitalet. Lurer på om jeg trenger ullbody eller ullteppe eller ullue til babyen? Eller holder det med bomull? Får man fortsatt store truser og bind på sykehuset eller har de sluttet med det pga corona? Kan de nærmeste i familien komme på besøk? Anonymkode: c533d...1e0 Jeg ville tatt med noe tynn merinoull i tilfelle. De har bomullsbodyer og luer på sykehuset. Man får truser og store bind der, men jeg ville tatt med egne voksenbleier da de er mye mer behagelige. Tena lady har gode bleier du kan kjøpe på apoteket. Nærmeste familie får ikke komme, nei. Min partner fikk være på barsel på riksen sammen med meg og baby fordi de hadde ledig rom. Fødte for fire uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå