AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg er sammen med en mann som tydeligvis ikke har samme behov for sex som jeg. Vi har bare vert ilag i ca 9 måneder nå, og i starten var han veldig klar. Men det er jo normalt når en nett har truffet en ny osv. Det jeg reagerer på er at han ikke gjør store innsatsen for meg, at jeg skal ha det godt og komme når vi har sex. Og i tillegg så er det veldig sjeldent nå, sånn en gang i uken, hvis jeg er "heldig". Jeg har tatt det opp med han to ganger, og begge gangene har han hatt forståelse og vi har blitt enig om hva vi trenger og når. Men det har ikke blitt noe bedre. Han er en utålmodig person, så han blir fort ferdig. Unnskyldningen er at han er utrent (hans ord). Jeg hat vert forståelsesfull og kommet med tips på hvordan han kan hindre for tidlig organe. Og det ble positivt mottatt. Men han glemmer det når vi holder på. Jeg kan desverre telle på en hånd de gangene han har gjort en innsats for at jeg også skal komme. På 9 måneder. Og det synes jeg er alt for lite! I hans verden så er det ok at ikke jeg kommer, selv om han kommer. Jeg kan hjelpe han etter jeg har kommet, men han hjelper aldri meg. Og der ligger jeg da, frustrert og han tilfreds. Det ble også tatt opp der og da, men han svarte kun med et flir og "jeg skjønner det ikke er noe gøy" hvor han da avslutter med at " du får kjøpe et hjelpemiddel da". Den kommentaren var sårende! Siste gangen pr i dag han var lysten så hadde jeg mensen og han ble selvfølgelig skuffet. Men ikke sur og grinete. Han prøvde å få meg til å gi en "hjelpende hånd", men jeg ville ikke og sa han kunne kjenne litt på det å bli liggende kåt og frustrert. Han sa da han kunne no hjelpe seg selv, og begynte så smått å gjøre det. Jeg synes ikke det var greit å ligge ved siden av han når han hold på med det, og ga han et blikk. Han skjønte hva jeg tenkte og sa "ikke? Er ikke det ok? Okei, greit" og la seg til rette uten å gjennomføre det. Senere på dagen sier han "Jeg må på do, for jeg kan ikke gå sånn som dette i dag"... altså på do for å runke. Jeg synes dette var sykt ubehagelig og ble helt stum! Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette. Noen som kan hjelpe med litt tanker om dette? Tips? Råd? Erfaring? Anonymkode: 17064...dbd
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Massevis av fisk i havet... Anonymkode: cfb2a...725 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Importert frisk koster mest. Om du skal importere menn fra Afrika, noe som er vanlig blant oss etnisk norske. Så er saksbehandlingen hos UDI for øyeblikket 19 måneder, eller 30 måneder om du bor i Oslo politidistrikt. Anonymkode: 2bb59...563 1
tangent Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Hvis venninna di hadde fortalt deg dette, hva ville du sagt til henne? Tror du ville sagt hun fortjente bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Han virker bare som en jævla idiot og sosialt åndsvak. Det er dumegrunn. Anonymkode: a347b...bae 1
Katten.2.0 Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Uhm. Hele fyren er jo en vandrende dumpegrunn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Jeg brukte 7 år på å håpe at det ble bedre... det ble det aldri. De siste 5 årene av forholdet kom jeg ikke en eneste gang, for han kom etter maks 4 minutt, og gadd aldri gjøre noen innsats for meg. Forholdet tok slutt, og jeg har nå truffet en ny, som er stikk motsatt. Sexen er tusen ganger bedre. Denne nye holder kanskje ikke så lenge av penetrering, men han er veldig på tilbudssia både før og etter sin egen orgasme. Ikke minst orker han både kveld, natt og morgen, i motsetning til eksen som gjerne kunne la det gå både en og flere uker mellom hver gang. Så jeg hadde nok takka for meg, kjedelig sex har jeg hatt nok av 🙄😊 Anonymkode: 8fef1...201 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Importert frisk koster mest. Om du skal importere menn fra Afrika, noe som er vanlig blant oss etnisk norske. Så er saksbehandlingen hos UDI for øyeblikket 19 måneder, eller 30 måneder om du bor i Oslo politidistrikt. Anonymkode: 2bb59...563 Anonymkode: 91f4c...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 Tenker som alle andre her at livet er for kort til å tviholde på en egoist og dårlig sex. Anonymkode: 4af85...909 3
BAT-76 Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Importert frisk koster mest. Om du skal importere menn fra Afrika, noe som er vanlig blant oss etnisk norske. Så er saksbehandlingen hos UDI for øyeblikket 19 måneder, eller 30 måneder om du bor i Oslo politidistrikt. Anonymkode: 2bb59...563 Hva har det med saken å gjøre? 🤔 1
BAT-76 Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 (endret) tangent skrev (4 timer siden): Hvis venninna di hadde fortalt deg dette, hva ville du sagt til henne? Tror du ville sagt hun Endret 11. april 2021 av BAT-76 .
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 Er man kjip på ett område, er det ofte gjennomgående. Gled deg over at det kun har vart i 9mnd. Anonymkode: d2598...4c4 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 For et egoistisk og lite empatisk menneske som gir ganske faen i dine følelser. Det høres ikke ut som en mann som er forelsket. Han virker ikke som han egentlig bryr seg om deg heller for å være brutalt ærlig her. Anonymkode: b81b5...95e 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 Min kjæreste er ikke så veldig på det å ha ofte sex, han vil heller jobbe mye. Men han setter av god tid til sexen vår når vi møtes, er opptatt av min nytelse, jeg kommer stadig oftere med ham, han er også villig til oralsex iblant som er kun for min nytelse (men han blir faktisk kåt av det). Og han er snill og kjærlig og kan si unnskyld. Vi har begge vært tålmodige og forståelsesfulle med hverandre, i og utenfor senga. Jeg liker å se ham runke, fordi jeg føler nærhet til ham og respekt for min seksualitet. Jeg kan også runke overfor ham, og gjør det iblant med ham der. Og vi har veldig fin prat om sexlivet vårt. Alt dette gjør at den litt sjeldne sexen vår er beklagelig, men ingen dealbreaker. Din kjæreste hadde jeg tuppa på ræva ut av mitt liv lenge før 9 mnd. Anonymkode: a1a9b...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 Halve moroa med sex e jo kjensla når dama kjem. Han karen der er jo ein patetisk egoist. Finn deg ein som vil deg vel. Helsing mann Anonymkode: f0c77...a9c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå