Gjest messengerboy Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Nå er det bare drit som vises på TV, ikke noe som frister etter min smak da :grine2: Da var det bedre før når de viste hverdagsliv, det var en serie som jeg bare "måtte" se hver eneste dag Hva er din favorittserie på TV?
Gjest Spacegirl Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Enig i at det er mye drit, derfor har jeg helt sluttet å slå den på . Men jeg er hektet på endel tv-serier som jeg laster ned fra nettet. For tiden er favorittene mine The 4400, Farscape og Northern Exposure. Hadde dilla på Charmed og Buffy i en periode, men har gått litt lei. Synes tv-serier er mye bedre på pc'en, for da slipper jeg å vente en hel uke på neste episode
hilli Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Northern Exposure er dødsmorsomt! Det samme er Freaks and Geeks, mine favorittserier:)
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 That 70s Show! Ellers er jeg enig at det er mye dritt på TV`en for tia... Glede seg til LOST begynner igjen!
Gjest LoisLane Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Ser ikke på noen serier for tida. Hender jeg slenger innom Frustrerte fruer (sommerferie ennå?), eller den australske som går seint om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå