AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg lager ofte en god pastasalat med masse smak og ingredienser som "alle" liker. Får besøk av et vennepar i kveld, og de har tidligere lovprist denne pastasalaten. Nå er kvinnen på en slags diett (ikke slankekur), og har beskjed av ernæringsfysiolog å holde seg unna karbohydrater i en periode. Jeg har negative erfaringer med glutenfri pasta. Synes konsistensen er ekkel. Lurte derfor på å bytte ut pastaen i salaten med hvite bønner? Burde ikke det funke ganske greit? Eller tenker jeg helt feil? Anonymkode: d3e06...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Glutenfri pasta hjelper ihvertfall ikke, det er karbohydrater i den også. Anonymkode: ec8a0...ac4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Servere pastaen i en bolle ved siden av da, så kan de som vil ha forsyne seg av den selv. Anonymkode: 321a6...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glutenfri pasta hjelper ihvertfall ikke, det er karbohydrater i den også. Anonymkode: ec8a0...ac4 Min feil. Jeg rotet litt med begrepene. Det er gluten hun ikke skal spise. Karbo er ok. Anonymkode: d3e06...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 11. april 2021 #5 Del Skrevet 11. april 2021 Det går veldig fint å bytte ut pasta med bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Del Skrevet 11. april 2021 Du kan fint bytte ut med bønner,ellers så anbefales disse fra rema til en annen gang. De er kun laget på linser å har ikke den konsistensen som vanlig glutenfri pasta har Anonymkode: 0643f...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan fint bytte ut med bønner,ellers så anbefales disse fra rema til en annen gang. De er kun laget på linser å har ikke den konsistensen som vanlig glutenfri pasta har Anonymkode: 0643f...1a7 Disse? Hva da? Anonymkode: 321a6...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg lager ofte en god pastasalat med masse smak og ingredienser som "alle" liker. Får besøk av et vennepar i kveld, og de har tidligere lovprist denne pastasalaten. Nå er kvinnen på en slags diett (ikke slankekur), og har beskjed av ernæringsfysiolog å holde seg unna karbohydrater i en periode. Jeg har negative erfaringer med glutenfri pasta. Synes konsistensen er ekkel. Lurte derfor på å bytte ut pastaen i salaten med hvite bønner? Burde ikke det funke ganske greit? Eller tenker jeg helt feil? Anonymkode: d3e06...7da Jeg pleier å bytte ut pastaen med brokkoli når jeg vil ha «pastasalat» men vil at den skal være relativt sunn. Da blir det kanskje teknisk sett «brokkolisalat», men synes smaken er relativt lik 😄 Anonymkode: d557b...187 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2021 #9 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du kan fint bytte ut med bønner,ellers så anbefales disse fra rema til en annen gang. De er kun laget på linser å har ikke den konsistensen som vanlig glutenfri pasta har Anonymkode: 0643f...1a7 Goodly sin glutenfri pasta fra Rema er god. Barilla og. Hva med og bytte ut pasta med ris? Det er glutenfritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Del Skrevet 11. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Min feil. Jeg rotet litt med begrepene. Det er gluten hun ikke skal spise. Karbo er ok. Anonymkode: d3e06...7da Håper du ikke jobber med mat, for der er det en vesentlig forskjell i hvordan tilrettelegge Anonymkode: 1f281...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse? Hva da? Anonymkode: 321a6...078 Ops glemte link 🙈 https://goodly.no/produkter/fusilli-av-linser Anonymkode: 0643f...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg ble litt nysgjerrig på denne gode pastasalaten din, haha. Bønner fungerer sikkert flott det! Også kan de som vil ta litt på pasta på siden. Tror du at vi kan få oppskrift på salaten? Anonymkode: 086c3...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå