Gå til innhold

Reparere underlivet etter fødsel (plastikkirurgi?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg revnet en del under fødsel, og ble sydd veldig stramt i perineum. Arret «drar» skjedeinngangen nedover mot rompa, og inngangen i skjeden er minst femdoblet. Skjedeinngangen er konstant vid åpen, og det kjennes ubehagelig ut med truse på. Underlivet lager også en «smattelyd» når jeg beveger meg. Jeg blir fysisk dårlig av å se på mitt eget underliv nå også. 

Jeg regnet med noen forandringer, men ikke SÅ stor (bokstavlig talt). Fastlege har henvist meg til sykehusets gynekolog. Jeg er redd for at de sier det er normalt. Jeg vil gjerne ha en second opinion av en plastikkirurg som har erfaring med dette.

Har noen vært i lignende situasjon?
Vet noen om en god plastikkirurg/klinikk i Oslo-området?🙏🏼

Anonymkode: f1fe7...a69

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Volvat Oslo, Anton Langbrekke. Lettere å bli tatt seriøst når du går privat. I det offentlige så spiller økonomien inn! Så ikke gi deg om dem sier at sånn et det bare!

Anonymkode: e8201...7f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden fødsel?

Anbefaler også å gå privat, Volvat eller Aleris i Oslo.

Anonymkode: a46e7...995

AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel også litt an på om du ønsker flere barn... om det er vits å operere hvis det er risiko for ny skade seinere 😕

Anonymkode: e6592...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble operert på sykehuset i Kristiansand (altså mitt lokalsykehus). Var ingen ventetid. Ikke noe problem å få gynekologen til å operere, selv om hun prøvde seg på å si at vi kan ta det etter at jeg er ferdig med barn. Da sa jeg bare at hvis jeg ikke blir operert så blir det ikke flere barn, jeg kommer ikke til å orke sex. Da var det greit. Operasjonen gikk fint og jeg har fått to barn til etterpå, uten noen nye skader. Kom inn på morgenen og hjem igjen på kvelden. Var omtrent sengeliggende de første par dagene og det var jo vondt, men ble raskt bedre. Helt fin etter ca to uker. Er fornøyd, føler meg omtrent som før jeg fikk barn første gang :)

Anonymkode: a85da...b08

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...