Gå til innhold

Hva hjelper det å være synsk og komme med advarsler om noe en får opp fra fremtid, om alle bare tar det som konspirasjonsteori?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden så jeg diskjuner på nett om hvorfor ikke noen synske advarte noe om ulykke, men hva hjelper det å være synsk å være i stand til å se fremtiden om ingen tror og blåser det vekk som konspirasjonsteori? 

Bare lurer. 

Anonymkode: 2376a...78b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ser en ulykke er det forutbrstemt. Hva er vitsen med å fortelle det da når det skjer uansett?

Anonymkode: 91f13...15d

Gjest Lawyam
Skrevet

Hvis du ser noen på vei til å hoppe fra en bro så tenker du at det er forutbestemt og det derfor ikke  er vits i å prøve å stanse?

Hvorfor skulle noen fortelle noen at de SKAL i en ulykke? Det er ikke engang lovlig. Hva om det ikke hendte?

Hva har synskhet med konspirasjonsteorier å gjøre? Konspirasjonsfolkene har ikke den 6. sans, langt mindre den logiske sans. Klart de gjennomskues fort både av synske og usynske.

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg spurte faktisk en spådame på www.synskonline.no om dette, for hun var veldig på dette med hva en skal passe seg for. Hun sa at selv om det ligger der og venter har alle en fri vilje og en kan forandre ting, selv om målet er det samme. 

Jeg vet ikke helt som jeg skjønte hva denne klarsynte spådamen sa, men jeg tror at en kan stoppe noe osv ? 

Endret av Malle2021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...