AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 På de fleste produkter så er det angitt holdbarhetstid etter åpning på forpakningen, f.eks 6M eller 12M. Kaster dere produkter når denne tiden er passert dersom konsistens og lukt ikke har forandret seg? Jeg bruker veldig lite produkter og det er som oftest fremdeles nesten fullt etter angitt holdbarhetstid, så jeg har alltid brukt produktene mye lenger, gjerne flere år. Ansiktskremen jeg bruker nå f.eks. er to år gammel, og først nå begynner den å nærme seg tom. På den står det 6M. Lukt og konsistens er som før så jeg har bare fortsatt å bruke den. Burde jeg ikke gjort det? Anonymkode: fb418...a46
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Jeg trodde at 6M betydde 6 meter... Anonymkode: b3a4d...c12
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg trodde at 6M betydde 6 meter... Anonymkode: b3a4d...c12 6 meter med ansiktskrem? 😄 Det er bilde av en åpnet krukke med antall måneder bak. Sånn med f.eks 6M bak: Anonymkode: fb418...a46
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Det kommer an på hva det er. Mascara bruker jeg aldri mer enn 4 mnd, helst bare 3. Har ikke lyst på øyeinfeksjoner. Pudder derimot, og øyeskygger, der bruker jeg det gjerne opp dersom det oppfører seg likt. Bodylotion og shampo er ikke et problem, jeg har bare én av de tingene om gangen. Anonymkode: d360b...c72
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Jeg bruker til det er tomt hvis ikke konsistens eller lukt har endret seg. Anonymkode: 8f6d8...ad5
Djungelvrål Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 Bryr meg lite, men kaster det hvis det forandrer lukt eller konsistens. Har sminke som sikkert er 4-5 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå