Gjest Odense Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Snart tom for Redken full blast, helt ok skum , men ikke noe serlig god lukt, har lyst til å prøve noe nytt.. Noen som har et bra hårskum å anbefale??
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Jeg elsker Nicky Clarke (fåes på Vita og Cubus). Gir volum, nydelig konsistens som er lett å fordele i håret og lukter fantastisk godt! Billig også, koster ca 80 kr.
Gjest Odense Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Jeg elsker Nicky Clarke (fåes på Vita og Cubus). Gir volum, nydelig konsistens som er lett å fordele i håret og lukter fantastisk godt! Billig også, koster ca 80 kr. ← Hørest bra ut ..stikker innom Cubus og sjekker i morgen..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Jeg liker volumskummet fra Elvital. Det koster ca 40-50 kr på dagligvarebutikker, h&M, Vita osv. Har prøvd masse forskjellig av både dyre og rimeligere merker, men dette er faktisk det som hittil har passet best for mitt hår, som er langt, tynt og fint.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Slenger meg på jeg, noen som har tips til skum for langt, tykt og mye hår? Som gir volum altså...
Tusseline Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Fructis XXL Volume Thickening Mousse Extreme fra Garnier synes jeg gir mye volum, men jeg sliter med å forholde meg til lukta.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 Fructis XXL Volume Thickening Mousse Extreme fra Garnier synes jeg gir mye volum, men jeg sliter med å forholde meg til lukta. ← Synes dette skummet er veldig vanskelig å fordele i håret. Og lukten er litt intens, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå